Connect with us

Super Deals

Γυναίκα και επιχειρηματική καριέρα

Δημοσιεύτηκε

στις

Γυναίκα και επιχειρηματική καριέρα / καλές πρακτικές – Εκδήλωση στο H2B HUB


Το Επιμελητήριο Ηρακλείου σε συνεργασία με το H2B HUB και το FPower διοργανώνει panel συζήτησης “Step it Up: Female Career stories”, το Σάββατο 01/12, στις 11:00πμ στο χώρο του H2B HUB (Κορωναίου 14, 3ος όροφος), στο πλαίσιο υλοποίησης του Ευρωπαϊκού Προγράμματος CrossEUWBA,.

Με επιμέλεια ερωτήσεων από το FPower (Μαρία Αρναουτάκη – Ροσάννα Μόρτογλου) και καλεσμένες τη Ζαχαρένια Ατζιτζικάκη, VP Design στη Workable και την Έλλη Γενιατάκη, Ιδιοκτήτρια & Quality Manager στο ξενοδοχείο Radisson Blu Resort, θα συζητήσουμε για την πορεία τους σε τεχνολογία και τουρισμό, για το remote working και τις οικογενειακές επιχειρήσεις.

Το event απευθύνεται τόσο σε φοιτήτριες όσο και σε επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να μάθουν πώς θα εξελιχθούν στην καριέρα τους, να εμπνευστούν από γυναίκες επαγγελματίες της Κρήτης και να έρθουν σε επαφή με ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα. Θα υπάρχει χρόνος για ερωτήσεις από το κοινό και networking.

Απαραίτητη δωρεάν εγγραφή στο σύνδεσμο: http://bit.ly/2RciBYU

Συμμετέχουσες:

Η Έλλη Γενιατάκη είναι Ιδιοκτήτρια καθώς και Operations & Quality Manager στο ξενοδοχείο Radisson Blu Resort. Είναι απόφοιτος της Ελβετικής σχολής Hospitality Management, Glion Institute of Higher Education. Η Έλλη Γενιατάκη βραβεύτηκε το 2017 ως απόφοιτος της εν λόγω σχολής με μια απο τις πιο πετυχημένες καριέρες αποφοίτων του Πανεπιστημίου από το έτος ίδρυσής του το 1962 και είναι η μοναδική Ελληνίδα που μπήκε στο επετειακό ‘55 Years of Excellence’ Booklet. Η Glion Institute of Higher Education θεωρείται μια από τις κορυφαίες και πιο απαιτητικές σχολές Διοίκησης Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων στον κόσμο.

Η Ζαχαρένια Ατζιτζικάκη είναι VP of Design στο Workable. Ηγείται μιας εξαιρετικά ταλαντούχας ομάδας, σχεδιάζοντας ένα εργαλείο προσλήψεων που κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται υπερήρωες. Ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τις προκλήσεις της μετάβασης από ρόλους παραγωγής σε ρόλους management.

Η Μαρία Αρναουτάκη μεγάλωσε στο Ηράκλειο Κρήτης σπούδασε στην Αθήνα και έκανε πρώτα της βήματα στον χώρο της τεχνολογίας μέσα από το ελληνικό startup οικοσύστημα. Είναι συνιδρύτρια του FPower και αυτή τη στιγμή, μένει και εργάζεται στο Λονδίνο ως Product Manager.

Η Ροσάννα Μόρτογλου είναι Co-Founder του FPower, και Greece Chief Representative στο Libra Group. Μεγάλωσε στο Ηράκλειο της Κρήτης και σπούδασε International Business & European Affairs στο DEREE, The American College of Greece, καθώς και Διδασκαλία Χορού στην Επαγγελματική Σχολή Χορού της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Έπειτα από 3 χρόνια στη Νέα Υόρκη όπου εργαζόταν, επέλεξε να επιστρέψει στην Ελλάδα για να εφαρμόσει τη διεθνή εμπειρία της και να αποτελέσει μέρος μιας θετικής αλλαγής.

