Connect with us

Super Deals

4η Grecka Panorama & 3η Greek Food Show

Δημοσιεύτηκε

στις

To Επιμελητήριο Ηρακλείου επιχορηγεί τα μέλη του για να συμμετάσχουν  στην 4η Grecka Panorama & την 3η Greek Food Show


Την επιχορήγηση των επιχειρήσεων – μελών του, που πρόκειται να συμμετάσχουν στην έκθεση GRECKA PANORAMA 2018 στη Βαρσοβία της Πολωνίας από 30 Νοεμβρίου έως και 2 Δεκεμβρίου 2018, αποφάσισε η διοίκηση του Επιμελητηρίου Ηρακλείου και καλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν άμεσα τη σχετική αίτηση.

Το Επιμελητήριο Ηρακλείου – μέλος του Enterprise Europe Network – συνεχίζοντας την προσπάθεια ενίσχυσης της εξωστρέφειας της τοπικής οικονομίας, θα συμμετάσχει με δικό του περίπτερο στην έκθεση και απευθύνει πρόσκληση στις επιχειρήσεις ν’ αξιοποιήσουν τις τεράστιες ευκαιρίες που παρουσιάζει η ανερχόμενη πολωνική αγορά.
Να σημειωθεί ότι όσες επιχειρήσεις συμμετάσχουν στην έκθεση θα έχουν τη δυνατότητα να:

• να διαθέσουν τα προϊόντα τους προς λιανική πώληση στον ίδιο χώρο,
• να πραγματοποιήσουν Β2Β συναντήσεις με χονδρεμπόρους/εισαγωγείς μέσω του Enterprise Europe Network
• να διανείμουν εκπτωτικά κουπόνια, προωθητικό υλικό κλπ.
• να λάβουν μέρος σε γαστρονομικές επιδείξεις, γευσιγνωσία και παράλληλες εκδηλώσεις.

Λόγω αυξημένης ζήτησης, παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να δηλώσουν τη συμμετοχή τους στην Έκθεση το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018 στο Επιμελητήριο Ηρακλείου, με σχετικό μήνυμα στο email stefanoudaki@ebeh.gr (υπεύθυνη Γραφείου Επιχειρηματικής Υποστήριξης κα Λένα Στεφανουδάκη τηλ.: 2810-247034). Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

4η Grecka Panorama & 3η Greek Food Show

Η 4η Grecka Panorama & η 3η Greek Food Show είναι 2 παράλληλες εκθέσεις για την Ελλάδα, οι οποίες αναδεικνύουν και υποστηρίζουν τον τουρισμό και τις εξαγωγές.
Στην φετινή διοργάνωση θα παρουσιασθεί για πρώτη φορά η Συμμαχία VISEGRAD (Πολωνία- Τσεχία- Ουγγαρία- Σλοβακία) στο BUSINESS FORUM GREECE & VISEGRAD.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να προσεγγίσουν, εκτός από τη δυναμική αγορά της Πολωνίας και τις αγορές των 3 γειτονικών χωρών, μέσω των σημαντικών φορέων και εταιριών του τουρισμού και του εμπορίου που θα εκπροσωπήσουν τις χώρες τους.
Επίσημα στοιχεία αναφέρουν οτι η Ελλάδα παρέμεινε το 2017 κυρίαρχος προορισμός για την πολωνική τουριστική αγορά, με μερίδιο αγοράς άνω του 31%, ενώ η ζήτηση για Ελλάδα το 2018 κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα. Φέτος, περίπου 30 ελληνικοί προορισμοί θα εξυπηρετούνται με απευθείας πτήσεις από 10 αεροδρόμια της Πολωνίας, ενώ εκτιμάται ότι θα πραγματοποιηθούν περισσότερες από 1.000.000 αφίξεις.
Εξίσου σημαντική είναι η αγορά της Πολωνίας και για ελληνικές εξαγωγές, καθώς πρόκειται για μία ισχυρή οικονομία με ταχύτατους ρυθμούς ανάπτυξης και 39 εκατομμύρια δυνητικούς καταναλωτές. Να σημειωθεί επίσης ότι η ιδιωτική κατανάλωση στη χώρα κινείται ανοδικά τα τελευταία χρόνια (στο +3,9 % το 2017 και στο +2,9% το 2018).

