Connect with us

LifeStyle

Η εγγονή του Lamborghini μας προκαλεί

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Elettra Miura Lamborghini γεννήθηκε στην Μπολόνια της Ιταλίας πριν από 24 χρόνια 1994 και είναι γνωστή τηλεοπτική προσωπικότητα της Ιταλίας, και της Λατινικής Αμερικής


Έγινε διάσημη επειδή είναι εγγονή του ιδρυτή της αυτοκινητοβιομηχανίας Lamborghini, του Ferruccio Lamborghini.

Η συγγένεια αυτή την βοήθησε να συμμετέχει στο τηλεοπτικό πρόγραμμα «Super Shore» και να αποκτήσει ακόμη περισσότερους θαυμαστές.Η Elettra Miura Lamborghini πριν μπει για τα καλά στη showbiz, ήταν επαγγελματίας αναβάτης με δικά της άλογα.

Τον Αύγουστο του 2015 ξεκίνησε να τραβά την προσοχή του κοινού από την αμφιλεγόμενη και ιδιόμορφη προσωπικότητά της, μέσα από τις διάφορες εκπομπές που εμφανιζόταν. Η ίδια δηλώνει ότι είναι αμφιφυλόφιλη. Μάλιστα τον Ιούλιο του 2016, σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Interviú» είπε χαρακτηριστικά ότι: «Μου αρέσουν τα αγόρια και τα κορίτσια, θα χρειαζόταν τουλάχιστον δεκατρείς εποχές για να αποφασίσω τι μου αρέσει περισσότερο».

Στις αρχές του 2018, η πλούσια κληρονόμος ανακοίνωσε την κυκλοφορία του πρώτου σόλο single τους, με τίτλο «PEM PEM».

Δείτε παρακάτω δύο αποσπάσματα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

-24 hr 🕙 Official video out TOMORROW ✊🏼😈✊🏼 #PEMPEM

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Elettra Lamborghini (@elettramiuralamborghini) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Official video is coming soon BICCIS… STAY TUNED 😏✊️✊️ #Pempem

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Elettra Lamborghini (@elettramiuralamborghini) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

ARE YOU READY?!🤫👹😜My new single is coming soon!Pre-save it now, link in bio!👹Como se llamarà?! Y cuando saldrà?! AGARRENSE!! Come si chiamerà?! Quando uscirà secondo voi?! TENETEVI FORTI!!🤫😜

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Elettra Lamborghini (@elettramiuralamborghini) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

No les digo nada solo quiero saber si estan fucking listos 🤫😜👹non vi dico niente voglio solo sapere se siete fucking prontii?! 😜👹🔥 #topsecret #staytuned

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Elettra Lamborghini (@elettramiuralamborghini) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

#Ibiza ☀️🏖

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Elettra Lamborghini (@elettramiuralamborghini) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Yesterday at #Vmas red carpet ✨ thank you @mtvitalia

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Elettra Lamborghini (@elettramiuralamborghini) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Y tu pa’ cuando mi amor?! 😇 Io e te quando?! 😚🔮

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Elettra Lamborghini (@elettramiuralamborghini) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

TOMA pa’ que te ENAMORES 😘🖕🏾💋

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Elettra Lamborghini (@elettramiuralamborghini) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Te estoy pensando….. 💬

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Elettra Lamborghini (@elettramiuralamborghini) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

HI BITCH 👋🏽😘 #PittiUomo #Firenze

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Elettra Lamborghini (@elettramiuralamborghini) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

My happy place ❤ #MIAMI ☀️

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Elettra Lamborghini (@elettramiuralamborghini) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

🤗

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Elettra Lamborghini (@elettramiuralamborghini) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Finally back to…#Miami 🇺🇸

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Elettra Lamborghini (@elettramiuralamborghini) στις

Σχολιασε

ΑΦΗΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Entertainment

Κατερίνα Ντούσκα: Με το «Better Love» ήθελα να επικοινωνήσω με το κοινό της Eurovision

Δημοσιεύτηκε

στις

Η δημοφιλής τραγουδοποιός αναφερόμενη στην πρόταση που της έγινε να συμμετάσχει στη Eurovision σημείωσε πως δεν ήτανε κάτι που περίμενε


