Το σεμινάριο το διοργανώνει το Επιμελητήριο Ηρακλείου


Διεξοδική ενημέρωση σχετικά με τις διαδικασίες σωστής παραγωγής και προετοιμασίας για επιτυχημένες και κυρίως ασφαλείς εξαγωγές προϊόντων προσφέρει το σεμινάριο που διοργανώνει ΔΩΡΕΑΝ το Επιμελητήριο Ηρακλείου με θέμα «Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος & εξαγωγικές διαδικασίες».

Το σεμινάριο, διάρκειας 8 ωρών, θα διεξαχθεί σε συνεργασία με το ENTERPRISE GREECE στην αίθουσα Καστελλάκη του Επιμελητηρίου Ηρακλείου το Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου από 10.00 έως 18.00 και με την ολοκλήρωσή του θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.

Απευθύνεται κυρίως σε εν δυνάμει εξαγωγείς και σε εξαγωγείς που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στη διεθνή αγορά, αλλά και σε κάθε άλλο ενδιαφερόμενο.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να προσφέρει στους συμμετέχοντες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και γνώσεις για μια επιτυχημένη εξαγωγική προσπάθεια, ώστε να αποφεύγονται συγχύσεις, λάθος βήματα, καθυστερήσεις και κυρίως απώλειες χρημάτων.

Το ΔΩΡΕΑΝ σεμινάριο είναι δομημένο με τρόπο ώστε, να δίδονται απαντήσεις στα ερωτήματα των εν δυνάμει εξαγωγέων στη μεθοδολογία προσέγγισης της εξαγωγικής διαδικασίας, χωρίς άσκοπες θεωρητικές προεκτάσεις.
«Θέλουμε όλοι όσοι ενδιαφέρονται για τις εξαγωγές να έχουν σωστή και έγκυρη ενημέρωση, καθώς υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό και ως εκ τούτου αρκετοί κίνδυνοι για τους ανυποψίαστους» τονίζει ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηρακλείου κ. Μανώλης Αλιφιεράκης και συμπληρώνει ότι «η εξωστρέφεια των τοπικών επιχειρήσεων αποτελεί διαρκή στόχο του Επιμελητηρίου Ηρακλείου, για τον οποίο εργαζόμαστε σε πολλές κατευθύνσεις και με σημαντικά αποτελέσματα».

Στη διάρκεια του σεμιναρίου θ’ αναλυθούν ενδεικτικά τα παρακάτω θέματα:

• Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος (design, συσκευασία, ετικέτα, πιστοποιήσεις)
• Σήμανση προϊόντων – barcode κ.λ.π.
• Δημιουργία επικοινωνιακών εργαλείων
• Επιλογή ξένων αγορών και προσαρμογή των προϊόντων σε αυτές
• Μεθοδολογία εξεύρεσης πελατών στις αγορές – στόχους
• Δράσεις που απαιτούνται για την εξεύρεση πελατών
• Διεθνείς Εκθέσεις (τρόποι επιλογής Έκθεσης & βήματα οργάνωσης)
• Β2Β συναντήσεις & τρόποι σωστής προετοιμασίας
• Τρόποι συζήτησης με υποψήφιους πελάτες
• Κατάρτιση εμπορικών συμφωνιών
• Τι περιλαμβάνει μια εμπορική συμφωνία
• Τρόποι παράδοσης – χρήση διεθνών εμπορικών όρων
• Τρόποι πληρωμής – συνεργασία με τράπεζες
• Ασφαλίσεις φορτίων – πελατών
• Κοστολόγηση εξαγόμενου προϊόντος, θέματα Φ.Π.Α. εξαγωγών
• Συνοδευτικά έγγραφα εξαγωγών
• Ειδικό καθεστώς εξαγωγών σε τρίτες χώρες – έλεγχος & πιστοποίηση φορτίων (έκδοση ειδικών πιστοποιητικών κ.λ.π.)
• Χρήση βάσεων δεδομένων για άντληση στοιχείων
• Αξιοποίηση εμπορικών ακολούθων