Σχολιασε

ΑΦΗΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Super Deals

Κέρδισε τις εντυπώσεις η γλυκιά Ελληνική παρουσία στην Δ.Ε. ISM 2019

Δημοσιεύτηκε

στις

Η GREAT GREEK EXPORTS AND TRADE διοργάνωσε επιτυχώς για μια ακόμα φορά  την Ελληνική συμμετοχή  σημαντικών επιχειρήσεων του κλάδου των γλυκών και ζαχαρωδών ειδών στη 49η διεθνή έκθεση ISM 2019 που πραγματοποιήθηκε από 27 έως 30 Ιανουαρίου 2019


Συνολικά την έκθεση φέτος επισκέφτηκαν 38.000 επισκέπτες από 140 χώρες με 1.661 εκθέτες από 76 χώρες να δίνουν το «παρών». Σύμφωνα με τους εκθέτες, η ποιότητα των επισκεπτών παρέμεινε υψηλή και οι μεγαλύτερες εμπορικές εταιρείες του κλάδου και εισαγωγείς επισκέφθηκαν για άλλη μια φορά την έκθεση.  

Στην έκθεση συμμετείχαν 1,661 εκθέτες από 76 χώρες εκ των οποίων το 87% ήταν διεθνείς εκθέτες ( εκτός Γερμανίας). Την διοργάνωση του 2019 επισκέφθηκαν πάνω από 38,000 επαγγελματίες του κλάδου με χαρακτηριστικό το γεγονός ότι οι 18 από τις 20 μεγαλύτερες διεθνείς εταιρείες λιανικού εμπορείου έδωσαν το παρόν με την παράλληλη αξιοσημείωτη παρουσία επαγγελματιών του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μεταξύ άλλων την έκθεση επισκέφθηκαν οι παρακάτω εταιρείες Aeon, Ahold, Amazon, Aldi, Carrefour, Coop, Costco, Edeka, E. Leclerc, El Corte Inglés, ITM, Kaufhof, Kaufland, Kroger, Metro, Migros, REWE, Target, Tesco, TJX, Walgreens, Walmart und Whole Foods. Τέλος μεγάλη αύξηση της επισκεψιμότητας σε αυτή τη διοργάνωση σημειώθηκε από την Ανατολική και τη Νότια Ευρώπη, τις Βαλτικές Χώρες, την Βόρεια Αμερική.

Την ISM 2019 επέλεξαν για άλλη μια φορά αγοραστές και decision makers της βιομηχανίας για να δουν τις νέες τάσεις του κλάδου, τα νέα καινοτόμα προϊόντα χρησιμοποιώντας την έκθεση ως ένα εργαλείο και πλατφόρμα των αγορών τους  με αυστηρά κριτήρια για τις τελικές τους επιλογές.

Η παρουσίαση των Ελληνικών προϊόντων πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στο πλαίσιο μιας άρτιας και καλοσχεδιασμένης εκθεσιακής παρουσίας, που αντικειμενικά ξεχώρισε ανάμεσα στις δεκάδες συμμετοχές χωρών απ’ όλο τον κόσμο. Η καλαίσθητη κατασκευή,  η οργανωμένη Ελληνική συμμετοχή της GREAT GREEK EXPORTS AND TRADE, καθώς και η ποιότητα των Ελληνικών προϊόντων ξεχώρισαν με αποτέλεσμα οι εκθέτες να πραγματοποιήσουν σημαντικό αριθμό εμπορικών συναντήσεων. Η συνεχής αύξηση της Ελληνικής συμμετοχής αποδεικνύει την προσπάθεια των Ελλήνων επιχειρηματιών για εξωστρεφή δραστηριότητα ως μοναδική διέξοδο της ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας τους.  

Η GREAT GREEK EXPORTS AND TRADE  είχε δυναμική παρουσία με αξιόλογες εταιρείες του κλάδου, όπως CHRISANTHIDIS S.A., PAPAGEORGIOU L.S.A., PETITS GRECS BEYOND, VAMVALIS FOODS,  DEAR CREECE, CANDIA NUTS, POTAMIANOS E. & A. Inc. – La maison des glacés, ‘AN.DIMOPOULOU & CO „MELBON“, NATURE TECH EE, RITO’S FOOD SA, VRETOS SWEETS κα., οι οποίες ανέδειξαν τα μοναδικά προιόντα τους στην έκθεση και έμειναν ευχαριστημένοι τόσο από την ποιότητα αλλά και από τον αριθμό των συναντήσεων, όπως οι ίδιοι δήλωσαν.