Την ικανοποίησή της ότι το τραγούδι “Better Love” -με το οποίο θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη φετινή Eurovision τον Μάιο στο Τελ Αβίβ- έχει μεγάλη απήχηση στο κοινό, εξέφρασε η Κατερίνα Ντούσκα, σε συνέντευξή της στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Μιλώντας για το “Better Love” που έγραψε μαζί με τον Leon of Athens και τον Ντέιβιντ Σνέντον είπε πως ήθελε «αυτό να λειτουργεί σαν μία αγκαλιά, να προσφέρει ανάταση, να έχει μεγάλη δυναμική αλλά παράλληλα να είναι εσωτερικό τραγούδι, αισιόδοξο, όμορφο, ρομαντικό να αφορά και τους άλλους και να το επικοινωνήσει με ένα τόσο μεγάλο κοινό».

Ακολουθεί η συνέντευξη της Κατερίνας Ντούσκα στον Νίκο Γιώτη για το Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων:

Ερ. Το τραγούδι σας έχει πολύ μεγάλη απήχηση στο κοινό. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι στο YouTube το “Better Love” βρίσκεται στο #1 των YouTube Trends στην Ελλάδα με περισσότερες από 2.000.000 προβολές. Παράλληλα, βρίσκεται στο #1 του iTunes Chart της χώρας, ενώ τα social media έχουν κατακλυστεί με αποσπάσματα του τραγουδιού. Ασφαλώς είναι ιδιαίτερα ελπιδοφόρα τα στοιχεία αυτά για σας…

Απ. Είμαστε πολύ καλά. Χαίρομαι πάρα πολύ επειδή ήδη έχει ξεχωρίσει και το θέμα είναι όλο αυτό το ενδιαφέρον να διατηρηθεί μέχρι τον Μάιο και να εκτοξευτεί με την παρουσία μας στον διαγωνισμό.

Ερ. Πώς προέκυψε η συμμετοχή σας στην Eurovision; Ήταν κάτι που αναμένατε;

Απ. Κάθε άλλο. Απ΄ όσο γνωρίζω ήταν μία ιδέα του κ. Φώτη Απέργη την οποία αμέσως «αγκάλιασε» ο πρόεδρος της επιτροπής επιλογής τραγουδιού Δημήτρης Παπαδημητρίου -ο οποίος μου έκανε την πρόταση- και όλη η επιτροπή. Δεν ήταν για μένα αναμενόμενη επειδή δεν είμαι η συμβατική επιλογή τουλάχιστον για τα δεδομένα της Ελλάδος αλλά και την ιστορία της στο διαγωνισμό τα τελευταία χρόνια. Ήταν μία επιτροπή, μία ομάδα ανθρώπων που ήθελαν να απευθυνθούν σ΄ έναν διαφορετικό χώρο και είχανε αυτό το όραμα, να κάνουν κάτι διαφορετικό και τους ευχαριστώ πάρα πολύ γι αυτήν την ευκαιρία και τη μεγάλη εμπιστοσύνη που μου έχουν δείξει εξαρχής.

Ερ. Συζητώντας μαζί τους ασφαλώς σας είπαν τι ήταν εκείνο που τους ώθησε να σας προτείνουν να εκπροσωπήσετε τη χώρα μας στον διαγωνισμό. Ήταν το ιδιαίτερο ηχόχρωμα της φωνής σας, ότι εκπροσωπείτε ένα σύγχρονο μουσικό ρεύμα, τι ακριβώς;

Απ. Από τα πρώτα πράγματα που μου είπε ο κ. Παπαδημητρίου ήταν ότι θέλανε να στείλουν κάτι το οποίο μπορεί να σταθεί σε μία διεθνή σκηνή, σ΄ ένα διεθνές φεστιβάλ, γιατί αυτό είναι η Eurovision, το μακροβιότερο διεθνές μουσικό φεστιβάλ. Σίγουρα είχαν εικόνα μου, με είχαν δει σε συναυλίες μου, είχαν ακούσει τη μουσική μου, γνωρίζανε ότι ήταν κάτι που μπορούσα να στηρίξω και μπορώ να αντεπεξέλθω.

