Η Πόρσε έτρεχε με 260 χλμ και κλάταρε το πίσω δεξί λάστιχο που είχε κατασκευαστεί το 2007


Με ταχύτητα που ξεπερνά κατά πολύ τα 260 χιλιόμετρα την ώρα έτρεχε η Πόρσε που συγκρούστηκε τον περασμένο Φεβρουάριο με το αυτοκίνητο μάρκας Honda Civic της οικογένειας Πατμανόγλου, σε πάρκινγκ αυτοκινήτων στο 83ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας.

Από την έρευνα του πραγματογνώμονα, που ορίστηκε από το Δημόσιο για την υπόθεση, προκύπτει ότι την ώρα που ο 24χρονος Γιώργος Βακάκης έχασε τον έλεγχο του οχήματος (στο σημείο δηλαδή από όπου ξεκίνησε η μοιραία πορεία προς το πάρκινγκ) η ταχύτητα του αυτοκινήτου προσομοίαζε με αυτές που παρακολουθούν οι θεατές σε αγώνες ταχύτητας.

Η ξέφρενη πορεία της Πόρσε προκλήθηκε από κλατάρισμα (απότομη απώλεια αέρα) του οπίσθιου δεξιού ελαστικού. Ο αρμόδιος πραγματογνώμονας, κ. Γρηγόρης Μιχαλόπουλος, ερευνά τι είναι αυτό που προκάλεσε το κλατάρισμα. Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για συνδυασμό παραγόντων, εκ των οποίων τέσσερις έχουν μπει στο… μικροσκόπιο, καθώς θεωρούνται εξαιρετικά σημαντικοί.

Ένας παράγοντας που ερευνάται είναι το κατά πόσο μπορεί να είχαν επηρεαστεί τα ελαστικά από τυχόν ακινησία της Πόρσε. Στις περιπτώσεις που ένα αυτοκίνητο δεν κινείται συχνά παρατηρείται ότι μειώνεται η πίεση των ελαστικών, κάτι το οποίο μπορεί να καταπονήσει τα ελαστικά, ιδιαίτερα κατά την ανάπτυξη πολύ μεγάλης ταχύτητας. Υπενθυμίζεται ότι η μοιραία Πόρσε δεν ήταν το όχημα που χρησιμοποιούσε ο 24χρονος οδηγός στην Ελλάδα και την οδήγησε εκτάκτως, διότι το δικό του αυτοκίνητο παρουσίασε πρόβλημα.

eleftherostypos.gr