To H2B HUB στοχεύει στην ενίσχυση του οικοσυστήματος startup επιχειρήσεων, μέσω της παροχής των κατάλληλων συνθηκών -όπως έμπνευση, γνώση, δυνατότητες συνεργασίας και πόρους- για τη δημιουργία νέων καινοτόμων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Στοιχεία επικοινωνίας H2B HUB
Website: htob.gr

FB Page: fb.com/htobhub

Σχολιασε

ΑΦΗΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Super Deals

Κέρδισε τις εντυπώσεις η γλυκιά Ελληνική παρουσία στην Δ.Ε. ISM 2019

Δημοσιεύτηκε

στις

Η GREAT GREEK EXPORTS AND TRADE διοργάνωσε επιτυχώς για μια ακόμα φορά  την Ελληνική συμμετοχή  σημαντικών επιχειρήσεων του κλάδου των γλυκών και ζαχαρωδών ειδών στη 49η διεθνή έκθεση ISM 2019 που πραγματοποιήθηκε από 27 έως 30 Ιανουαρίου 2019


Συνολικά την έκθεση φέτος επισκέφτηκαν 38.000 επισκέπτες από 140 χώρες με 1.661 εκθέτες από 76 χώρες να δίνουν το «παρών». Σύμφωνα με τους εκθέτες, η ποιότητα των επισκεπτών παρέμεινε υψηλή και οι μεγαλύτερες εμπορικές εταιρείες του κλάδου και εισαγωγείς επισκέφθηκαν για άλλη μια φορά την έκθεση.  

Στην έκθεση συμμετείχαν 1,661 εκθέτες από 76 χώρες εκ των οποίων το 87% ήταν διεθνείς εκθέτες ( εκτός Γερμανίας). Την διοργάνωση του 2019 επισκέφθηκαν πάνω από 38,000 επαγγελματίες του κλάδου με χαρακτηριστικό το γεγονός ότι οι 18 από τις 20 μεγαλύτερες διεθνείς εταιρείες λιανικού εμπορείου έδωσαν το παρόν με την παράλληλη αξιοσημείωτη παρουσία επαγγελματιών του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μεταξύ άλλων την έκθεση επισκέφθηκαν οι παρακάτω εταιρείες Aeon, Ahold, Amazon, Aldi, Carrefour, Coop, Costco, Edeka, E. Leclerc, El Corte Inglés, ITM, Kaufhof, Kaufland, Kroger, Metro, Migros, REWE, Target, Tesco, TJX, Walgreens, Walmart und Whole Foods. Τέλος μεγάλη αύξηση της επισκεψιμότητας σε αυτή τη διοργάνωση σημειώθηκε από την Ανατολική και τη Νότια Ευρώπη, τις Βαλτικές Χώρες, την Βόρεια Αμερική.

Την ISM 2019 επέλεξαν για άλλη μια φορά αγοραστές και decision makers της βιομηχανίας για να δουν τις νέες τάσεις του κλάδου, τα νέα καινοτόμα προϊόντα χρησιμοποιώντας την έκθεση ως ένα εργαλείο και πλατφόρμα των αγορών τους  με αυστηρά κριτήρια για τις τελικές τους επιλογές.

Η παρουσίαση των Ελληνικών προϊόντων πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στο πλαίσιο μιας άρτιας και καλοσχεδιασμένης εκθεσιακής παρουσίας, που αντικειμενικά ξεχώρισε ανάμεσα στις δεκάδες συμμετοχές χωρών απ’ όλο τον κόσμο. Η καλαίσθητη κατασκευή,  η οργανωμένη Ελληνική συμμετοχή της GREAT GREEK EXPORTS AND TRADE, καθώς και η ποιότητα των Ελληνικών προϊόντων ξεχώρισαν με αποτέλεσμα οι εκθέτες να πραγματοποιήσουν σημαντικό αριθμό εμπορικών συναντήσεων. Η συνεχής αύξηση της Ελληνικής συμμετοχής αποδεικνύει την προσπάθεια των Ελλήνων επιχειρηματιών για εξωστρεφή δραστηριότητα ως μοναδική διέξοδο της ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας τους.  

Η GREAT GREEK EXPORTS AND TRADE  είχε δυναμική παρουσία με αξιόλογες εταιρείες του κλάδου, όπως CHRISANTHIDIS S.A., PAPAGEORGIOU L.S.A., PETITS GRECS BEYOND, VAMVALIS FOODS,  DEAR CREECE, CANDIA NUTS, POTAMIANOS E. & A. Inc. – La maison des glacés, ‘AN.DIMOPOULOU & CO „MELBON“, NATURE TECH EE, RITO’S FOOD SA, VRETOS SWEETS κα., οι οποίες ανέδειξαν τα μοναδικά προιόντα τους στην έκθεση και έμειναν ευχαριστημένοι τόσο από την ποιότητα αλλά και από τον αριθμό των συναντήσεων, όπως οι ίδιοι δήλωσαν.

