Connect with us

Γεια, τι ψάχνεις;

Themata

Ακόμα και το λίγο αλκοόλ βλάπτει σοβαρά την υγεία!

Να μια έρευνα που θα σού χαλάσει σίγουρα τα σχέδια για το βράδυ ή το Σαββατοκύριακο


Σύμφωνα με ανάλυση 700 μελετών, που δημοσιεύθηκε στο ιατρικό περιοδικό The Lancert, η κατανάλωση οποιασδήποτε ποσότητας αλκοόλ θεωρείται βλαβερή για τον οργανισμό. Οι μελέτες κατέληξαν ότι οι αρνητικές επιπτώσεις υπερβαίνουν κατά πολύ τις πιθανές ευεργετικές ιδιότητες του αλκοόλ. Τέρμα λοιπόν οι δικαιολογίες του τύπου «Πίνω κόκκινο κρασί γιατί κάνει καλό στην καρδιά ή βοηθάει με το αδυνάτισμα»!

“Τα συμπεράσματα της μελέτης είναι σαφή και ξεκάθαρα: Το αλκοόλ είναι ένα κολοσσιαίο πρόβλημα παγκόσμιας υγείας”, δήλωσε ο Robyn Burton του King’s College London, ένας από τους συγγραφείς της μελέτης, σύμφωνα με το Bloomberg. “Οι λύσεις είναι απλές: Η αύξηση της φορολογίας δημιουργεί εισόδημα για τα υπουργεία υγείας που πιέζονται αρκετά και η μείωση της έκθεσης των παιδιών στο αλκοόλ είναι μια τεχνική μάρκετινγκ που δεν έχει μειονεκτήματα”.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η μελέτη αναφέρει ότι η “χημική ουσία στα αλκοολούχα ποτά συνδέεται με σχεδόν 1 στους 10 θανάτους σε άτομα ηλικίας 15 έως 49 σε όλο τον κόσμο”. Οι αιτίες αυτών των θανάτων μπορεί να κυμαίνονται από τραυματισμούς στο δρόμο έως αυτοτραυματισμούς και φυματίωση. Για ηλικίες άνω των 50 ετών, η αιτία θανάτου που σχετίζεται με το αλκοόλ ήταν ο καρκίνος.

Μάλλον θα το ρίξουμε στα virgin cocktails λοιπόν…

Ακολουθήστε το Cretanmagazine στο Google News και στο Facebook
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε και αυτά

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Η ζουρίδα δίκαια θα μπορούσε να θεωρηθεί η ”αλεπου της κρητικής υπέθρου” Μία ευκαιρία δούμε το ζώο αυτό που μοιάζει πολύ με τη καλογεννούσα...

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Στα παλαιότερα χρόνια σε πολλά σπιτικά, τα κουκιά ήταν το κύριο φαγητό χειμώνα καλοκαίρι, και άμα δεν υπήρχαν ούτε αυτά, σήμαινε πως το σπίτι...

ΚΡΗΤΗ

Μετά το πόρισμα για “πιθανή ανθρωποκτονία” του Αλέκου Δασκαλάκη στο Απεσωκάρι που αποκάλυψε το patris.gr και η εφημερίδα “Πατρίς” η εκπομπή “Φως στο Τούνελ”...

ΚΡΗΤΗ

Με αγωνία παρακολουθεί το Απεσωκάρι τις εξελίξεις στην υπόθεση δολοφονίας του πρώην κοινοτάρχη Αλέξανδρου Δασκαλάκη - Η σύζυγός του, Μέλπω Ντεβερίκου, με ανάρτησή της...

ΚΡΗΤΗ

Οι αστυνομικοί κατάφεραν να συλλάβουν τρία άτομα που κατηγορούνται για τη δολοφονία του Αλέξανδρου Δασκαλάκη - Η προφητική ανάρτηση της χήρας του 49χρονου κοινοτάρχη

ΚΡΗΤΗ

Ο 43χρονος συνελήφθη, καθώς κατά τον έλεγχο που ακολούθησε βρέθηκε στην κατοχή του ένα περίστροφο

Themata

Σύμφωνα με όσα κατέθεσε η ηλικιωμένη ιδιοκτήτρια του σκύλου, ο 67χρονος γείτονάς της ήταν αυτός που πυροβόλησε τον σκύλο Έκτορα, καθώς μετά τον κρότο...

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τρεις σεισμικές δονήσεις 4,3, 4,8 και 5,2 Ρίχτερ ταρακούνησαν την Εύβοια την Κυριακή - Ζημιές σε σπίτια και κατολισθήσεις