Connect with us

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ποια αυτοκίνητα προτιμούν οι γυναίκες;

Δημοσιεύτηκε

στις

Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν κάποιες μάρκες αυτοκινήτων που οι γυναίκες δείχνουν μία ιδιαίτερη αδυναμία για αυτές…


Σύμφωνα με μια μεγάλη έρευνα που έκανε ένα απο τα μεγαλύτερα sites μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, συγκεντρώθηκαν ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με τα κριτήρια επιλογής.

Το site ανέλυσε περισσότερα από 30 εκατομμύρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που ήταν διαθέσιμα προς πώληση στην ιστοσελίδα και μελέτησε εκατοντάδες χιλιάδες έρευνες καταναλωτών που ήρθαν σε επαφή με τους πωλητές.

Σύμφωνα με τον ιδρυτή και Διευθύνων Σύμβουλο του site Phong Ly: «Οι προτιμήσεις στη μάρκα του αυτοκινήτου βασίζονται στον υπολογισμό και τη σύγκριση των ποσοστών των ερευνών των ανδρών έναντι των γυναικών.»

Mini

Η Mini δεν θεωρείται ως μια ιδιαίτερα… αρσενική μάρκα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Οι γυναίκες είναι κατά 18% πιο πιθανό να αγοράσουν ένα Mini από τους άνδρες. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα σίγουρα φαίνονται μικρά και “χαριτωμένα”, θα μπορούσαμε όμως να πούμε ότι απουσιάζουν από το σπορ και πολυτελή σχεδιασμό που προσελκύει τους άντρες καταναλωτές. Στην Κίνα για παράδειγμα, το 80% ιδιοκτητών των Mini είναι γυναίκες, κάτι που η εταιρεία προσπαθεί να εξισορροπήσει με μια πιο ισορροπημένη προσέγγιση μάρκετινγκ.

Mazda

Όταν πρόκειται για την επιλογή ενός νέου Mazda, υπάρχουν 21% περισσότερες πιθανότητες να το αγοράσουν οι γυναίκες και όχι το αντρικό κοινό. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς η Mazda εστιάζει σε μικρότερα και πιο αποδοτικά αυτοκίνητα που δεν διαθέτουν τόση δύναμη.

Nissan

Με οχήματα όπως το το Juke, το Note και το Leaf, η Nissan έχει μια σειρά από επιλογές που κατά κανόνα η ανδρική πελατεία δεν θα την επιλέξει. Για την ακρίβεια, το οι αγοραστές του Nissan Juke είναι πάνω από το ήμισυ γυναίκες. Σύμφωνα με το iSeeCars, οι γυναίκες τείνουν κατά 23% αγοράσουν ένα Nissan από ότι οι άνδρες.

Honda

Η Honda κάνει τα οχήματα να τείνουν να είναι μικρότερα, πιο πρακτικά και αυτά αποτελούν χαρακτηριστικά που προσελκύουν τις γυναίκες. Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι γυναίκες έχουν 32% περισσότερες πιθανότητες από τους άνδρες να επιλέξουν ένα μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας.

Volkswagen

Οι άντρες μπορεί να προτιμούν τα Audi, αλλά οι γυναίκες είναι 56% πιο πιθανό να αγοράσουν ένα Volkswagen. Και πάλι βλέπουμε την τάση το γυναικείο κοινό να έλκεται από τα πιο απλοϊκά και πρακτικά οχήματα, όπως αυτά που κάνει η γερμανική μάρκα, σε αντίθεση με τις επιδόσεις και την ταχύτητα μηχανήματα που κατασκευάζει η «αδερφή» εταιρεία της Audi.

Hyundai

Οι γυναίκες αποτελούν ένα επιβλητικό 67% όσον αφορά το ποσοστό που επιλέγει ένα Hyundai.

Kia

Οι γυναίκες έχουν διπλάσιες πιθανότητες να επιλέξουν ένα αυτοκίνητο Kia, σε αντίθεση με τους άνδρες, υποδεικνύοντας ότι παρά τις γενικές διαφορές μεταξύ των οχημάτων Hyundai και Kia, οι γυναίκες επιλέγουν την Kia. Αυτό που τα κάνει τόσο ελκυστικά; Ας πάρουμε για παράδειγμα το Rio. Οι παλαιότερες εκδόσεις του φαίνονταν φθηνές και όντως ήταν, αλλά πρόσφατα μοντέλα, όπως αυτό του 2013, έχουν αρχίσει να δείχνουν την ίδια λάμψη σε χαμηλή τιμή. Επίσης, οι γυναίκες σκέφτονται με μια άλλη προοπτική, όταν πρόκειται για επενδύσεις, όπως το ότι αγοράζοντας ένα Kia Rio, αυτό διαθέτει ένα ευρύχωρο πίσω κάθισμα για μελλοντικά παιδία, κι έτσι αποτελεί ένα οικογενειακό αυτοκίνητο.

newsauto.gr

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Mercedes “δίνει” ηλεκτροκίνηση και στα επαγγελματικά οχήματα

Δημοσιεύτηκε

στις

Η ηλεκτροκίνηση είναι το νέο μεγάλο στοίχημα της αυτοκινητοβιομηχανίας


Παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων με το βάρος των μπαταριών, την περιορισμένη αυτονομία και την έλλειψη σταθμών φόρτισης, εξελίσσουν συνεχώς τα νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν τα επόμενα χρόνια.

Η ευρεία χρήση των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα συμβάλει καθοριστικά στο περιορισμό των επικίνδυνων ρύπων που εκπέμπουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η Mercedes δημιούργησε μια νέα μάρκα η οποία περιλαμβάνει όλα τα νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της. Ονομάσθηκε EQ και θα εκπροσωπήσει τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία στη κατηγορία των πολυτελών αυτοκίνητων μηδενικών ρύπων.

Στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης(7-17 Μάρτιου) η Mercedes θα αποκαλύψει το αμιγώς ηλεκτρικό επαγγελματικό όχημα μεγάλων διαστάσεων νέας γενιάς. Πρόκειται για το Concept EQV, που αποτελεί την πρόταση της μάρκας για το επαγγελματικό van.

Το EQV είναι μια ηλεκτρική έκδοση του επαγγελματικού της V κατηγορίας. Πρόκειται να πωλείται μαζί με το επίσης ηλεκτρικό ελαφρύ επαγγελματικό eVito. Το EQV θα ανταγωνιστεί το πλήρες ηλεκτρικό minivan της Volkswagen ID Buzz που θα κυκλοφορήσει το 2022. Η Mercedes, προγραμματίζει να λανσάρει το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο το αργότερο έως το 2022.

Η Daimler επενδύει περισσότερα από 10 δις ευρώ στην ανάπτυξη της μάρκας EQ που περιλαμβάνει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Προγραμμάτισε μέχρι το 2022 να λανσάρει πάνω από 10 οχήματα με μπαταρίες.

Το πρώτο μοντέλο της μάρκας EQ που θα κυκλοφορήσει θα είναι το EQC SUV / crossover , το οποίο αναμένεται να βρίσκεται στις εκθέσεις αυτοκινήτων στα μέσα του 2019. Ανταγωνίζεται τα επίσης ηλεκτρικά μοντέλα Tesla Model X, Jaguar I-Pace και Audi e-tron.

Η Mercedes έχει παρουσιάσει άλλες προτάσεις όπως το συμπαγές ηλεκτρικό αυτοκίνητο EQA, αλλά δεν έχει επιβεβαιώσει τις ημερομηνίες για την κυκλοφορία τους στην αγορά.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Η Ford μας παρουσιάζει το νέο «αγρίμι» του αγρότη

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Ford αποκάλυψε σήμερα για πρώτη φορά το νέο Ford Ranger pick-up, το οποίο ξεχωρίζει μεταξύ όλων των άλλων χαρακτηριστικών του για την αυξημένη του ισχύ του, τη βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου και τις προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού


Το best seller της κατηγορίας των pick-up αποκτά τώρα τον προηγμένο δίλιτρο EcoBlue diesel κινητήρα της Ford, o οποίος διαθέτει σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής για βελτιστοποιημένες εκπομπές ρύπων, προσφέροντας -παράλληλα- και το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων της Ford που σημειώνει έως και 9% μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.

Στην κορυφή της γκάμας μηχανικών συνόλων του νέου Ranger βρίσκεται η πανίσχυρη έκδοση Bi-turbo του δίλιτρου EcoBlue κινητήρα, η οποία αποδίδει 213 ίππους και μέγιστη ροπή 500 Nm. Με ικανότητα διέλευσης μέσα από νερό μέχρι και σε βάθος 80 εκατοστών και με απόσταση αμαξώματος από το έδαφος στα 23 εκατοστά, το νέο Ranger είναι σχεδιασμένο να ανταποκρίνεται στα δύσκολα. Με γωνία προσέγγισης 29 μοιρών και γωνία διαφυγής 21 μοιρών, ο οδηγός ελέγχει με ασφάλεια και σιγουριά το όχημα όταν περνά από εμπόδια με απότομες κλίσεις.

Πέρσι, το Ford Ranger κατέγραψε πολύ καλή πορεία στην Ευρώπη σημειώνοντας πωλήσεις 51.500 μονάδων, επίδοση βελτιωμένη άνω του 15% σε σχέση με την αντίστοιχη του 2017.

