Connect with us

Entertainment

Ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες των Όσκαρ

Δημοσιεύτηκε

στις

Το «The Favourite» του Γιώργου Λάνθιμου μαζί με το «Roma» του Αλφόνσο Κουαρόν ηγούνται της φετινής οσκαρικής κούρσας, αφού και οι δύο ταινίες είναι υποψήφιες για δέκα βραβεία


Ακολουθούν το «Ένα Αστέρι Γεννιέται» του Μπράντλεϊ Κούπερ, που συγκεντρώνει 8 υποψηφιότητες (μεταξύ αυτών του α’ ανδρικού ρόλου για τον ίδιο και α’ γυναικείου ρόλου για τη Lady Gaga, η οποία είναι υποψήφια και στην κατηγορία του τραγουδιού), αλλά και το «Vice: Ο Δεύτερος στην Ιεραρχία» του Άνταμ Μακ Κέι, με τους πρωταγωνιστές του, Κρίστιαν Μπέιλ, Σαμ Ρόκγουελ και Εϊμι Ανταμς, να είναι υποψήφιοι στις κατηγορίες α’ ανδρικού, β’ ανδρικού και β’ γυναικείου ρόλου, αντίστοιχα.

Η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου χάρισε 7 υποψηφιότητες στο «Black Panther» του Ράιαν Κούγκλερ και 6 στο «BlacKkKlansman» του Σπάικ Λι, με τον σκηνοθέτη να κερδίζει κι ο ίδιος μία θέση στην πεντάδα σκηνοθεσίας. Ενώ οι ταινίες «Green Book» του Πίτερ Φαρέλι και «Bohemian Rhapsody» του Μπράιαν Σίνγκερ ισοβάθμησαν με 5 υποψηφιότητες η καθεμία.

Το «Roma» του Μεξικανού σκηνοθέτη, Αλφόνσο Κουαρόν, είναι υποψήφιο στις κατηγορίες καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας, ξενόγλωσσης ταινίας, σεναρίου, φωτογραφίας, μιξάζ, ηχητικού μοντάζ, καλλιτεχνικής διεύθυνσης, αλλά και α’ γυναικείου ρόλου για τη Γιαλίτζα Απαρίθιο και β’ γυναικείου ρόλου για τη Μαρίνα ντε Ταβίρα.

Το «The Favourite» -(«Η Ευνοούμενη», όπως είναι ο ελληνικός τίτλος της ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου)- είναι και αυτό υποψήφιο για δέκα βραβεία στις κατηγορίες καλύτερης ταινίας, καλύτερης σκηνοθεσίας, πρωτότυπου σεναρίου, καλλιτεχνικής διεύθυνσης, φωτογραφίας, καλύτερου μοντάζ για τον Γιώργο Μαυροψαρίδη, κοστουμιών, α’ γυναικείου ρόλου για την Ολίβια Κόλμαν και διπλή υποψηφιότητα β’ γυναικείου ρόλου για τις Έμμα Στόουν και Ρέιτσελ Βάις.

Με την υποψηφιότητα του για το Όσκαρ Καλύτερης Σκηνοθεσίας ο Γιώργος Λάνθιμος γίνεται ο τρίτος Έλληνας που διεκδικεί το συγκεκριμένο βραβείο. Πριν από αυτόν και πάλι σε διεθνείς (και όχι ελληνικές ταινίες) ήταν υποψήφιοι ο Μιχάλης Κακογιάννης με τον «Ζορμπά» το 1964 και ο Κώστας Γαβράς με το «Z» το 1969.

Η πρώτη ταινία εποχής του Γιώργου Λάνθιμου βασίζεται στην αληθινή ιστορία της Βασίλισσας Άννα (Ολίβια Κόλμαν), την τελευταία της δυναστείας των Στιούαρτ που, αν και ασθενής, ντροπαλή και υποτιμημένη, στέφθηκε βασίλισσα τον καιρό που η Μεγάλη Βρετανία έγινε μια παγκόσμια δύναμη.

