Connect with us

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επιστρέφει από την Honda το θρυλικό «παπάκι»!

Δημοσιεύτηκε

στις

To Honda Super Cub C125 συνεχίζει την πορεία του στην Ευρώπη ενσωματώνοντας τα στοιχεία που απαιτεί ο σύγχρονος αναβάτης. To μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά στα τέλη του έτους


Το πρώτο Super Cub C100 παρουσιάστηκε το 1958, 10 χρόνια μετά την ίδρυση της Honda. Σχεδόν 60 χρόνια αργότερα, το 2017, το Super Cub πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο παραγωγής με 100 εκατομμύρια μονάδες, που το ανέδειξε στο πιο δημοφιλές μηχανοκίνητο όχημα που έχε κυκλοφορήσει ποτέ στον κόσμο. Όλο αυτό το διάστημα, οι απλές αρετές του Super Cub – στυλ, αξιοπιστία, οικονομία και γνήσια πρακτικότητα – παρέμειναν αναλλοίωτες στο πέρασμα του χρόνου: αθόρυβα και διακριτικά, κατάφερε αυτό ακριβώς που επιθυμούσαν οι Soichiro και Takeo – να μυήσει και να υποστηρίξει τους ανθρώπους στο μοντέλο της προσωπικής μετακίνησης.

Το Super Cub C125 ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο στην θρυλική ιστορία ενός μοντέλου με παγκόσμια απήχηση, το οποίο πωλείται σε περισσότερες από 160 χώρες, και με τόσο άμεσα αναγνωρίσιμη εμφάνιση, ώστε ήταν το πρώτο όχημα στην Ιαπωνία στο οποίο δόθηκε τρισδιάστατο εμπορικό σήμα.

Ενώ εμφανισιακά δεν αποκλίνει από τη κλασική φόρμα, μία αύξηση στην ισχύ και τη ροπή λόγω του κινητήρα 125cc με τους 10 ίππους βοηθά το Super Cub να μην εγκλωβίζεται στην κυκλοφορία της πόλης. Ο αυτόματος, φυγοκεντρικός συμπλέκτης έχει επίσης αναβαθμιστεί με κριτήριο την αυξημένη ισχύ και τις πολύ ομαλές, αθόρυβες αλλαγές σχέσεων.

Το ατσάλινο πλαίσιο έχει αποκτήσει πρόσθετη ακαμψία, βελτιώνοντας την χρηστικότητα του Super Cub. Η μεγαλύτερη διαδρομή της εμπρός και πίσω ανάρτησης, οι τροχοί 17-ιντσών από χυτό αλουμίνιο και το εμπρός δισκόφρενο προσφέρουν μία ευέλικτη και γεμάτη αυτοπεποίθηση συμπεριφορά με εξαιρετική ισχύ φρεναρίσματος.

Όλος ο φωτισμός είναι νέας τεχνολογίας LED ενώ τα όργανα αναδεικνύουν το βάθος της συνολικής σχεδίασης με τους δύο φακούς να διαχωρίζονται από δύο χρωμιωμένους δακτυλίους. Ο εξωτερικός δακτύλιος φιλοξενεί το αναλογικό στροφόμετρο και προειδοποιητικά φώτα, και ο εσωτερικός μία διακριτική, ψηφιακή οθόνη.

Η γωνία κάστερ και το ίχνος του τροχού έχουν ρυθμιστεί στα 26.5°/71mm με μεταξόνιο 1245mm. Το βάρος με τα υγρά είναι 109kg. Το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι έχει διαδρομή 100mm, με δύο πίσω αμορτισέρ 84mm να απορροφούν τους κραδασμούς ενώ οι κομψοί τροχοί από χυτό αλουμίνιο 17-ιντσών προσδίδουν ευστάθεια και ακρίβεια διεύθυνσης. Το παπί είναι εξοπλισμένο με ελαστικά tubeless, διαστάσεων 70/90-17 μπροστά και 80/90-17 πίσω. Ένα εμπρός δισκόφρενο 220mm και μονοπίστονη δαγκάνα συνδυάζεται με πίσω ταμπούρο 130mm.

Η μέγιστη ισχύς 10 ίππων αποδίδεται στις 7.500rpm και η ροπή των 10,4Nm στις 5.000rpm από το μοτέρ των 125 ίππων. Οι καμπύλες ισχύος και ροπής είναι γραμμικές με πλούσια απόδοση από τις μεσαίες μέχρι τις υψηλές στροφές. Το κιβώτιο είναι 4τάχυτο και – σύμφωνα με την παράδοση του κλασικού Super Cub – οι αλλαγές σχέσεων γίνονται μέσω ενός αυτόματου, φυγοκεντρικού συμπλέκτη, χωρίς την ανάγκη για μανέτα.