Ερ. Εκτός των παραπάνω πιστεύετε ότι συνετέλεσε στην απόφαση της Επιτροπής το γεγονός ότι γεννηθήκατε και μεγαλώσατε στον Καναδά, σ΄ ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον, με άλλη κουλτούρα, όπως η νικήτρια της Eurovision το 2005 Έλενα Παπαρίζου που μεγάλωσε στη Σουηδία;

Απ. Νομίζω πως όταν αναφέρθηκαν στο international στοιχείο σίγουρα είχε να κάνει με το ότι έχω μεγαλώσει στον Καναδά, η αγγλική είναι μητρική μου γλώσσα όπως η ελληνική, και υπάρχει το πολυπολιτισμικό αυτό στοιχείο σ’΄ ένα παιδί που έχει μεγαλώσει σ΄ ένα περιβάλλον με άπειρες κουλτούρες και είναι λογικό να υπάρχουν πολλές επιρροές, κάτι που σίγουρα είχε και η Έλενα Παπαρίζου.

Ερ. Σκεφτήκατε ιδιαίτερα πριν απαντήσετε στην πρόταση που σας έγινε, τα υπέρ και τα κατά, αν υπάρχουν κατά σε μία τέτοια πρόταση;

Απ. Πάντα μπορούν να υπάρξουν τα κατά γι αυτό και είχα όντως την ανάγκη να σκεφθώ πάρα πολύ σοβαρά και πάρα πολύ υπεύθυνα και να το ζυγίσω από κάθε οπτική και από κάθε πλευρά επειδή ήταν πολύ σημαντικό για μένα να είμαι σίγουρη ότι θα έχω τη στήριξη που χρειάζομαι σ’ όλο αυτό, όπως χρειάζονται όλοι. Δεν είναι κάτι που μπορούμε να κάνουμε μόνοι μας. Είναι τεράστια η έκθεση, είναι εξουθενωτικό το πρόγραμμα, και πάρα πολύ σημαντικό ότι πλαισιώνεσαι από μια ομάδα ανθρώπων που εμπιστεύεσαι απόλυτα. Γιατί δεν μπορείς να έχεις τον απόλυτο έλεγχο στα πάντα. Οπότε ήθελα να έχω τις καλλιτεχνικές ελευθερίες που έχω ανάγκη, να επιλέξω εγώ την ομάδα μου, για να αισθάνομαι αυτήν την ασφάλεια. Επίσης θεώρησα πολύ σωστή την περίοδο που μου έγινε αυτή η πρόταση γιατί δεν θα ήθελα ποτέ να είμαι ένας άνθρωπος που μπορεί να στιγματιστεί από οποιονδήποτε διαγωνισμό. Ήταν σημαντικό ότι αυτήν τη στιγμή έχω έτοιμο υλικό το οποίο θα ακολουθήσει μετά τη Eurovision, και ξέρω ακριβώς τι θέλω να πω και να παρουσιάσω και ποια είναι φωνή μου. Όλα αυτά για μένα ήταν πολύ σημαντικά.

Ερ. Όταν προ ετών διακόπτατε τις σπουδές σας στη Νομική για να αφοσιωθείτε πλήρως στη μουσική φανταζόσασταν ότι θα είχατε μία τόσο μεγάλη διάκριση, όπως η συγκεκριμένη που θα εκπροσωπήσετε την Ελλάδα στη Eurovision;

Απ. Σε καμία περίπτωση. Σπούδαζα ένα αντικείμενο το οποίο δεν με γέμιζε και γι αυτό το άφησα και δεν το έχω μετανιώσει. Είχα πολύ μεγάλα όνειρα για τη μουσική γιατί είναι κάτι που αγαπώ, που λατρεύω, και νομίζω πως οτιδήποτε αγαπάμε εκεί μας οδηγεί. Στο να κάνουμε όνειρα. Δεν ήτανε κάτι που περίμενα, δεν το είχα σκεφθεί, δεν θεωρούσα ότι θα μου γινότανε πρόταση για Eurovision και συγκεκριμένα στην Ελλάδα. Όταν όμως ένας άνθρωπος είναι ονειροπόλος και δεν βάζει ποτέ όρια στα όνειρά του νομίζω πως συμβαίνουν «τρελά» πράγματα και είναι πάντα ανοιχτός να δεχτεί οποιαδήποτε «τρελή» ευκαιρία- εμπειρία!

