Connect with us

ΘΕΜΑΤΑ

Στάσεις για να έχεις τον τέλειο γυναικείο οργ@σμό

Δημοσιεύτηκε

στις

Τέλειος γυναικείος οργασμός υπάρχει; Φυσικά, αν εξασκηθείς σε αυτές τις στάσεις.


 

Πέντε στάσεις έρχονται να σου αποδείξουν ότι ο γυναικείος οργασμός δεν είναι κάτι το ανέφικτο και το δύσκολο. Αρκεί να ξέρεις τον τρόπο.

Κάτι σαν ιεραποστολικό

Πώς να το κάνεις: Ξεκίνα με την ιεραποστολική στάση, εσύ ανάσκελα και το αγόρι από πάνω σου και η λεκάνη του πιο ψηλά από εσένα. Εκείνος θα πρέπει να επικεντρωθεί στην τριβή όταν θα διεισδύει.

1

Πρόκειται για την καλύτερη στάση για πολλές γυναίκες καθώς υπάρχει έντονη διέγερση της κλειτορίδας με αποτέλεσμα οι περισσότερες γυναίκες να φτάνουν σε οργασμό. Επίσης, είναι ιδανική για γυναίκες που δεν τολμούν να δοκιμάσουν νέα πράγματα στο κρεβάτι καθώς είναι ντροπαλές. Μια από τις παραλλαγές είναι να τοποθετήσεις ένα μαξιλάρι κάτω από τη λεκάνη σου ώστε να δημιουργηθεί πιο έντονη γωνία.

Εσύ από πάνω

Πώς να το κάνεις: Εκείνος θα ξαπλώσει και εσύ θα ανέβεις από πάνω του. Πρόσεξε όμως να κινείσαι μπροστά-πίσω και όχι πάνω-κάτω. Μπορείς ακόμη να κινείς κυκλικά και αργά τη λεκάνη σου. Αυτή η στάση δίνει τη δυνατότητα στις γυναίκες να έχουν τον πλήρη έλεγχο του ρυθμού, της γωνίας και του βάθους.

2

Παραλλαγές σε αυτήν τη στάση υπάρχουν πολλές με κυριότερη την “ανάποδη καουμπόισσα” όπου εσύ είσαι από πάνω του με γυρισμένη την πλάτη. Σε αυτή τη στάση δοκίμασε να είσαι λίγο προς τα πίσω ώστε να διεγερθεί το σημείο G.

Στα πλάγια

Πώς να το κάνεις: Πρόκειται για μια περίπλοκη στάση αλλά αξίζει την προσπάθεια. Εκείνος θα είναι ξαπλωμένος με τα δύο του πόδια να ακουμπούν κάτω. Εσύ, αυτό που έχεις να κάνεις είναι να ανέβεις από πάνω του, ανάμεσα στο ένα του πόδι. Για περισσότερη ευκολία, κατέβα σταδιακά προς τα κάτω και κάθισε στα γόνατα. Για να βοηθήσεις στη διείσδυση, με το χέρι σου κατεύθυνε το πέος του προς το κατάλληλο σημείο!

3

Για να κάνεις ακόμη πιο κατανοητή τη συγκεκριμένη στάση, φαντάσου ότι το σώμα του είναι ένα ρολόι και το 12 είναι το κεφάλι του. Όταν θα κάτσεις ανάμεσα στο δεξί του πόδι, σκέψου ότι η “ώρα” πρέπει να δείξει κάπου στις 7.30 ενώ αν επιλέξεις το αριστερό πόδι, 4.30 αντίστοιχα.

Η συγκεκριμένη στάση είναι εξαιρετική για να ελέγξεις το ρυθμό αλλά και για να υπάρχει έντονη τριβή.

Στα τέσσερα

Πώς να το κάνεις: Η συγκεκριμένη στάση είναι απλή και η αγαπημένη των περισσότερων ανδρών. Στέκεσαι στα γόνατα και τα χέρια σου, μπορείς να σταθείς και εκείνος σε κρατά από τα οπίσθιά σου.

4

Σε αυτή τη στάση νιώθεις ακόμη πιο έντονη τη διείσδυση. Ειδικά στις γυναίκες που έρχονται σε οργασμό από τη διείσδυση, αυτή η στάση είναι ιδανική. Μάλιστα, μπορείς να ερεθίσεις την κλειτορίδα σου με ένα sex toy για να εκτοξευθεί η απόλαυση στα ύψη.

Γέφυρα

Πώς να το κάνεις: Ξεκίνα από την ιεραποστολική στάση. Ο παρτενέρ σου θα καθίσει στους αστραγάλους του ενώ εσύ θα είσαι ξαπλωμένη και τα πόδια σου θα ακουμπούν κάθετα το έδαφος. Στη συνέχεια σήκωσε τη λεκάνη σου και ακούμπησε τα οπίσθιά του στους μηρούς του. Και αυτή η στάση προσφέρει έντονη τριβή της κλειτορίδα ενώ παράλληλα μπορεί να ερεθιστεί και το σημείο G.