Οι Ελληνικές εταιρείες έκαναν την εμφάνιση τους με νέα, ποιοτικά και καινοτόμα προϊόντα, ακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς για νέα snacks, για βιολογικά προϊόντα και για προϊόντα με μειωμένη ή χωρίς ζάχαρη, καθώς και για προϊόντα vegan και χωρίς λακτόζη,  που με τις νέες πολιτικές marketing στον κλάδο των γλυκών και ζαχαρωδών κέρδισαν τις εντυπώσεις των ξένων επισκεπτών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν η προβολή των νέων προϊόντων ελληνικών εταιρειών στο New Products Showcase που οργανώνεται σε ειδικό χώρο στο Hall 2.2 για την προβολή των νέων και καινοτόμων προϊόντων δίνοντας τη δυνατότητα στους αγοραστές να ανακαλύψουν τις νέες ιδέες και προϊόντα.

Αρωγός στην προώθηση της προβολής των εκθετών και των προϊόντων τους είναι η  διοργανώτρια εταιρεία που μέσω του νέου Marketing Package εξασφάλισε την πρόσθετη προβολή των προϊόντων των εκθετών μέσω του online Press Compartment και του New product database καθώς και την πιο ολοκληρωμένη παρουσία των εκθετών στην ISM μέσω της εφαρμογή lead tracking και 365 Matchmaking.

Η επιτυχημένη διοργάνωση της ελληνικής συμμετοχής από την GREAT GREEK EXPORTS AND TRADE,  θέτει τα θεμέλια για μια μεγαλύτερη και με περισσότερα προϊόντα ελληνική συμμετοχή στην ISM 2020, η οποία θα πραγματοποιηθεί από 2 – 5 Φεβρουαρίου 2020.

Μέσα στα πλαίσια της υποστήριξης και ενίσχυσης της ελληνικής εξαγωγικής κοινότητας, η GREAT GREEK EXPORTS AND TRADE βρίσκεται πάντα κοντά στους Έλληνες εξαγωγείς με ένα πλούσιο εκθεσιακό πρόγραμμα και δράσεις για το 2019 & 2020, περιλαμβάνοντας πάνω από 55 δημοφιλή εκθεσιακά γεγονότα στον κλάδο των τροφίμων και ποτών.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Super Deals

Έναρξη της «Σχολής Γονέων» στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας

Δημοσιεύτηκε

στις

Tο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης-Πανεπιστήμιο Κρήτης σε συνεργασία με την κα Άννα Μαρία Μαρκάκη, Ψυχολόγο – Συστημική Οικογενειακή Ψυχοθεραπεύτρια, συνδιοργανώνουν «Σχολή Γονέων» στον χώρο του Μουσείου


Για 10 εβδομάδες, σε μία συνάντηση δυόμιση ωρών, οι γονείς ή μέλλοντες γονείς μέσα από βιωματικές ασκήσεις και συζήτηση θα επεξεργαστούν την πρόκληση της γονεϊκότητας και της επικοινωνίας στο ζευγάρι. Την ίδια ώρα τα παιδιά τους, με εγχειρίδιο τη βιωματική μάθηση και υπό το βλέμμα των παιδαγωγών του Μουσείου, θα εξερευνούν τον Ερευνότοπο!

Η θεματολογία της Σχολής Γονέων ποικίλλει και θα προσαρμοστεί στις αναδυόμενες ανάγκες της ομάδας. Ενδεικτικά αναφέρονται: οι σύγχρονες μορφές οικογένειας και ο κύκλος ζωής της, τα αναπτυξιακά στάδια των παιδιών, θέματα διαχείρισης των νέων τεχνολογιών (κινητά, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κλπ.), ο σχολικός και διαδικτυακός εκφοβισμός, η ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης, τα όρια και θετικοί τρόποι οριοθέτησης και τέλος, η σημασία της σχέσης των γονέων στην ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών.