Ερ. Η Επιτροπή σαάς επέλεξε ως ερμηνεύτρια. Επειδή όμως είστε και τραγουδοποιός εσείς προτείνατε να ερμηνεύσετε το τραγούδι «Better Love». Τι σας ενέπνευσε να το γράψετε;

Απ. Ήταν σημαντικό για μένα ότι δεν με προσέγγισαν μόνο ως τραγουδίστρια αλλά ο κ. Παπαδημητρίου μου είπε εξαρχής πως ήθελαν να πάω με δικό μου τραγούδι. Κι αυτό ήταν πολύ βασικό για μένα γιατί όσο αισθάνομαι τραγουδίστρια, άλλο τόσο αισθάνομαι τραγουδοποιός. Το συγκεκριμένο τραγούδι το έγραψα μαζί με τον Leon of Athens και τον Ντέιβιντ Σνέντον. Ήταν τρομερή τύχη που βρεθήκαμε οι τρεις και λειτούργησε αυτή η ομάδα τόσο ωραία, με εξαιρετική χημεία και δημιουργήθηκε από κοινού αυτό το τραγούδι. Ήθελα αυτό το τραγούδι να λειτουργεί σαν μία αγκαλιά, να προσφέρει ανάταση, να έχει μεγάλη δυναμική αλλά παράλληλα να είναι εσωτερικό τραγούδι, αισιόδοξο, όμορφο, ρομαντικό και να μπορεί να φύγει από μένα γιατί έχω την τάση να είμαι εσωστρεφής στο γράψιμό μου και μ΄ αρέσει αυτό. Η Eurovision όμως είναι μία τεράστια πλατφόρμα, μία τεράστια σκηνή, απευθύνεσαι σε 200 εκατομμύρια κόσμο που τη βλέπουν εκείνη τη στιγμή και ήθελα το τραγούδι να αφορά και τους άλλους και να το επικοινωνήσω με ένα τόσο μεγάλο κοινό!

Ερ. Πρόκειται για ένα πολύ μελωδικό τραγούδι. Ποια θεωρείτε πως είναι τα χαρακτηριστικά του;

Απ. Μου αρέσει που έχει ένα πολύ μεγάλο εύρος και στα ηχοχρώματά του και στα συναισθήματα και νιώθω ότι σε περνάει από κύματα. Ξεκινάει κάπως εσωτερικά μ΄ ένα μυστήριο και προχωράει σε μια τρομερή δύναμη. Το ρεφραίν του νομίζω ότι έχει αρκετά συλλογικό χαρακτήρα και πιστεύω ότι όλο αυτό «χτίζεται» μέχρι και το τελευταίο του σημείο.

Ερ. Στέλνετε και κάποια μηνύματα μέσω του τραγουδιού σας;

Απ. Πάντοτε οτιδήποτε κι αν γράφω κάτι έχω στο μυαλό μου και κάτι θέλω να πω. Μου αρέσει αυτά που γράφω να είναι ανοιχτά σε ερμηνεία. Το «Better Love» μιλάει για μια ανώτερη αγάπη, μία εξιδανικευμένη μορφή της αγάπης. Στις μέρες μας, στην εποχή των κοινωνικών δικτύων βλέπουμε παντού αυτήν τη λέξη και την ακούμε συνέχεια αλλά δεν ξέρω κατά πόσο την εννοούμε πάντα. Οπότε για μένα είναι αρκετοί οι στίχοι που περιγράφω τον δικό μου προσωπικό ορισμό αυτής της ανωτερότητας.

Ερ. Πώς νιώθετε σκεπτόμενη ότι θα σας παρακολουθούν όταν βγείτε στη σκηνή μέσω της τηλεόρασης 200 εκατομμύρια άνθρωποι;

Απ. Είμαι επαγγελματίας, είμαι ήδη έξι χρόνια στο χώρο, έχω περάσει από πολύ μικρούς αλλά και από πολύ μεγάλους χώρους. Πολλές φορές, το μικρό κοινό, όταν μπορείς να βλέπεις το κάθε πρόσωπο επάνω σου και όλα τα βλέμματα, είναι πιο δύσκολο από το να τραγουδάς μπροστά σε μία κάμερα. Φυσικά μ΄ αυτό που λέω δεν θέλω να πω πως έχω απομυθοποιήσει όλο αυτό το πράγμα το οποίο είναι μαγικό!

Ερ. Έχετε αποφασίσει για την εμφάνισή σας και γενικότερα για τη σκηνική σας παρουσία τη βραδιά του διαγωνισμού;

Απ. Έχουμε ιδέες οι οποίες ακόμα σμιλεύονται και πλάθονται γι αυτό δεν θα ήθελα να πω πολλά, αλλά και δεν θα ήθελα να χαλάσω κάποιες εκπλήξεις που ετοιμάζουμε.

