Connect with us

ΘΕΜΑΤΑ

Στάσεις για να έχεις τον τέλειο γυναικείο οργ@σμό

Δημοσιεύτηκε

στις

Τέλειος γυναικείος οργασμός υπάρχει; Φυσικά, αν εξασκηθείς σε αυτές τις στάσεις.


 

Πέντε στάσεις έρχονται να σου αποδείξουν ότι ο γυναικείος οργασμός δεν είναι κάτι το ανέφικτο και το δύσκολο. Αρκεί να ξέρεις τον τρόπο.

Κάτι σαν ιεραποστολικό

Πώς να το κάνεις: Ξεκίνα με την ιεραποστολική στάση, εσύ ανάσκελα και το αγόρι από πάνω σου και η λεκάνη του πιο ψηλά από εσένα. Εκείνος θα πρέπει να επικεντρωθεί στην τριβή όταν θα διεισδύει.

1

Πρόκειται για την καλύτερη στάση για πολλές γυναίκες καθώς υπάρχει έντονη διέγερση της κλειτορίδας με αποτέλεσμα οι περισσότερες γυναίκες να φτάνουν σε οργασμό. Επίσης, είναι ιδανική για γυναίκες που δεν τολμούν να δοκιμάσουν νέα πράγματα στο κρεβάτι καθώς είναι ντροπαλές. Μια από τις παραλλαγές είναι να τοποθετήσεις ένα μαξιλάρι κάτω από τη λεκάνη σου ώστε να δημιουργηθεί πιο έντονη γωνία.

Εσύ από πάνω

Πώς να το κάνεις: Εκείνος θα ξαπλώσει και εσύ θα ανέβεις από πάνω του. Πρόσεξε όμως να κινείσαι μπροστά-πίσω και όχι πάνω-κάτω. Μπορείς ακόμη να κινείς κυκλικά και αργά τη λεκάνη σου. Αυτή η στάση δίνει τη δυνατότητα στις γυναίκες να έχουν τον πλήρη έλεγχο του ρυθμού, της γωνίας και του βάθους.

2

Παραλλαγές σε αυτήν τη στάση υπάρχουν πολλές με κυριότερη την “ανάποδη καουμπόισσα” όπου εσύ είσαι από πάνω του με γυρισμένη την πλάτη. Σε αυτή τη στάση δοκίμασε να είσαι λίγο προς τα πίσω ώστε να διεγερθεί το σημείο G.

Στα πλάγια

Πώς να το κάνεις: Πρόκειται για μια περίπλοκη στάση αλλά αξίζει την προσπάθεια. Εκείνος θα είναι ξαπλωμένος με τα δύο του πόδια να ακουμπούν κάτω. Εσύ, αυτό που έχεις να κάνεις είναι να ανέβεις από πάνω του, ανάμεσα στο ένα του πόδι. Για περισσότερη ευκολία, κατέβα σταδιακά προς τα κάτω και κάθισε στα γόνατα. Για να βοηθήσεις στη διείσδυση, με το χέρι σου κατεύθυνε το πέος του προς το κατάλληλο σημείο!

3

Για να κάνεις ακόμη πιο κατανοητή τη συγκεκριμένη στάση, φαντάσου ότι το σώμα του είναι ένα ρολόι και το 12 είναι το κεφάλι του. Όταν θα κάτσεις ανάμεσα στο δεξί του πόδι, σκέψου ότι η “ώρα” πρέπει να δείξει κάπου στις 7.30 ενώ αν επιλέξεις το αριστερό πόδι, 4.30 αντίστοιχα.

Η συγκεκριμένη στάση είναι εξαιρετική για να ελέγξεις το ρυθμό αλλά και για να υπάρχει έντονη τριβή.

Στα τέσσερα

Πώς να το κάνεις: Η συγκεκριμένη στάση είναι απλή και η αγαπημένη των περισσότερων ανδρών. Στέκεσαι στα γόνατα και τα χέρια σου, μπορείς να σταθείς και εκείνος σε κρατά από τα οπίσθιά σου.

4

Σε αυτή τη στάση νιώθεις ακόμη πιο έντονη τη διείσδυση. Ειδικά στις γυναίκες που έρχονται σε οργασμό από τη διείσδυση, αυτή η στάση είναι ιδανική. Μάλιστα, μπορείς να ερεθίσεις την κλειτορίδα σου με ένα sex toy για να εκτοξευθεί η απόλαυση στα ύψη.

Γέφυρα

Πώς να το κάνεις: Ξεκίνα από την ιεραποστολική στάση. Ο παρτενέρ σου θα καθίσει στους αστραγάλους του ενώ εσύ θα είσαι ξαπλωμένη και τα πόδια σου θα ακουμπούν κάθετα το έδαφος. Στη συνέχεια σήκωσε τη λεκάνη σου και ακούμπησε τα οπίσθιά του στους μηρούς του. Και αυτή η στάση προσφέρει έντονη τριβή της κλειτορίδα ενώ παράλληλα μπορεί να ερεθιστεί και το σημείο G.