Τα παιδιά στον Ερευνότοπο θα έχουν τη δυνατότητα να εξερευνήσουν διάφορα οικοσυστήματα (σπήλαιο-πλάτανος-υγρότοποι-θαμνότοποι), να ακούσουν ιστορίες και να κατασκευάσουν χειροτεχνίες με ανακυκλώσιμα υλικά. Θα έχουν την ευκαιρία να αγγίξουν ζώα της Κρήτης και να περιεργαστούν τη μορφολογία τους κάτω από τον φακό του Στερεοσκοπίου. Επιπλέον, μπορούν να παρακολουθήσουν το ντοκιμαντέρ «οι Δεινόσαυροι της Παταγονίας», που προβάλλεται σε αποκλειστικότητα από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης.

Οι γονεϊκοί ρόλοι και οι προκλήσεις της καθημερινότητας θα τεθούν υπό διερεύνηση με κύριο στόχο να αποκτήσουν οι γονείς μια ουσιαστικότερη σχέση επικοινωνίας και εμπιστοσύνης με τα παιδιά τους και τους συντρόφους τους. Η μόνη προϋπόθεση, τόσο για τους γονείς όσο και για τα παιδιά, είναι η ενεργός συμμετοχή!

Έναρξη Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019, ώρα 17:00

Δηλώσεις συμμετοχής από Δευτέρα έως Παρασκευή στα τηλέφωνα : 2810-240139 και 6977677361, ώρες 3-9 μμ.

Έναρξη της «Σχολής Γονέων» στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης

Θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής 25 ωρών

Ανώτατος αριθμός μελών ομάδας: 15

Κόστος συμμετοχής: 150 ευρώ

Κόστος για τους Φίλους του ΜΦΙΚ: 120 ευρώ

Ηλικία παιδιών: 4 χρονών και άνω

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Super Deals

Ανάκληση παγωτών από τον ΕΦΕΤ

Δημοσιεύτηκε

στις

Οι πρωτεΐνες γάλακτος είναι αλλεργιογόνα συστατικά και μπορούν να επηρεάσουν άτομα με ευαισθησία σε αυτές


Σε συνέχεια του Δελτίου Τύπου του Ε.Φ.Ε.Τ. με ημερομηνία 29/01/2019, ενημερωθήκαμε ότι η Ολλανδική παραγωγός εταιρεία “Bonvita BV” αποσύρει από την αγορά παγωτά που πωλούνται ως προϊόντα χωρίς λακτόζη, διότι από ενδελεχή έρευνα δεν μπορεί να αποκλειστεί η παρουσία πρωτεΐνης γάλακτος (καζεΐνη).

Πρόκειται για τα παρακάτω προϊόντα, ανεξαρτήτως ημερομηνίας λήξης :

  • Παγωτό ξυλάκι με σοκολάτα γάλακτος από γάλα ρυζιού “Bonvita – Bon Ice – Rice Milk” σε συσκευασία των 100g.
  • Παγωτό ξυλάκι με σοκολάτα υγείας από γάλα ρυζιού “Bonvita – Bon Ice – Dark” σε συσκευασία των 100g.
  • Παγωτό ξυλάκι ρυζιού μαύρη σοκολάτα 73% κακάο nibs “Bonvita – Bon Ice – 73% dark & nibs” σε συσκευασία των 60g.
  • Παγωτό ξυλάκι ρυζιού φράουλα “Bonvita – Bon Ice – Strawberry” σε συσκευασία των 40g.
  • Παγωτό ρυζιού βανίλια κύπελο “Bonvita – Bon Ice – Vanilla Rice Ice Cream” σε συσκευασία των 500ml.
  • Παγωτό ρυζιού σοκολάτα κύπελο “Bonvita – Bon Ice – Chocolate Rice Ice Cream” σε συσκευασία των 500ml.

Ο Ε.Φ.Ε.Τ. ζήτησε την ανάκληση / απόσυρση των ανωτέρω προϊόντων, ενώ ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι σχετικοί έλεγχοι.

Καλούνται οι καταναλωτές, οι οποίοι έχουν προμηθευτεί τα εν λόγω προϊόντα (κάτωθι φωτογραφίες), εφόσον έχουν ευαισθησία στη καζεΐνη γάλακτος, να μην τα καταναλώσουν.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Facebook

Δημοφιλη