Ερ. Από πόσα μέλη θα αποτελείται η ελληνική ομάδα επί σκηνής;

Απ. Βάσει κανονισμών, το όριο για την παρουσία μιας ομάδας στη σκηνή -συμπεριλαμβανομένου του ερμηνευτή- είναι έξι άτομα. Θέλουμε να αξιοποιήσουμε αυτήν τη δυνατότητα που υπάρχει και να είμαστε όσο το δυνατόν περισσότεροι επάνω στη σκηνή.

Ερ. Γυναίκες και άνδρες;

Απ. Θα είμαστε μόνο γυναίκες…

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Entertainment

Έφυγε ο Τάσος από το MasterChef και ο Σταμάτης έκανε… κωλοτούμπα!

Δημοσιεύτηκε

στις

Μετά την δοκιμασία αποχώρησης στο χθεσινό MasterChef, ο Σταμάτης έκανε μία μεγαλοπρεπέστατη κωλοτούμπα για την αποχώρηση του Τάσου


Ως αρχηγός της ομάδας που έχασε, ο Τάσος ανέλαβε την ευθύνη και έβγαλε τον εαυτό του στον… τάκο για την δοκιμασία της αποχώρησης.

Κάτι που ο Σταμάτης και ο Χαράλαμπος το αποδέχθηκαν, πλέκοντας το εγκώμιο για το θάρρος του.

Όταν όμως είδαν πως στο σπίτι, είχε γυρίσει η Άλκησις και ο Παντελής, ο Σταμάτης τα… άλλαξε, λέγοντας πως ήταν λάθος η απόφαση του Τάσου να αυτοπροταθεί.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

People

Πεθαίνει ο Νικόλας Άσιμος

Δημοσιεύτηκε

στις

Ο τραγουδοποιός Νικόλας Άσιμος γεννήθηκε στις 20 Αυγούστου του 1949 στη Θεσσαλονίκη


Το πραγματικό του όνομα ήταν Νικόλαος Ασημόπουλος. Οι γονείς του ήταν από την Κοζάνη, όπου ο Νικόλας έζησε τα παιδικά του χρόνια και τελείωσε το σχολείο. Ως έφηβος, ασχολήθηκε με τον αθλητισμό. Διακρίθηκε στο άλμα εις ύψος, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση στους μαθητικούς αγώνες σχολείων της Μακεδονίας το 1965, καθώς και στο ποδόσφαιρο. Μάλιστα, του έγινε επίσημη πρόταση από την ομάδα της Κοζάνης, αλλά τελικά η συμφωνία ναυάγησε.

Στα δεκαοχτώ του έφυγε για τη Θεσσαλονίκη, για να σπουδάσει στο Νεοελληνικό Τμήμα της Φιλοσοφικής Σχολής. Αρχικός στόχος του ήταν να περάσει στο τμήμα δημοσιογραφίας, την οποία άσκησε ερασιτεχνικά παράλληλα με τις σπουδές του. Σε κάποιο άρθρο του σε εφημερίδα της Θεσσαλονίκης χρησιμοποίησε για πρώτη φορά το ψευδώνυμο Άσιμος κι έκτοτε το καθιέρωσε. Παράλληλα, ασχολήθηκε και με το θέατρο. Έφτιαξε ένα φοιτητικό θεατρικό εργαστήρι, παίζοντας Αριστοφάνη, Μένανδρο, Μολιέρο.

Τότε αγόρασε και την πρώτη του κιθάρα. Σχεδόν από την Α’ Γυμνασίου έγραφε στιχάκια και ποιήματα, αλλά ποτέ δεν είχε εκδηλώσει καμία έφεση προς τη μουσική. Αυτοδίδακτος μουσικός, άρχισε εμφανίσεις σε μικρές μπουάτ. Ανυπότακτος, αγνόησε όλες τις προειδοποιήσεις της λογοκρισίας για τα τραγούδια του και τα λεγόμενά του. Συνελήφθη και κρατήθηκε στην Ασφάλεια. Όταν τον άφησαν, η ταυτότητά του είχε χαθεί. Δεν έβγαλε άλλη, παρά μόνο 18 χρόνια αργότερα, οπότε κατάφερε να του εκδώσουν μία ταυτότητα στο όνομα Άσιμος, με τη «διευκρίνιση» στο σημείο του θρησκεύματος: Άνευ θρησκεύματος.