Με αυτό τον κινητήρα, το Super Cub C125 καλύπτει 66.7km/l (WMTC mode), απολαμβάνοντας αυτονομία περίπου 245km από ένα ρεζερβουάρ καυσίμου 3,7L.

Η τιμή του αναμένεται να είναι λίγο κάτω από τα 4.000 ευρώ!

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Mercedes “δίνει” ηλεκτροκίνηση και στα επαγγελματικά οχήματα

Δημοσιεύτηκε

στις

Η ηλεκτροκίνηση είναι το νέο μεγάλο στοίχημα της αυτοκινητοβιομηχανίας


Παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων με το βάρος των μπαταριών, την περιορισμένη αυτονομία και την έλλειψη σταθμών φόρτισης, εξελίσσουν συνεχώς τα νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν τα επόμενα χρόνια.

Η ευρεία χρήση των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα συμβάλει καθοριστικά στο περιορισμό των επικίνδυνων ρύπων που εκπέμπουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η Mercedes δημιούργησε μια νέα μάρκα η οποία περιλαμβάνει όλα τα νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της. Ονομάσθηκε EQ και θα εκπροσωπήσει τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία στη κατηγορία των πολυτελών αυτοκίνητων μηδενικών ρύπων.

Στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης(7-17 Μάρτιου) η Mercedes θα αποκαλύψει το αμιγώς ηλεκτρικό επαγγελματικό όχημα μεγάλων διαστάσεων νέας γενιάς. Πρόκειται για το Concept EQV, που αποτελεί την πρόταση της μάρκας για το επαγγελματικό van.

Το EQV είναι μια ηλεκτρική έκδοση του επαγγελματικού της V κατηγορίας. Πρόκειται να πωλείται μαζί με το επίσης ηλεκτρικό ελαφρύ επαγγελματικό eVito. Το EQV θα ανταγωνιστεί το πλήρες ηλεκτρικό minivan της Volkswagen ID Buzz που θα κυκλοφορήσει το 2022. Η Mercedes, προγραμματίζει να λανσάρει το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο το αργότερο έως το 2022.

Η Daimler επενδύει περισσότερα από 10 δις ευρώ στην ανάπτυξη της μάρκας EQ που περιλαμβάνει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Προγραμμάτισε μέχρι το 2022 να λανσάρει πάνω από 10 οχήματα με μπαταρίες.

Το πρώτο μοντέλο της μάρκας EQ που θα κυκλοφορήσει θα είναι το EQC SUV / crossover , το οποίο αναμένεται να βρίσκεται στις εκθέσεις αυτοκινήτων στα μέσα του 2019. Ανταγωνίζεται τα επίσης ηλεκτρικά μοντέλα Tesla Model X, Jaguar I-Pace και Audi e-tron.

Η Mercedes έχει παρουσιάσει άλλες προτάσεις όπως το συμπαγές ηλεκτρικό αυτοκίνητο EQA, αλλά δεν έχει επιβεβαιώσει τις ημερομηνίες για την κυκλοφορία τους στην αγορά.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Η Ford μας παρουσιάζει το νέο «αγρίμι» του αγρότη

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Ford αποκάλυψε σήμερα για πρώτη φορά το νέο Ford Ranger pick-up, το οποίο ξεχωρίζει μεταξύ όλων των άλλων χαρακτηριστικών του για την αυξημένη του ισχύ του, τη βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου και τις προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού


Το best seller της κατηγορίας των pick-up αποκτά τώρα τον προηγμένο δίλιτρο EcoBlue diesel κινητήρα της Ford, o οποίος διαθέτει σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής για βελτιστοποιημένες εκπομπές ρύπων, προσφέροντας -παράλληλα- και το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων της Ford που σημειώνει έως και 9% μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.

Στην κορυφή της γκάμας μηχανικών συνόλων του νέου Ranger βρίσκεται η πανίσχυρη έκδοση Bi-turbo του δίλιτρου EcoBlue κινητήρα, η οποία αποδίδει 213 ίππους και μέγιστη ροπή 500 Nm. Με ικανότητα διέλευσης μέσα από νερό μέχρι και σε βάθος 80 εκατοστών και με απόσταση αμαξώματος από το έδαφος στα 23 εκατοστά, το νέο Ranger είναι σχεδιασμένο να ανταποκρίνεται στα δύσκολα. Με γωνία προσέγγισης 29 μοιρών και γωνία διαφυγής 21 μοιρών, ο οδηγός ελέγχει με ασφάλεια και σιγουριά το όχημα όταν περνά από εμπόδια με απότομες κλίσεις.

Πέρσι, το Ford Ranger κατέγραψε πολύ καλή πορεία στην Ευρώπη σημειώνοντας πωλήσεις 51.500 μονάδων, επίδοση βελτιωμένη άνω του 15% σε σχέση με την αντίστοιχη του 2017.

