Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Σε απόγνωση γυναίκα: «Το εμβόλιο της Astrazeneca με διέλυσε»

Avatar

Δημοσιεύτηκε

στις

64χρονη γυναίκα μιλάει για την περιπέτειά της μετά τον εμβολιασμό της με το εμβόλιο της AstraZeneca

Αλυσιδωτά προβλήματα στην υγεία μίας 64χρονης γυναίκας από την Αμαλιάδα προξένησε – σύμφωνα με την μαρτυρία της – ο εμβολιασμός της με το εμβόλιο της AstraZeneca. «Οι πολλές παρενέργειες άρχισαν δύο ημέρες μετά» τον εμβολιασμό της, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η 64χρονη.

Μετά από δύο εβδομάδες ταλαιπωρίας και σοβαρά προβλήματα υγείας, όπως μαρτυρεί η 64χρονη: «Σήμερα που ξαναβρέθηκα στο εμβολιαστικό κέντρο, γιατί κυνηγάω το θέμα μου, είδα φωτοτυπημένες τις παρενέργειες από το συγκεκριμένο εμβόλιο. Μου τις έδωσαν κιόλας. Όταν έκανα εγώ όμως το εμβόλιο δεν υπήρχαν αυτές οι οδηγίες».

Ειδικότερα και σύμφωνα με τον ιστότοπο newsi.gr., η περιπέτεια μιας 64χρονης από την Αμαλιάδα μετά τον εμβολιασμό της με το Astrazeneca, αναδεικνύει κυρίως το κενό που υπάρχει στο σύστημα όσον αφορά στην αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών.

H 64χρονη κάτοικος η οποία μίλησε ανώνυμα στο newsit.gr (τα στοιχεία της είναι στη διάθεση του site) ανέφερε πως έκανε το εμβόλιο στις 30 Μαρτίου στο Κέντρο Υγείας Γαστούνης. Ακολουθεί η μαρτυρία της για τα αλυσιδωτά προβλήματα που ξεκίνησαν δύο ημέρες μετά τον εμβολιασμό της και τα οποία συνεχίζονται μέχρι σήμερα. Όπως λέει η ίδια, αυτό που την εξοργίζει περισσότερο από όλα, είναι η ολιγωρία των αρμόδιων να τις δώσουν απαντήσεις και μια κατεύθυνση σε όσα της συνέβαιναν.

«Με διέλυσε αυτό το εμβόλιο αυτό, με βομβάρδισε. Ήμουν φαρμακοϋπάλληλος πριν συνταξιοδοτηθώ και έτσι ήμουν ήδη λίγο σκεπτική απέναντι στο εν λόγω εμβόλιο, αλλά καθώς η επιλογή για το εμβόλιο της Pfizer, το οποίο σαφώς προτιμούσα, θα με πήγαινε πολύ αργά στον εμβολιασμό μου, αποφάσισα να κάνω το AstraZeneca. Έχω άλλωστε πίστη στον εμβολιασμό, σε αυτό το εμβόλιο δεν είχα. Αλλά το ζύγισα και προχώρησα. Οι πολλές παρενέργειες άρχισαν δύο ημέρες μετά. Είχα επί τέσσερις ημέρες μια ανεξέλεγκτη διάρροια, τουλάχιστον 20 κενώσεις την ημέρα. Έπεσαν τραγικά οι ηλεκτρολύτες μου, έπεσε κάλιο και νάτριο. Ο αιματοκρίτης μου από το 44 έπεσε στο 37.8. Στις 5 Απριλίου το βράδυ, πρήστηκαν και τα πόδια μου και η πίεση μου ανέβηκε στο 14,5 από το πολύ άγχος. Τα πόδια μου είχαν γίνει κατακόκκινα και πρήστηκαν από τα γόνατα και κάτω. Επικοινώνησα με το Κέντρο Υγείας και μου είπαν ότι δεν διαθέτουν μηχάνημα για triplex, ούτε και στο νοσοκομείο του Πύργου και να το κάνω μόνη μου σε ιδιώτη γιατρό. Με συμβούλεψαν μέχρι τότε να αγοράσω ένα ειδικό gel και να κάθομαι με τα πόδια ψηλά. Δεν κοιμήθηκα όλο το βράδυ από την αγωνία μου. Την επόμενη ημέρα έκανα το triplex, πληρώνοντας από την τσέπη μου €60. Έκτοτε έχω κάνει άλλα δύο triplex, το τελευταίο σήμερα, και δείχνουν ακόμα το ίδιο- τις θρομβώσεις στα πόδια. Έχω πληρώσει ως τώρα 180€».

Και συνεχίζει: «Τώρα μου δίνουν ειδικό gel για τις θρομβώσεις στα πόδια, μου δίνουν ακόμα βιταμίνη C,  βιταμίνη β6,  βιταμίνη d3, σίδηρο και αντιθρομβωτικά. Το ένα πόδι μου έχει ξεπρηστεί αλλά το άλλο είναι ακόμα πολύ φουσκωμένο. Είμαι δύο εβδομάδες μετά, τις περισσότερες ώρες κλινήρης. Και δεν είμαι ούτε παχύσαρκη, ούτε κανένα πρόβλημα υγείας έχω εκτός από λίγη πίεση. Σήμερα που ξαναβρέθηκα στο εμβολιαστικό κέντρο, γιατί κυνηγάω το θέμα μου, είδα φωτοτυπημένες τις παρενέργειες από το συγκεκριμένο εμβόλιο. Μου τις έδωσαν κιόλας. Όταν έκανα εγώ όμως το εμβόλιο δεν υπήρχαν αυτές οι οδηγίες».

Με έκαναν μπαλάκι

«Αυτό που με έχει εξοργίσει είναι ότι όταν εμφανίστηκαν οι θρομβώσεις και άρχισα να τις αναφέρω στους αρμόδιους, εκείνοι με έκαναν μπαλάκι. Στο Κέντρο Υγείας δεν μου ανέφεραν καθόλου τη συμπλήρωση της κίτρινης κάρτας. Μου είπαν να πάρω τον ΕΟΦ και τον ΕΟΔΥ. Παίρνω τον ΕΟΦ και μου απαντούν: “ουδεμία ευθύνη φέρουμε”. Μου ζήτησαν όμως τον αριθμό της παρτίδας του εμβολίου και να τους αναφέρω ποιο φάρμακο παίρνω για την πίεση.

Έψαξα να βρω στη συνέχεια αντιπρόσωπο της AstraZeneca στην Ελλάδα. Τα ίδια και από εκεί: “ουδεμία ευθύνη φέρουμε”. Στον δε ΕΟΔΥ τηλεφωνούσα σε 4 διαφορετικά τηλέφωνα όλη την ημέρα και δεν έβρισκα κανέναν. Όταν με συνέδεσαν τελικά μετά από ώρες με έναν γιατρό, μου είπαν να επιστρέψω και να τα αναφέρω όλα αυτά στο Κέντρο Υγείας της περιοχής μου. Όλοι αποποιούνταν την ευθύνη, κανείς δεν με βοήθησε».

Ακολουθήστε το Cretanmagazine στο Google News και στο Facebook