5

Μια παραλλαγή είναι ο σύντροφός σου να αλλάζει ύψος στο πως κάθεται στα γόνατά του ή εσύ να τον “αγκαλιάσεις” με τα γόνατά σου.

Πηγή: Bustle

Advertisement
Σχολιασε

ΑΦΗΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Live

Συντροφικότητα και απασχόληση μέχρι τα βαθιά γεράματα προκρίνουν ποιότητα υγείας και ζωής

Δημοσιεύτηκε

στις

Η συνέχεια της εργασίας μετά τη συνταξιοδότηση, αλλά και η συντροφικότητα μέχρι τα βαθιά γεράματα, σημαίνει καλή ποιότητα υγείας και κατ’ επέκταση καλή ποιότητα ζωής


Αυτό δείχνουν 21 διεθνείς μελέτες που έχουν γίνει τις τελευταίες πέντε δεκαετίες σε περίπου 400.000 άτομα.

Τα δεδομένα από αυτές τις μελέτες συλλέγουν και μελετούν επιστήμονες στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος ATHLOS (Ageing Trajectories of Healthy Living σε ελεύθερη μετάφραση Τροχιές Υγιούς Γήρανσης) που ξεκίνησε μέσα στο 2018 και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2022. Στο πρόγραμμα συμμετέχει και η Ελλάδα μέσω του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, και σύμφωνα με το μέλος της επιστημονικής επιτροπής της Κομισιόν για την υγεία Δημοσθένη Παναγιωτάκο, πρόκειται για μία από τις σημαντικότερες χρηματοδοτήσεις.

«Μέσα στο ATHLOS αναζητούμε χαρακτηριστικά που έχουν οι πληθυσμοί και τα οποία τους βοηθούν να έχουν υψηλού επιπέδου ποιότητα ζωής όταν φτάσουν σε προχωρημένες ηλικίες. Προσπαθούμε να βρούμε τα μυστικά εκείνα, τα οποία θα διατηρήσουν την καλή ποιότητα της υγείας, μέχρι τα βαθειά γεράματα, που φαίνεται πλέον ότι μεγάλο μέρος του πληθυσμού προχωράει».

Όπως εξηγεί στο Πρακτορείο Fm και στην εκπομπή της Τάνιας Η. Μαντουβάλου «104,9 ΜΥΣΤΙΚΑ ΥΓΕΙΑΣ» «όταν λέμε συντροφικότητα εννοούμε να ζει κάποιος με τον σύντροφο του μέχρι το τέλος ή με την οικογένεια του, όχι σε γηροκομείο, ή σε άλλη πόλη. Επίσης όταν λέμε συνέχιση εργασίας μετά τη συνταξιοδότηση, εννοούμε υπό μορφήν συμβουλευτικού προσωπικού, είτε με τη μορφή ημιαπασχόλησης, ή κοινωνικής εργασίας». Ωστόσο κάτι τέτοιο ελλοχεύει άλλου είδους εργασιακά ζητήματα όπως πχ δωρεάν εργασία, η κάλυψη θέσης από συνταξιούχο. Ζητήματα για τα οποία μπορούν να αναζητηθούν λύσεις όπως  αναφέρει  ο κ. Παναγιωτάκος.

Τέτοιου είδους μοντέλα πάντως δεν είναι ιδιαιτέρως διαδεδομένα και μόνο οι χώρες της Βορείου Ευρώπης συνηθίζουν να ακολουθούν τέτοιες τακτικές, σύμφωνα με τον κ Παναγιωτάκο. «Από τις μελέτες που εμείς επεξεργαζόμαστε και ουσιαστικά προτιθέμεθα να καταθέσουμε ως πορίσματα μας στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, έχει φανεί ότι τα άτομα εκείνα τα οποία την ημέρα της τυπικής τους  συνταξιοδότησης παραμένουν στον χώρο εργασίας, είναι άτομα που επιτυγχάνουν τον στόχο που έχει θέσει και ο ΠΟΥ «ζούμε υγιώς και γερνάμε υγιώς».

Τα ΚΑΠΗ δεν ενισχύουν τις ανθρώπινες σχέσεις

Σε ερώτηση για το κατά πόσον έχει βοηθήσει ο θεσμός των ΚΑΠΗ, που δεν είναι μόνο ελληνικός, προς την κατεύθυνση της καλής υγείας και της συντροφικότητας ο κ. Παναγιωτάκος μας αφήνει έκπληκτους.«Από τις μελέτες φάνηκε ότι τέτοιου είδους συνεστιάσεις δεν βοηθούν στον σκοπό που θέλουμε να πετύχουμε, δηλαδή καλύτερη ποιότητα υγείας και ζωής. Βοηθούν στο να μην μένουν μόνα στο σπίτι τα ηλικιωμένα άτομα, όχι όμως στην ουσιαστική συντροφικότητα που είναι αναγκαία για την καλή υγεία και ποιότητα ζωής».