Το 1973, και χωρίς πτυχίο, κατέβηκε στην Αθήνα. Εμφανίστηκε σε αρκετές μπουάτ στην Πλάκα, σε συνεργασία με τραγουδιστές, ηθοποιούς και συνθέτες, παρουσιάζοντας ένα πρόγραμμα με μουσική, κείμενα, σκετς και ντοκουμέντα κόντρα στο κατεστημένο: «5η εποχή», «11η εντολή», «Χνάρι», «Μουσικό Θέατρο Φτώχειας», «Σούσουρο». Ανάμεσα στους τότε συνεργάτες του, πολλά και γνωστά ονόματα: Γκαϊφύλιας, Τραντάλης, Πανυπέρης, Φινίκης, Μουζακίτης, Σπυρόπουλος κ.α.

Το 1975 κυκλοφόρησε τα πρώτα του τραγούδια σ’ ένα δισκάκι 45 στροφών (Ρωμιός- Μηχανισμός). Παράλληλα άρχισε την έκδοση «παράνομων» κασετών, που ηχογραφούσε και διακινούσε μόνος του στα Προπύλαια, στο Πολυτεχνείο, στα Εξάρχεια, στο Μοναστηράκι, στο Λυκαβηττό. Δημιούργησε την «Exarchia Square Band» και συμμετείχε σε συναυλίες, κοινωνικοπολιτικές εκδηλώσεις, μουσικοθεατρικά σχήματα, θέατρο του δρόμου, διάφορα δρώμενα. Κατά καιρούς, συνεργάστηκε με πολλά σχήματα και καλλιτέχνες.

Το 1977 φυλακίστηκε για δύο μήνες, μαζί με άλλους πέντε εκδότες – συγγραφείς, με επίσημη κατηγορία: «εξέχουσες προσωπικότητες που επηρεάζουν αρνητικά το κοινωνικό σύνολο». Το 1981 έγραψε το βιβλίο «Αναζητώντας Κροκανθρώπους» και το 1982 κυκλοφόρησε τον πρώτο του μεγάλο δίσκο, με τίτλο «Ξαναπές το», σε τέσσερα τραγούδια του οποίου συμμετείχαν ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου και η Χαρούλα Αλεξίου.

Περίπου ένα χρόνο αργότερα άνοιξε ένα μαγαζάκι στα Εξάρχεια, στην οδό Καλλιδρομίου. Ήταν ο «Χώρος Προετοιμασίας» όπως το ονόμασε, αλλά και διαμονής, αφού αυτό ήταν και το σπίτι του. Εκεί έγραφε, συνέθετε τα τραγούδια του, πουλούσε βιβλία, παιχνίδια για παιδιά, πρόχειρα κοσμήματα κατασκευής γνωστών του, κασέτες δικές του κυρίως, φωτιστικά, πήλινα, κάρτες παλιές και πολλά άλλα.

Το 1987 οδηγήθηκε βιαίως σε ψυχοθεραπευτική κλινική και λίγο αργότερα στις φυλακές Κορυδαλλού, με την κατηγορία του βιασμού. Αποφυλακίστηκε με χρηματική εγγύηση, αλλά δεν κατάφερε να ξεπεράσει τη μεγάλη του πίκρα γι’ αυτή την αβάσιμη κατηγορία, που δεν τεκμηριώθηκε ποτέ. Η εκκρεμούσα δίκη, μαζί με τ’ άλλα προβλήματα που ήταν πολλά, συσσωρεύτηκαν μέσα του… Μετά από δύο ανεπιτυχείς απόπειρες αυτοκτονίας, στις 17 Μαρτίου του 1988 βρέθηκε κρεμασμένος στο σπίτι του.

Μετά θάνατον, κυκλοφόρησαν δύο ακόμη δίσκοι του: «Το φανάρι του Διογένη» με τη συμμετοχή της Σωτηρίας Λεονάρδου και το «Γιουσουρούμ – Στο φαλιμέντο του κόσμου», με τη συμμετοχή του Βασίλη Παπακωνσταντίνου.

sansimera.gr

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Facebook

Δημοφιλη