Εκτός από το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που προσφέρει κορυφαία αίσθηση στις αλλαγές, οι κινητήρες των 170 και 213 ίππων διατίθενται με το κορυφαίο 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford. Σύμφωνα με μετρήσεις της Ford, επιτυγχάνεται βελτίωση στην κατανάλωση κατά 9% όταν χρησιμοποιείται το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, αλλά και αντίστοιχη μείωση της τάξης του 4% στις εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο, συγκριτικά με τους αντίστοιχους απερχόμενους κινητήρες.

Το μοντέλο απέκτησε εξωτερικά περισσότερο επιθετικό στιλ. Η αισθητική αναβάθμιση περιλαμβάνει νέα σχεδίαση εμπρός προφυλακτήρα και νέα μάσκα, ενώ η κεντρική οριζόντια μπάρα διαιρείται πλέον σε δύο λεπτά τμήματα. Το άνετο εσωτερικό, το οποίο παραπέμπει σε επιβατικό αυτοκίνητο, είναι αυτό που κερδίζει τους επιβάτες. Η ποιότητα των υλικών, η συναρμογή και η πολυτέλεια για ένα τέτοιο είδους όχημα είναι πολύ πιο πάνω από τον μέσο όρο και αποτελεί ένα από τα στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Best Car 2019: Ποια είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα της χρονιάς!

Δημοσιεύτηκε

στις

Συνολικά απονεμήθηκαν 25 βραβεία σε διάφορες κατηγορίες


Αθήνα, 15 Ιανουαρίου 2019 – Το Best Car 2019, ο θεσμός ανάδειξης του καλύτερου αυτοκινήτου της χρονιάς για την ελληνική αγορά, ολοκληρώθηκε με την τελετή απονομής των βραβείων στα μοντέλα που συγκέντρωσαν τις περισσότερες από τις ψήφους των 38.352 συμμετεχόντων.

Με βάση την τελική καταμέτρηση, Best Car 2019″ αναδείχθηκε η Mercedes A-Class συγκεντρώνοντας 7.084 ψήφους (18,5%). Στη δεύτερη θέση τερμάτισε το FordFocus, με 5.232 ψήφους (13,6%). Την τρίτη κατέλαβε η Toyota Corolla με 3.096 ψήφους (8,1%), ενώ την πεντάδα συμπληρώνουν το νέο Audi Q3 με 3.054 ψήφους (8,0%) και το KIA Ceed με 2.576 ψήφους (6,7%) αντίστοιχα.  

Συνολικά απονεμήθηκαν 25 βραβεία σε διάφορες κατηγορίες όπως “Best Value forMoney“, “καλύτερη τεχνολογία”, καλύτερη εμφάνιση”, “ασφαλέστερο αυτοκίνητο” κ.α. Αξίζει επίσης να αναφερθεί η απονομή ειδικού βραβείου κοινωνικής ευθύνης στην Teoren Motors AΕ, για την πρωτοβουλία της σχετικά με την ενίσχυση των πυρόπληκτων από την πυρκαγιά στο Μάτι Αττικής.

Στην εκδήλωση -που μεταδόθηκε μέσω live streamingέδωσαν το “παρών” κορυφαία στελέχη της αγοράς αυτοκινήτου και εκπρόσωποι θεσμικών φορέων. Μετά την ολοκλήρωση των βραβεύσεων, ακολούθησε live η διαδικασία για να αναδειχθούν οι νικητές των δώρων μεταξύ όσων συμμετείχαν στην ψηφοφορία. Από την διαδικασία αυτή αναδείχθηκαν 32 νικητές και 68 επιλαχόντες για τα δώρα που διέθεσαν οι δωροθέτες.    

Ο διαγωνισμός Best Car, έχει γίνει πλέον θεσμός στην Ελλάδα αφού κάθε χρόνο συγκεντρώνει δεκάδες χιλιάδες ψήφους, για την ανάδειξη του καλύτερου αυτοκινήτου της χρονιάς. Να σημειωθεί, ότι φέτος για πρώτη φορά οι βραβεύσεις επεκτάθηκαν και σε ξεχωριστές κατηγορίες μικρών και μεγάλων επαγγελματικών οχημάτων.

Τη διοργάνωση του Best Car, που φέτος τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών,  επιμελείται το περιοδικό Auto Τρίτη.

Τον θεσμό υποστηρίζουν έμπρακτα κορυφαίες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες όπως οι: Coral Gas, Petronas, Hertz Autohellas καθώς και φορείς όπως το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας “Πάνος Μυλωνάς”.

Τα αναλυτικά τελικά αποτελέσματα για το Best Car 2019, καθώς και τα ονόματα των νικητών που κέρδισαν τα δώρα, έχουν αναρτηθεί στον ιστότοπο autotriti.gr

Οργάνωση: Auto Τρίτη (www.autotriti.gr)

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Facebook

Δημοφιλη