Οι Ελληνικές εταιρείες έκαναν την εμφάνιση τους με νέα, ποιοτικά και καινοτόμα προϊόντα, ακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς για νέα snacks, για βιολογικά προϊόντα και για προϊόντα με μειωμένη ή χωρίς ζάχαρη, καθώς και για προϊόντα vegan και χωρίς λακτόζη,  που με τις νέες πολιτικές marketing στον κλάδο των γλυκών και ζαχαρωδών κέρδισαν τις εντυπώσεις των ξένων επισκεπτών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν η προβολή των νέων προϊόντων ελληνικών εταιρειών στο New Products Showcase που οργανώνεται σε ειδικό χώρο στο Hall 2.2 για την προβολή των νέων και καινοτόμων προϊόντων δίνοντας τη δυνατότητα στους αγοραστές να ανακαλύψουν τις νέες ιδέες και προϊόντα.

Αρωγός στην προώθηση της προβολής των εκθετών και των προϊόντων τους είναι η  διοργανώτρια εταιρεία που μέσω του νέου Marketing Package εξασφάλισε την πρόσθετη προβολή των προϊόντων των εκθετών μέσω του online Press Compartment και του New product database καθώς και την πιο ολοκληρωμένη παρουσία των εκθετών στην ISM μέσω της εφαρμογή lead tracking και 365 Matchmaking.

Η επιτυχημένη διοργάνωση της ελληνικής συμμετοχής από την GREAT GREEK EXPORTS AND TRADE,  θέτει τα θεμέλια για μια μεγαλύτερη και με περισσότερα προϊόντα ελληνική συμμετοχή στην ISM 2020, η οποία θα πραγματοποιηθεί από 2 – 5 Φεβρουαρίου 2020.

Μέσα στα πλαίσια της υποστήριξης και ενίσχυσης της ελληνικής εξαγωγικής κοινότητας, η GREAT GREEK EXPORTS AND TRADE βρίσκεται πάντα κοντά στους Έλληνες εξαγωγείς με ένα πλούσιο εκθεσιακό πρόγραμμα και δράσεις για το 2019 & 2020, περιλαμβάνοντας πάνω από 55 δημοφιλή εκθεσιακά γεγονότα στον κλάδο των τροφίμων και ποτών.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Super Deals

Έναρξη της «Σχολής Γονέων» στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας

Δημοσιεύτηκε

στις

Tο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης-Πανεπιστήμιο Κρήτης σε συνεργασία με την κα Άννα Μαρία Μαρκάκη, Ψυχολόγο – Συστημική Οικογενειακή Ψυχοθεραπεύτρια, συνδιοργανώνουν «Σχολή Γονέων» στον χώρο του Μουσείου


Για 10 εβδομάδες, σε μία συνάντηση δυόμιση ωρών, οι γονείς ή μέλλοντες γονείς μέσα από βιωματικές ασκήσεις και συζήτηση θα επεξεργαστούν την πρόκληση της γονεϊκότητας και της επικοινωνίας στο ζευγάρι. Την ίδια ώρα τα παιδιά τους, με εγχειρίδιο τη βιωματική μάθηση και υπό το βλέμμα των παιδαγωγών του Μουσείου, θα εξερευνούν τον Ερευνότοπο!

Η θεματολογία της Σχολής Γονέων ποικίλλει και θα προσαρμοστεί στις αναδυόμενες ανάγκες της ομάδας. Ενδεικτικά αναφέρονται: οι σύγχρονες μορφές οικογένειας και ο κύκλος ζωής της, τα αναπτυξιακά στάδια των παιδιών, θέματα διαχείρισης των νέων τεχνολογιών (κινητά, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κλπ.), ο σχολικός και διαδικτυακός εκφοβισμός, η ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης, τα όρια και θετικοί τρόποι οριοθέτησης και τέλος, η σημασία της σχέσης των γονέων στην ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών.