*O κ. Δημοσθένης Παναγιωτάκος είναι Καθηγητής Βιοστατιστικής – Επιδημιολογίας, στο Τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας – Διατροφής, στη Σχολή Επιστημών Υγείας και Αγωγής, στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

photo

Η ενδυμασία Μεσαριτών εποχής 1920 – 1950

Δημοσιεύτηκε

στις

Μέσα από 15 φωτογραφίες


ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΣΥΝΤΑΓΕΣ

Ο χυλός και το καρκάνι

Δημοσιεύτηκε

στις

Μια απο τις παλιες παραδοσιακες μας, αλλα αξεχαστες συνταγες


Αναζητωντας παλιες συνταγες του τοπου μας, βρηκα και σας την μεταφερω ετσι οπως μου την ειπε μια χωριανη μου η Ελενη, που μου περιεγραψε αναλυτικα, πως εφτιαχνε η μανα της <<το χυλο με το καρκανι>>.

Κανονικα, μου ειπε, αυτα τα δυο πανε μαζι, γιατι η συνταγη ξεκιναει σαν χυλος, και αν θελει καποιος τρωει κανονικα το χυλο, αν παλι θελει συνεχιζει να το ψηνει μεχρι να γινει καρκανι.

Ηταν κι αυτα απο τα φτωχα φαγητα τα παραγωγα του αλευριου, οπως ηταν το μαγκιρι, οι στριψουλιδες κλπ.

Συνηθως αυτο το εδεσμα το εφτιαχναν μερες των Χριστουγεννων, γιατι τοτε υπηρχε στο σπιτι η γνωστη μας γλυνα, ενα προιον απο τα χοιροσφαγια. Η γλυνα ειναι το λιπος του χοιρου, που για να φτιαξει τον χυλο η νοικοκυρα, εβαζε δυο κουταλιες στο τηγανι, και το εστηνε στην παραστια με τα ξυλα, αφου, οχι κουζινα ηλεκτρικη δεν υπηρχε, αλλα ουτε γκαζι!

Οση ωρα ελιωνε λοιπον η γλυνα στο τηγανι, εριχναν και λιγο λιγο το αλευρι απ ευθειας και το ανεκατευαν.

Παραληλα σε ενα μπρικι ειχαν ζεστανει καυτο νερο, γιατι οταν θα ειχε πηξει το μειγμα αλευριου με της γλυνας, επρεπε να ριχνουν και λιγο λιγο καυτο νερο για να το κανουν πολυ αραιο ομοιογενες μειγμα. Αυτο βεβαια απαιτουσε πολυ ανεκατεμα, εβαζαν και λιγο αλατι η ζαχαρη, αναλογα πως το ηθελε ο καθε ενας.

Αφου λοιπον γινοταν ενας αραιος χυλος, τοτε σιγα σιγα αυτος ψηνοταν και γινοταν σαν κρεμα. Αν τωρα καποιο παιδι ηθελε την κρεμα, η μητερα του την εβαζε στο πιατο και τη σερβιρε πασπαλιζοντας ζαχαρη και κανελα.

Εφ οσον ομως καποιος αλλος ηθελε καρκανι, δεν ειχε παρα να συνεχισει το τηγανισμα μεχρι απο κατω να κοκινησει, να <<καρκανιασει>> που λεμε, να ροδισει δηλαδη.

Εδω παλι αν καποιος ηθελε να ειναι ροδισμενο απο κατω και απο πανω να ειναι κρεμα, το εβαζε ετσι στο πιατο και το ετρωγε. Αν ομως ηθελε να κοκινισει και αο την αλη πλευρα, τοτε του εκανε τουμπα στο τηγανι, ροδιζε και απο κει, και μετα την εβαζε στο πιατο.

Πανω τωρα στο ετοιμο καρκανι, οπως ηταν ζεστο, εβαζαν ζαχαρη και κανελα και ηταν ενα υπεροχο φαγητο η γλυκισμα για το παιδι της εποχης, που μονημως πειναγε!

Δεν υπηρχε η πολυτελεια καθε παιδι τοτε, εν σχεση με το σημερα να εχει χωρια το φαγητο του και χωρια το γλυκο του. τοτε υπηρχε απλα η αναγκη να γεμισει η κοιλια, εστω κι αν ηταν.καραμελες!

Οπως δηλαδη ενα σκυλι σημερα, ειτε του δοσεις την τροφη του, ειτε ενα κοματι ψωμι, ειτε το pedigree του, το ιδιο θα το εκλαβει, με την ιδια λαιμαργια θα τα φαει ολα, γιατι ο σκοπος του ειναι απλα να γεμισει την κοιλια του!

(Εγω εκανα μια προσπαθεια με βουτυρο, για την αναγκη της φωτογραφισης. Ηταν οντως νοστιμο, εβαλα ζαχαρη και κανελα, απ εξω, και ηταν καρκανι πανω και κατω και στη μεση ειχε κρεμα, θα μπορουσα να ειχα βαλει και ζαχαρη στον χυλο οσο το ανεκατευα και θα ηταν οντως τελειο! Οστοσο δεν ξερω αν ειχε αυτη την εικονα, αλλα δεν παιζει σημασια! Καποιος αλλος μπορει να το κανει ακομα καλιτερα και να συνοδευσει τον απογευματινο καφε του!)

karkani1

karkani2

karkani3

 

Κειμενο: Χουστουλακης Γεωργιος

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλη