Connect with us

Γεια, τι ψάχνεις;

Agrotika

Διεύρυνση της ευρωπαϊκής αγοράς κηπευτικών

Οι «δυναμικές» οικονομίες Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης θα κατευθύνουν την αύξηση, προβλέπει η IGD


Περί τα 377,6 δισ. ευρώ θα προστεθούν στις λιανικές πωλήσεις κηπευτικών της ευρωπαϊκής αγοράς, φτάνοντας συνολικά τα 2,289 τρισ. Ευρώ το 2022. Όπως αναφέρεται σε σχετική μελέτη του διεθνούς οργανισμού ερευνών για τα κηπευτικά IGD, καθοριστικός ως προς αυτό θα είναι ο ρόλος χωρών όπως η Πολωνία, η Ρουμανία και η Ρωσία, οι οποίες αναμένεται μέσα στην επόμενη πενταετία να δουν να διευρύνεται ιδιαίτερα η αγορά κηπευτικών τους, αξιοποιώντας της μεγαλύτερη απελευθέρωση και την ενσωμάτωση με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Με τον πληθυσμό της Ευρώπης να αναμένεται ότι θα διατηρηθεί σταθερός μέχρι το 2020, αναφέρεται, η πραγματική αύξηση υπολογίζεται σε 23,9% της διεύρυνσης των συνολικών πωλήσεων για την περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, ενώ η αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης υπολογίζεται ότι θα είναι αρκετά μεγαλύτερη.

Όπως αναφέρει ο IGD στις προβλέψεις του, η λιανική αγορά κηπευτικών της Ευρώπης θα αυξηθεί με έναν συνολικό ετήσιο ρυθμό της τάξης του 3,7% μεταξύ 2017 και 2020, και η Ευρώπη θα καταλαμβάνει το 2022 το 16% της συνολικής παγκόσμιας διεύρυνσης του κλάδου.

«Μετά την Ασία, η Ευρώπη αναμένεται να ωφεληθεί από τη μεγαλύτερη αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης μέχρι το 2022», αναφέρει στέλεχος του Οργανισμού. Σημαντική διεύρυνση προβλέπεται για την αγορά της Τουρκίας, ενώ μικρότεροι ρυθμοί αναμένονται για άλλες μεγάλες αγορές κηπευτικών, όπως η Γερμανία, η Γαλλία και το Ην. Βασίλειο.

Στις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, το λιανεμπόριο επενδύει στα καταστήματα «ενθαρρύνοντας» τους καταναλωτές να τα επισκέπτονται συχνότερα. Νέα τμήματα τροφίμων με σνακς και προτάσεις γευμάτων «ξεφυτρώνουν» στα μεγαλύτερα καταστήματα, προκειμένου να προσελκύσουν νέους πελάτες. Οι λιανέμποροι δοκιμάζουν, ακόμη, ένα ευρύ φάσμα νέων τεχνολογιών, που όλες στοχεύουν στο να κάνουν τις αγορές πιο εύκολες και πιο γρήγορες για τους καταναλωτές.

Ακολουθήστε το Cretanmagazine στο Google News και στο Facebook

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε και αυτά

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Το λανέιτ ήταν κάποτε το ισχυρότερο φάρμακο στον πλανήτη! Αν σήμερα δοξάζουμε τον θεό για ένα πράγμα, είναι που καταργήθηκε αυτό το φάρμακο του...

Life

Τα λέγανε γενικά «χόρτα», και τα πιο σπουδαία μετά το ροδίκιο ήταν οι βρούβες και τα λαψανίδια Κείμενο Φωτογραφίες: Γεώργιος Χουστουλάκης Τα λαψανίδια ή...

Life

Η νηστεία αδελφέ είναι εντολή του Θεού – Η πρώτη και η πιο παλιά από όλες Την έδωσε στους πρωτοπλάστους μέσα στον παράδεισο,για να...

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Το Καρναβάλι, που στον τόπο μας ταυτίζεται με την περίοδο των Αποκριών, είναι μια γιορταστική περίοδος που χαρακτηρίζεται από χαρούμενες τελετές, τραγούδια, χορούς και...

Life

Η Κρήτη έχει τον δικό της Βαλεντίνο και τη δική της γωνιά των ερωτευμένων, τιμώντας κάθε χρόνο στις 3 Ιουλίου στα ορεινά Ανώγεια στο Ρέθυμνο...

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πως περνούσαν τις αποκριες οι παλιοί στην Μεσαρά Τι ήταν τα «μουζωτήρια» Τα μουζωτήρια, ήταν στάχυα κυρίως σιταριού η της ταγής (σίκαλης) , που...

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Την δεκαετία του 80-90 οι Αγίοι Δέκα ήταν από τα χωριά που πρωταγωνιστούσαν της μέρες των Αποκριών με το Καρναβάλι που διοργάνωναν Με πρωτοποριακές ιδέες...

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Ήταν οι Αποκριές, εκείνες που δεν θα ξανάρθουν, και οι Μεσαρίτες δεν θα έχουν εύκολα την ευκαιρία να ζήσουν ξανά τέτοιες καταστάσεις , αλλά...