Εκτός από το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που προσφέρει κορυφαία αίσθηση στις αλλαγές, οι κινητήρες των 170 και 213 ίππων διατίθενται με το κορυφαίο 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford. Σύμφωνα με μετρήσεις της Ford, επιτυγχάνεται βελτίωση στην κατανάλωση κατά 9% όταν χρησιμοποιείται το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, αλλά και αντίστοιχη μείωση της τάξης του 4% στις εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο, συγκριτικά με τους αντίστοιχους απερχόμενους κινητήρες.

Το μοντέλο απέκτησε εξωτερικά περισσότερο επιθετικό στιλ. Η αισθητική αναβάθμιση περιλαμβάνει νέα σχεδίαση εμπρός προφυλακτήρα και νέα μάσκα, ενώ η κεντρική οριζόντια μπάρα διαιρείται πλέον σε δύο λεπτά τμήματα. Το άνετο εσωτερικό, το οποίο παραπέμπει σε επιβατικό αυτοκίνητο, είναι αυτό που κερδίζει τους επιβάτες. Η ποιότητα των υλικών, η συναρμογή και η πολυτέλεια για ένα τέτοιο είδους όχημα είναι πολύ πιο πάνω από τον μέσο όρο και αποτελεί ένα από τα στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Best Car 2019: Ποια είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα της χρονιάς!

Δημοσιεύτηκε

στις

Συνολικά απονεμήθηκαν 25 βραβεία σε διάφορες κατηγορίες


Αθήνα, 15 Ιανουαρίου 2019 – Το Best Car 2019, ο θεσμός ανάδειξης του καλύτερου αυτοκινήτου της χρονιάς για την ελληνική αγορά, ολοκληρώθηκε με την τελετή απονομής των βραβείων στα μοντέλα που συγκέντρωσαν τις περισσότερες από τις ψήφους των 38.352 συμμετεχόντων.

Με βάση την τελική καταμέτρηση, Best Car 2019″ αναδείχθηκε η Mercedes A-Class συγκεντρώνοντας 7.084 ψήφους (18,5%). Στη δεύτερη θέση τερμάτισε το FordFocus, με 5.232 ψήφους (13,6%). Την τρίτη κατέλαβε η Toyota Corolla με 3.096 ψήφους (8,1%), ενώ την πεντάδα συμπληρώνουν το νέο Audi Q3 με 3.054 ψήφους (8,0%) και το KIA Ceed με 2.576 ψήφους (6,7%) αντίστοιχα.  

Συνολικά απονεμήθηκαν 25 βραβεία σε διάφορες κατηγορίες όπως “Best Value forMoney“, “καλύτερη τεχνολογία”, καλύτερη εμφάνιση”, “ασφαλέστερο αυτοκίνητο” κ.α. Αξίζει επίσης να αναφερθεί η απονομή ειδικού βραβείου κοινωνικής ευθύνης στην Teoren Motors AΕ, για την πρωτοβουλία της σχετικά με την ενίσχυση των πυρόπληκτων από την πυρκαγιά στο Μάτι Αττικής.

Στην εκδήλωση -που μεταδόθηκε μέσω live streamingέδωσαν το “παρών” κορυφαία στελέχη της αγοράς αυτοκινήτου και εκπρόσωποι θεσμικών φορέων. Μετά την ολοκλήρωση των βραβεύσεων, ακολούθησε live η διαδικασία για να αναδειχθούν οι νικητές των δώρων μεταξύ όσων συμμετείχαν στην ψηφοφορία. Από την διαδικασία αυτή αναδείχθηκαν 32 νικητές και 68 επιλαχόντες για τα δώρα που διέθεσαν οι δωροθέτες.    

Ο διαγωνισμός Best Car, έχει γίνει πλέον θεσμός στην Ελλάδα αφού κάθε χρόνο συγκεντρώνει δεκάδες χιλιάδες ψήφους, για την ανάδειξη του καλύτερου αυτοκινήτου της χρονιάς. Να σημειωθεί, ότι φέτος για πρώτη φορά οι βραβεύσεις επεκτάθηκαν και σε ξεχωριστές κατηγορίες μικρών και μεγάλων επαγγελματικών οχημάτων.

Τη διοργάνωση του Best Car, που φέτος τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών,  επιμελείται το περιοδικό Auto Τρίτη.

Τον θεσμό υποστηρίζουν έμπρακτα κορυφαίες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες όπως οι: Coral Gas, Petronas, Hertz Autohellas καθώς και φορείς όπως το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας “Πάνος Μυλωνάς”.

Τα αναλυτικά τελικά αποτελέσματα για το Best Car 2019, καθώς και τα ονόματα των νικητών που κέρδισαν τα δώρα, έχουν αναρτηθεί στον ιστότοπο autotriti.gr

Οργάνωση: Auto Τρίτη (www.autotriti.gr)

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Facebook

Δημοφιλη