Μέσα από τη σχέση της Άννα με δύο άλλες γυναίκες -τη σύμβουλο και επιστήθια φίλη της Λαίδη Σάρα (Ρέιτσελ Βάις) και την απένταρη ξαδέρφη της Σάρα που μετατρέπεται σε κοινωνικά ανερχόμενη καμαριέρα ‘Αμπιγκεϊλ (Έμμα Στόουν)- ο Γιώργος Λάνθιμος θίγει διαχρονικά θέματα όπως η αγάπη, ο ανταγωνισμός, η εξουσία και τα συναισθήματα και δημιουργεί ένα ξεχωριστό σύμπαν για την ιστορία του.

«Με ενδιέφεραν κυρίως οι τρεις κεντρικοί χαρακτήρες, η εξουσία τους, οι εύθραυστες σχέσεις τους και το πώς οι συμπεριφορές τόσο λίγων ανθρώπων μπορούν να αλλάξουν τον ρου ενός πολέμου και τη μοίρα μιας χώρας. Για εμένα είναι επίσης μια ερωτική ιστορία με κωμικά, δραματικά και σκοτεινά σημεία», σημειώνει ο Γιώργος Λάνθιμος.

Η 91η τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019 στο Dolby Theatre στο Χόλιγουντ.

Αναλυτικά οι υποψηφιότητες:

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ

Black Panther

Η Παρείσφρηση (BlackKlansman)

Bohemian Rhapsody

Η Ευνοούμενη (The Favourite)

Το Πράσινο Βιβλίο (Green Book)

Ρόμα (Roma)

Ένα Αστέρι Γεννιέται (A Star is Born)

Vice: Ο Δεύτερος στην Ιεραρχία (Vice)

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

Σπάικ Λι, Η Παρείσφρηση (BlackKlansman)

Πάβελ Παβλικόφσκι, Ψυχρός Πόλεμος (Cold War)

Γιώργος Λάνθιμος, Η Ευνοούμενη (The Favourite)

Αλφόνσο Κουαρόν, Ρόμα (Roma)

‘Ανταμ ΜακΚέι, Vice: Ο Δεύτερος στην Ιεραρχία (Vice)

Α’ ΑΝΔΡΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ

Κρίστιαν Μπέιλ, Vice: Ο Δεύτερος στην Ιεραρχία (Vice)

Μπράντλεϊ Κούπερ, Ένα Αστέρι Γεννιέται (A Star is Born)

Γουίλεμ Νταφό, Στην Πύλη της Αιωνιότητας (At Eternity’s Gate)

Ράμι Μάλεκ, Bohemian Rhapsody

Βίγκο Μόρτενσεν, Το Πράσινο Βιβλίο (Green Book)

Α’ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΡΟΛΟΣ

Γιαλίτζα Απαρίθιο, Ρόμα (Roma)

Γκλεν Κλόουζ, Η Σύζυγος (The Wife)

Ολίβια Κόλμαν, Η Ευνοούμενη (The Favourite)

Lady Gaga, Ένα Αστέρι Γεννιέται (A Star is Born)

Μελίσα ΜακΚάρθι, Θα Μπορούσες Ποτέ να με Συγχωρέσεις; (Can You Ever Forgive Me?)

Β’ ΑΝΔΡΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ

Μαχερσάλα ‘Αλι, Το Πράσινο Βιβλίο (Green Book)

‘Ανταμ Ντράιβερ, Η Παρείσφρηση (BlackKlansman)

Σαμ Έλιοτ, Ένα Αστέρι Γεννιέται (A Star is Born)

Ρίτσαρντ Γκραντ, Θα Μπορούσες Ποτέ να με Συγχωρέσεις; (Can You Ever Forgive Me?)

Σαμ Ρόκγουελ, Vice: Ο Δεύτερος στην Ιεραρχία (Vice)

B’ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΡΟΛΟΣ

Ρετζίνα Κινγκ, Αν η Οδός Μπιλ Μπορούσε να Μιλήσει (If Beale Street Could Talk)

Μαρίνα ντε Ταβίρα, Ρόμα (Roma)

Έιμι ‘Ανταμς, Vice: Ο Δεύτερος στην Ιεραρχία (Vice)

Έμα Στόουν, Η Ευνοούμενη (The Favourite)

Ρέιτσελ Βάις, Η Ευνοούμενη (The Favourite)

ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΣΕΝΑΡΙΟ

Η Ευνοούμενη (The Favourite)

Ακρότητες (First Reformed)

Το Πράσινο Βιβλίο (Green Book)

Ρόμα (Roma)

Vice: Ο Δεύτερος στην Ιεραρχία (Vice)

ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ

Η Μπαλάντα του Μπάστερ Σκραγκς (The Ballad of Buster Scruggs)

Η Παρείσφρηση (BlackKlansman)

Θα Μπορούσες Ποτέ να με Συγχωρέσεις; (Can You Ever Forgive Me?)

Αν η Οδός Μπιλ Μπορούσε να Μιλήσει (If Beale Street Could Talk)

Ένα Αστέρι Γεννιέται (A Star is Born)

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Ψυχρός Πόλεμος (Cold War)

Η Ευνοούμενη (The Favourite)

Never Look Away

Ρόμα (Roma)

Ένα Αστέρι Γεννιέται (A Star is Born)

ΜΟΝΤΑΖ

Η Παρείσφρηση (BlackKlansman)

Bohemian Rhapsody

Η Ευνοούμενη (The Favourite)

Το Πράσινο Βιβλίο (Green Book)

Vice: Ο Δεύτερος στην Ιεραρχία (Vice)

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Black Panther

Η Ευνοούμενη (The Favourite)

Ο Πρώτος ‘Ανθρωπος (First Man)

Η Μαίρη Πόπινς Επιστρέφει (Mary Poppins Returns)

Ρόμα (Roma)

ΗΧΟΣ

Black Panther

Bohemian Rhapsody

Ο Πρώτος ‘Ανθρωπος (First Man)

Ρόμα (Roma)

Ένα Αστέρι Γεννιέται (A Star is Born)

ΗΧΗΤΙΚΟ ΜΟΝΤΑΖ

Black Panther

Bohemian Rhapsody

Ο Πρώτος ‘Ανθρωπος (First Man)

Ένα Ήσυχο Μέρος (A Quiet Place)

Ρόμα (Roma)

ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ

Η Μπαλάντα του Μπάστερ Σκραγκς (The Ballad of Buster Scruggs)

Black Panther

Η Ευνοούμενη (The Favourite)

Η Μαίρη Πόπινς Επιστρέφει (Mary Poppins Returns)

Μαίρη Η Βασίλισσα της Σκοτίας (Mary Queen of Scots)

ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ

Εκδικητές: Ο Πόλεμος της Αιωνιότητας (Avengers: Infinity War)

Christopher Robin

Ο Πρώτος ‘Ανθρωπος (First Man)

Ready Player One

Solo: A Star Wars Story

ΜΟΥΣΙΚΗ

Λούντβικ Γκόρανσον, Black Panther

Τέρενς Μπλάνσαρντ, Η Παρείσφρηση (BlackKlansman)

Νίκολας Μπριτέλ, Αν η Οδός Μπιλ Μπορούσε να Μιλήσει (If Beale Street Could Talk)

Αλεξάντρ Ντεσπλά, Το Νησί των Σκύλων (Isle of Dogs)

Μαρκ Σάιμαν, Η Μαίρη Πόπινς Επιστρέφει (Mary Poppins Returns)

ΤΡΑΓΟΥΔΙ

All The Stars, Black Panther

I’ll Fight, RBG

The Place Where Lost Things Go, Η Μαίρη Πόπινς Επιστρέφει (Mary Poppins Returns)

Shallow, Ένα Αστέρι Γεννιέται (A Star is Born)

When A Cowboy Trades His Spurs For Wings, Η Μπαλάντα του Μπάστερ Σκραγκς (The Ballad of Buster Scruggs)

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΚΟΜΜΩΣΕΙΣ

Border

Μαίρη Η Βασίλισσα της Σκοτίας (Mary Queen of Scots)

Vice: Ο Δεύτερος στην Ιεραρχία (Vice)

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ

Οι Απίθανοι 2 (Incredibles 2)

Το Νησί των Σκύλων (Isle of Dogs)

Η Μιράι του Μέλλοντος (Mirai)

Ραλφ εναντίον Ίντερνετ (Ralph Breaks the Internet)

Spider-Man: Μέσα στο Αραχνο-Σύμπαν (Spider-Man: Into the Spider-Verse)

ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ

Free Solo

Hale County This Morning, This Evening

Minding the Gap

Of Fathers and Sons

RBG

ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΤΑΙΝΙΑ

Καπερναούμ (Capernaum) – Λίβανος

Ψυχρός Πόλεμος (Cold War) – Πολωνία

Never Look Away – Γερμανία

Ρόμα (Roma) – Μεξικό

Κλέφτες Καταστημάτων (Shoplifters) – Ιαπωνία

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ

Detainment

Fauve

Marguerite

Mother

Skin

ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ

Black Sheep

End Game

Lifeboat

A Night at the Garden

Period. End of Sentence.

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ

Animal Behaviour

Bao

Late Afternoon

One Small Step

Weekends

Σχολιασε

ΑΦΗΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Entertainment

Απόψε η πρεμιέρα του Game of Thrones: Όλα για το θρόνο

Δημοσιεύτηκε

στις

Κάθε επεισόδιο της τελευταίας σεζόν της σειράς-φαινόμενο κόστισε 15 εκατ. δολάρια και απόψε αναμένεται να σπάσει όλα τα ρεκόρ


Η Ντενέρις Ταργκάριεν, κατά κόσμον Εμίλια Κλαρκ, δήλωσε ότι τη μέρα που διάβασε το τέλος του “Game of Thrones” περιπλανιόταν επί τρεις ώρες πεζή, προκειμένου να το χωνέψει. Το Πανεπιστήμιο του Μονάχου ανέπτυξε ειδικό αλγόριθμο, για να «μαντέψει» ποιοι χαρακτήρες θα καταφέρουν να επιβιώσουν μέχρι το καταληκτικό επεισόδιο του όγδοου κύκλου. Στα κοινωνικά δίκτυα διακινείται εφαρμογή που επαγγέλλεται ότι μπορεί να στέλνει spoilers για τα έξι τελευταία επεισόδια της σειράς σε όσους μισείτε. Η αρχή του τέλους του τηλεοπτικού έπους του HBO έχει απόψε πρεμιέρα. Και η φρενίτιδα, οι θεωρίες συνωμοσίας και οι εικασίες για ένα – το λιγότερο αναπάντεχο – φινάλε που θα αφήσει εποχή, τώρα κορυφώνονται…

«Ο κόσμος είναι μεγάλος και όμορφος. Οι περισσότεροι από μας ζούμε και πεθαίνουμε στον ίδιο τόπο όπου γεννηθήκαμε και ποτέ δε βλέπουμε τον υπόλοιπο. Δε θέλω να είμαι όπως οι περισσότεροι». Με αυτή τη φράση του Όμπεριν Μαρτέλ, του αείμνηστου έκδοτου στις ηδονές Πρίγκιπα του Ντορν η παραγωγή του HBO κήρυξε πριν από λίγες ημέρες ένα ανελέητο κυνήγι αναζήτησης του αντικειμένου-φετίχ για τους ορκισμένους θιασώτες του Game of Thrones, δηλαδή τον Σιδερένιο Θρόνο.