Τα παιδιά στον Ερευνότοπο θα έχουν τη δυνατότητα να εξερευνήσουν διάφορα οικοσυστήματα (σπήλαιο-πλάτανος-υγρότοποι-θαμνότοποι), να ακούσουν ιστορίες και να κατασκευάσουν χειροτεχνίες με ανακυκλώσιμα υλικά. Θα έχουν την ευκαιρία να αγγίξουν ζώα της Κρήτης και να περιεργαστούν τη μορφολογία τους κάτω από τον φακό του Στερεοσκοπίου. Επιπλέον, μπορούν να παρακολουθήσουν το ντοκιμαντέρ «οι Δεινόσαυροι της Παταγονίας», που προβάλλεται σε αποκλειστικότητα από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης.

Οι γονεϊκοί ρόλοι και οι προκλήσεις της καθημερινότητας θα τεθούν υπό διερεύνηση με κύριο στόχο να αποκτήσουν οι γονείς μια ουσιαστικότερη σχέση επικοινωνίας και εμπιστοσύνης με τα παιδιά τους και τους συντρόφους τους. Η μόνη προϋπόθεση, τόσο για τους γονείς όσο και για τα παιδιά, είναι η ενεργός συμμετοχή!

Έναρξη Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019, ώρα 17:00

Δηλώσεις συμμετοχής από Δευτέρα έως Παρασκευή στα τηλέφωνα : 2810-240139 και 6977677361, ώρες 3-9 μμ.

Έναρξη της «Σχολής Γονέων» στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης

Θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής 25 ωρών

Ανώτατος αριθμός μελών ομάδας: 15

Κόστος συμμετοχής: 150 ευρώ

Κόστος για τους Φίλους του ΜΦΙΚ: 120 ευρώ

Ηλικία παιδιών: 4 χρονών και άνω

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Super Deals

Ανάκληση παγωτών από τον ΕΦΕΤ

Δημοσιεύτηκε

στις

Οι πρωτεΐνες γάλακτος είναι αλλεργιογόνα συστατικά και μπορούν να επηρεάσουν άτομα με ευαισθησία σε αυτές


Σε συνέχεια του Δελτίου Τύπου του Ε.Φ.Ε.Τ. με ημερομηνία 29/01/2019, ενημερωθήκαμε ότι η Ολλανδική παραγωγός εταιρεία “Bonvita BV” αποσύρει από την αγορά παγωτά που πωλούνται ως προϊόντα χωρίς λακτόζη, διότι από ενδελεχή έρευνα δεν μπορεί να αποκλειστεί η παρουσία πρωτεΐνης γάλακτος (καζεΐνη).

Πρόκειται για τα παρακάτω προϊόντα, ανεξαρτήτως ημερομηνίας λήξης :

  • Παγωτό ξυλάκι με σοκολάτα γάλακτος από γάλα ρυζιού “Bonvita – Bon Ice – Rice Milk” σε συσκευασία των 100g.
  • Παγωτό ξυλάκι με σοκολάτα υγείας από γάλα ρυζιού “Bonvita – Bon Ice – Dark” σε συσκευασία των 100g.
  • Παγωτό ξυλάκι ρυζιού μαύρη σοκολάτα 73% κακάο nibs “Bonvita – Bon Ice – 73% dark & nibs” σε συσκευασία των 60g.
  • Παγωτό ξυλάκι ρυζιού φράουλα “Bonvita – Bon Ice – Strawberry” σε συσκευασία των 40g.
  • Παγωτό ρυζιού βανίλια κύπελο “Bonvita – Bon Ice – Vanilla Rice Ice Cream” σε συσκευασία των 500ml.
  • Παγωτό ρυζιού σοκολάτα κύπελο “Bonvita – Bon Ice – Chocolate Rice Ice Cream” σε συσκευασία των 500ml.

Ο Ε.Φ.Ε.Τ. ζήτησε την ανάκληση / απόσυρση των ανωτέρω προϊόντων, ενώ ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι σχετικοί έλεγχοι.

Καλούνται οι καταναλωτές, οι οποίοι έχουν προμηθευτεί τα εν λόγω προϊόντα (κάτωθι φωτογραφίες), εφόσον έχουν ευαισθησία στη καζεΐνη γάλακτος, να μην τα καταναλώσουν.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Facebook

Δημοφιλη