Έξι ρέπλικές του τοποθετήθηκαν σε ισάριθμα σημεία στον πλανήτη τα οποία οι fans μπορούν για δύο εικοσιτετράωρα ακόμη να εντοπίσουν, να φωτογραφήσουν και να δρέψουν ινσταγκραμικές δάφνες. Μοναδικό στοιχείο που δόθηκε ως μπούσουλας ήταν οι φωτογραφίες και τα βίντεο 360ο που αναρτήθηκαν στην επίσημη ιστοσελίδα της σειράς αλλά και στο Instagram του GoT. Εννοείται ότι εκείνοι που από το 2011 ακολουθούν με θρησκευτικής κοπής ευλάβεια τη σειρά-φαινόμενο έσπευσαν στο κατόπι των Σιδερένιων Θρόνων και διατράνωσαν την επιτυχία τους στα κοινωνικά δίκτυα.

Μέχρι στιγμής βρέθηκαν μόνο οι πέντε θρόνοι. Αγγλία, Σουηδία, Βραζιλία, Ισπανία και Καναδάς ήταν οι τοποθεσίες που επέλεξε η παραγωγή του GoT για μια πολυδάπανη και κυρίως ερεθιστική για τους fans προωθητική ενέργεια.

Άλλωστε ποιος υπολογίζει τα χρήματα όταν τα έξι – δύο ωριαία και τέσσερα ογδοντάλεπτα – επεισόδια του όγδοου και τελευταίου κύκλου του GoT που κάνει πρεμιέρα στις 14 Απριλίου κοστίζουν περί τα 15 εκατομμύρια δολάρια έκαστο; Για να κατανοήσει κανείς το μέγεθος και το εύρος της παραγωγής φτάνει να σκεφτεί ότι 10 εκατομμύρια είναι ο συνολικός προϋπολογισμός για το The Crown και το The Get Down του Netflix μαζί.

Αλλά ο οικονομικός εξορθολογισμός και οι μνημονιακού τύπου φόρμουλες δεν ταιριάζουν σε ένα αληθινό τηλεοπτικό έπος 67 επεισοδίων με μάχες, δολοπλοκίες, αιμομιξίες, ζωώδη ορμέμφυτα, δολοφονίες, προδοσίες, ανταγωνισμό μέχρις εσχάτων, πολιτική και σεξ όλων των λογιών.

Τα πράγματα για το GoT δεν ήταν πάντα τόσο σπάταλα και οι παραγωγοί τόσο ανοιχτοχέρηδες. Οι σεναριογράφοι της σειράς, ο 49χρονος Ντάνιελ Βάις και ο 48χρονος Ντέιβιντ Μπένιοφ ή αλλιώς το πιο επιτυχημένο και το πλέον περιζήτητο συγγραφικό δίδυμο αυτή τη στιγμή στην τηλεοπτική πιάτσα των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής είχαν αποκαλύψει σε συνέντευξή τους στο περιοδικό Vanity Fair το 2014 ότι είχαν αναγκαστεί να κόψουν δαπανηρές σκηνές από την πρώτη και τη δεύτερη σεζόν της σειράς, αφού από το τότε το budget των 6 εκατομμυρίων δολαρίων ανά επεισόδιο δεν περίσσευε ούτε σεντ για την κινηματογράφηση επικών, αιματηρών, τελικά χορταστικών στο μάτι μαχών. Οι ικεσίες τους προς το HBO έπιασαν τόπο κι έτσι από τον τρίτο κύκλο της σειράς είχαν πια στη διάθεσή τους ακόμα 2 εκατ. δολάρια.

Ποιος είπε ότι το χρήμα δε φέρνει την ευτυχία; Χωρίς αυτή την αύξηση το τηλεοπτικό κοινό δε θα είχε ποτέ την ευτυχία να παρακολουθήσει το ένατο επεισόδιο του τρίτου κύκλου της σειράς, το σχεδόν ιστορικό The Rains of Castamere. Ο Κόκκινος Γάμος του Ρομπ Σταρκ εντυπώθηκε για πάντα στο συλλογικό τηλεοπτικό ασυνείδητο και μετέτρεψε την υποψία σε βεβαιότητα: στο Game of Thrones όλοι είναι αναλώσιμοι. Ακόμα και οι πιο συμπαθείς ήρωες που μάχονται για τα δίκαιά τους, ακόμα και οι πιο φωτογενείς από το πρωταγωνιστικό ρόστερ.

Ο όγδοος και καλύτερος;

Σε κάθε περίπτωση την ήδη μεγάλη προσδοκία για τον όγδοο και τελευταίο κύκλο του τηλεοπτικού έπους – μην ξεχνάμε ότι το τελευταίο επεισόδιο του GoT προβλήθηκε στις 27 Αυγούστου του 2017 και όπως είναι εύλογο η περιέργεια και η αναμονή των τηλεθεατών έχει εκφυλιστεί ελέω χρόνου σε λύσσα – κορυφώνει, εκτός από το φειδωλό σε πληροφορίες τρέιλερ και το ακόμη λακωνικότερο teaser, και η παρουσία του Ντέιβιντ Νάτερ στο τιμόνι της σκηνοθεσίας του εναρκτήριου επεισοδίου του κύκλου. Άλλωστε ο 60χρονος Αμερικανός ήταν εκείνος που έστησε και κινηματογράφησε αριστοτεχνικά και το The Rains of Castamere.

Εννοείται ότι πήχης μοιάζει να φλερτάρει με τη στρατόσφαιρα. Όσο για το μεγάλο ερώτημα, το πώς δηλαδή θα ολοκληρωθεί η σειρά; Αυτό είναι κάτι που συμφωνήθηκε ανάμεσα στον συγγραφέα της ανολοκλήρωτης επταλογίας “Το τραγούδι της φωτιάς και του πάγου” στην οποία βασίστηκε το GoT, τον Τζορτζ Ρ.Ρ. Μάρτιν, και τους σεναριογράφους.

Ο 70χρονος Μάρτιν που ακόμα δεν έχει καταφέρει να τελειώσει το magnum opus του, έπειτα από εξαντλητικές συζητήσεις και διαβουλεύσεις, λέγεται πως έδωσε μια λύση που σε κάποιους θα φανεί ως η απόλυτη λύτρωση και άλλους θα τους οδηγήσει να αναφωνήσουν με περίσσιο αυτοματισμό “shame” το ίδιο μεγαλόφωνα με τους πολίτες του Κινγκς Λάντινγκ όταν – υποκινούμενοι από τα Σπουργίτια – διαπόμπευαν τη Σέρσεϊ.

Το προσχέδιο για το σενάριο του τελευταίου κύκλου καταγράφηκε σε 140 σελίδες, τα γυρίσματα των έξι καταληκτικών επεισοδίων διήρκεσαν δέκα μήνες – από τον Οκτώβριο του 2017 μέχρι τον Ιούλιο του 2018 -, ενώ το μεγάλο φινάλε θα φέρει τη σκηνοθετική υπογραφή των Βάις και Μπένιοφ, οι οποίοι δηλώνουν ότι από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησαν να καταπιάνονται με το project είχαν οραματιστεί μια ταινία διάρκειας 70 ωρών.

Τελικά ξεπέρασαν τον εαυτό τους, παραδίδοντας μια τηλεοπτική παρακαταθήκη που φτάνει συνολικά τις 73 ώρες. Κι έχει προκαλέσει οικουμενικό εθισμό. Είναι χαρακτηριστικό ότι το πρώτο επεισόδιο της σειράς στις 17 Απριλίου του 2011 παρακολούθησαν 2,2 εκ. Αμερικανοί και το τελευταίο του έβδομου κύκλου 13 εκ., σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen Media Research για τις ΗΠΑ.

Όσο για την ετυμηγορία των βραβείων; Το GoT διεκδίκησε μείζονος ή ήσσονος σημασίας βραβεία 506 φορές και κέρδισε τα 310, εκ των οποίων μία Χρυσή Σφαίρα για τον Πίτερ Ντίνκλατζ, aka Τύριον Λάνιστερ. Βεβαίως, το μεγαλύτερο παράσημο της σειράς που πήρε τον τίτλο της από το πρώτο βιβλίο του Μάρτιν δεν ήταν άλλο από το γεγονός ότι από το 2011 μέχρι και το 2014 ήταν το πλέον διαμοιρασμένο τηλεοπτικό προϊόν μέσω torrents.

Μετά το GoT τι;

Μόλις προχθές ανακοινώθηκε η απόφαση του HBO να προσφέρει παρηγοριά στους “άρρωστους” fans του Game of Thrones. Βεβαίως το δίωρο ντοκιμαντέρ για τη σειρά που θα προβληθεί μία εβδομάδα μετά το φινάλε στις 26 Μαΐου μοιάζει με παυσίπονη σταγόνα σε έναν απέραντο, φουρτουνιασμένο ωκεανό λύπης. Αλλά είναι κι αυτό μια κάποια λύση.

Η σκηνοθέτης της ταινίας Τζίνι Φίνλεϊ παρακολούθησε για περίπου έναν χρόνο γυρίσματα της σειράς, συνομίλησε με τους πρωταγωνιστές και προσπάθησε να αποτυπώσει με τον φακό της πώς το σύμπαν που οραματίστηκε το φαντασιακό του Τζορτζ Ρ.Ρ. Μάρτιν πήρε σάρκα και οστά από μια φαραωνικού τύπου τηλεοπτική παραγωγή. Στα καλά νέα το HBO έχει ήδη στα σκαριά το prequel του Game of Thrones – ήδη έχει κινηματογραφηθεί το επεισόδιο-πιλότος -, δηλαδή μια σειρά που θα αφηγείται όσα συνέβαιναν στο Γουέστερος την εποχή των ηρώων, δέκα χιλιάδες χρόνια πριν ο Τζον Σνόου, η Σέρσεϊ Λάνιστερ και η Ντενέρις Ταργκάριεν βρεθούν να διαγκωνίζονται μέχρις εσχάτων για τον Σιδερένιο Θρόνο.

Πάντως, καταλάβει δεν καταλάβει τον θρόνο η τελευταία, η μαμά των δράκων φαίνεται ότι έχει κερδίσει τουλάχιστον τις μιντιακές εντυπώσεις. Και γι’ αυτό δεν ευθύνεται ο ούτως ή άλλως εμβληματικός χαρακτήρας της τον οποίο ερμήνευσε υποδειγματικά, αλλά η από την ζωή της βγαλμένη ιστορία που αποφάσισε να μοιραστεί τώρα που το GoT περνά στην τηλεοπτική ιστορία.

Η ηθοποιός Εμίλια Κλαρκ με άρθρο της στο περιοδικό New Yorker αποκάλυψε πριν από λίγες εβδομάδες ότι λίγο πριν από την πρεμιέρα του πρώτου κύκλου το 2011 διαγνώστηκε με ανεύρυσμα στον εγκέφαλο. Χρειάστηκαν δύο επεμβάσεις και σχεδόν τρία χρόνια, ώστε να καταφέρει να σταθεί στα πόδια της, να είναι υγιής και λειτουργική. Παράλληλα συνέχιζε να συμμετέχει στα γυρίσματα του GoT: “Η δεύτερη σεζόν ήταν η χειρότερη για μένα. Για να είμαι ειλικρινής σκεφτόμουν κάθε λεπτό ότι θα πεθάνω”, έγραψε μεταξύ άλλων.

Το φινάλε της σειράς και το γεγονός ότι κατάφερε να συμμετάσχει έως το τελευταίο επεισόδιό της είναι για την 32χρονη ηθοποιό μια σημαδιακή στιγμή ευτυχίας. Κι ας μην ξέρει κανείς τι ξημερώνει στην ηρωίδα της Καλίσι μέχρι το βράδυ της 19ης Μαΐου, όταν ο Σιδερένιος Θρόνος θα αποκτήσει επιτέλους τον βασιλιά του. Νόμιμο ή μη.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Entertainment

Το τρέιλερ του «Star Wars 9»

Δημοσιεύτηκε

στις

Τον Δεκέμβριο η νέα ταινία του φραντσάιζ «Star Wars» θα βρίσκεται στους κινηματογράφους


Οι οπαδοί της κινηματογραφικής σειράς μπορούν να πάρουν μία γεύση από την τελευταία ταινία «Star Wars: Episode IX» καθώς στην εκπομπή Star Wars Celebration στο Σικάγο παρουσιάστηκε το δίλεπτο τρέιλερ της νέας ταινίας που θα έχει τον τίτλο «The Rise of Skywalker».

Στο τρέιλερ ο κύριος χαρακτήρας της Ρέι (Ντέιζι Ρίντλεϊ) αγωνίζεται με ένα φωτόσπαθο εναντίον ενός διαστημόπλοιου. Στη συνέχεια εμφανίζεται το ρητό: «Κάθε γενιά έχει έναν θρύλο». Ακόμα και ο κακοποιός Κάιλο Ρεν (Άνταμ Ντράιβερ) και ο σύντροφος της Ρέι, Φιν (Τζον Μπογιέγκα) εμφανίζονται στο τρέιλερ όπως και ο Τσουμπάκα που βρίσκεται στο τιμόνι του Millennium Falcon. Στο τρέιλερ κάνει μία σύντομη εμφάνιση και η ηθοποιός Κάρι Φίσερ, η οποία πέθανε το 2016.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Entertainment

Η τεχνητή νοημοσύνη προβλέπει ποιος θα επιβιώσει στο… Games of Thrones

Δημοσιεύτηκε

στις

Εάν είστε μεταξύ των φανατικών θαυμαστών του Games of Thrones και εκτιμάτε ιδιαιτέρως το στοιχείο του αιφνιδιασμού… σταματήστε τώρα την ανάγνωση


Οι φοιτητές του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου του Μονάχου ανέπτυξαν μια εφαρμογή που προβλέπει ποιος χαρακτήρας έχει τις καλύτερες πιθανότητες να κατακτήσει τον πολυπόθητο Σιδερένιο Θρόνο στη δημοφιλή σειρά φαντασίας του ΗΒΟ.

Οι φοιτητές «εκπαίδευσαν» την εφαρμογή να σαρώνει στην κυριολεξία το Διαδίκτυο αναζητώντας πληροφορίες για τον καθένα από τους πρωταγωνιστές και στη συνέχεια με τη βοήθεια αλγόριθμων της τεχνητής νοημοσύνης αξιολογούνται οι πιθανότητες επιβίωσής του.

«Ξεσκαρτάραμε τα αποτελέσματα από διαφορετικές σελίδες Wiki και άλλες παρόμοιες σελίδες, σχετικά με τα βιβλία και την τηλεοπτική σειρά και ξεχωρίσαμε δεδομένα όπως το γένος και την ηλικία των χαρακτήρων» εξήγησε ο φοιτητής Κρίστιαν Νταλάγκο.

«Τα συγκεντρώσαμε όλα μαζί προκειμένου να «εκπαιδεύσουμε» τον αλγόριθμο να μας πει πότε αυτός ο χαρακτήρας θα πεθάνει».

Είναι πολύ πιθανό η εφαρμογή να πέσει μέσα στις προβλέψεις της.

Το 2016, ένας αλγόριθμος που είχαν δημιουργήσει φοιτητές της πληροφορικής στο ίδιο πανεπιστήμιο στην πόλη της νότιας Γερμανίας, λίγο πριν από την έναρξη της έκτης σεζόν, προέβλεψε με ακρίβεια ότι ο Τζον Σνόου θα επανερχόταν στη ζωή.

Η τεχνητή νοημοσύνη υποστηρίζει ότι η Νταινέρις Ταργκάριεν έχει τις καλύτερες πιθανότητες να επιβιώσει στην τελευταία σεζόν, που ξεκινά αυτήν την Κυριακή.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Facebook

Δημοφιλη