5

Μια παραλλαγή είναι ο σύντροφός σου να αλλάζει ύψος στο πως κάθεται στα γόνατά του ή εσύ να τον “αγκαλιάσεις” με τα γόνατά σου.

Πηγή: Bustle

Σχολιασε

ΑΦΗΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Life

Μεγάλη διάκριση για τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Αξού

Δημοσιεύτηκε

στις

Το 2/θέσιο Δημοτικό Σχολείο Αξού κατάφερε να κατακτήσει την 6η θέση στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ρομποτικής που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα το Σάββατο 15 Μαρτίου 2019 με την κατασκευή «Έξυπνο Μιτάτο»


Πρόκειται για μια τεράστια επιτυχία καθώς συναγωνίστηκε συνολικά 1177 σχολεία της Ελλάδας, μεταξύ των οποίων, μεγάλα ιδιωτικά κολέγια και φροντιστήρια ρομποτικής. Ένα μικρό επαρχιακό σχολείο, μεταξύ των πρώτων της χώρας σε ένα τομέα σύγχρονης τεχνολογίας και εξειδίκευσης. Αυτό και μόνο αποτελεί μια τεράστια επιτυχία!

Ο Διευθυντής του σχολείου και πρωτεργάτης του έργου αυτού κ. Ηρακλής Κατσάρης μετά την ολοκλήρωση του διαγωνισμού δήλωσε τα εξής: «Η 6η θέση στον Πανελλήνιο διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής της Wro!!!! Το διθέσιο δημοτικό σχολείο της Αξού 6ο ανάμεσα σε 1177 σχολεία όλης της χώρας. Το μοναδικό ολιγοθέσιο που έχει φτάσει τόσο ψηλά!!

Υπερήφανος γι αυτούς τους υπέροχους μαθητές που μέσα σε τρεις μήνες κατέκτησαν τόσα πολλά σε όλα τα επίπεδα: ρομποτικής, ομαδικότητας, συνεργασίας….Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους τους γονείς και σε όλο το χωριό της Αξού που είναι πάντα δίπλα μας και μας στηρίζουν σε όλες μας τις ενέργειες. Ευχαριστούμε πολύ την Περιφέρεια Κρήτης και τον Δήμο Μυλοποτάμου που με την οικονομική τους βοήθεια και γενική στήριξη γίνονται πράξη τα όνειρα μας.»

Από την πλευρά του ο Υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας του Δήμου Μυλοποτάμου κ. Μανούσος Κλάδος δήλωσε τα εξής: «Η επιτυχία του 2/θέσιου Δημοτικού Σχολείου Αξού έρχεται να δικαιώσει μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς, που κάτω από αντίξοες συνθήκες, δίδουν τον δικό τους άνισο αγώνα για την κατάκτηση της γνώσης.

Άνισο, γιατί ο νομοθέτης και οι επαΐοντες της παιδείας, όχι μόνο δεν στηρίζουν όσο θα έπρεπε αλλά δεν δίδουν κανένα ουσιαστικό κίνητρο για να εκσυγχρονιστεί ο τομέας της παιδείας στα χωριά της επαρχίας. Αρκεί να τονίσω, πως από το 2011 έως και σήμερα, η επίσημη πολιτεία δεν έχει δώσει ούτε ένα λεπτό του ευρώ για την υλικοτεχνική υποδομή και το εκσυγχρονισμό των σχολείων.

Στο δε Δήμο Μυλοποτάμου, ό,τι αφορά αυτή την ουσιώδη υποδομή την έχει χρηματοδοτήσει με δικά του κονδύλια ο Δήμος Μυλοποτάμου, έχει συνδράμει έμπρακτα η Περιφέρεια Κρήτης και ειδικά για τα Δημοτικά Σχολεία ήταν καταλυτική η συμβολή του Ελληνοαμερικανού Επιχειρηματία Γεώργιου Σιγανού από το Φαράτσι. Ο Δήμος Μυλοποτάμου στήριξε έμπρακτα και την συγκεκριμένη προσπάθεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών του Δημοτικού Σχολείου Αξού, όπως άλλωστε έχει κάνει με όλες τις πρωτοβουλίες που λαμβάνουν τα σχολεία της περιοχής. Και θα συνεχίσει να το κάνει. Γιατί τα παιδιά είναι το μέλλον, είναι η ελπίδα, είναι το αύριο. Είμαστε βέβαιοι, πως το «Έξυπνο Μιτάτο» θα το δούμε κάποτε στην πράξη. Γιατί δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά. Τα παιδιά έδειξαν μας έδειξαν το δρόμο. Συγχαρητήρια και ευχαριστίες σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς.»

ΤΟ ΕΞΥΠΝΟ ΜΙΤΑΤΟ

Λόγω του ότι ζούμε στην Αξό που είναι στον ορεινό Ψηλορείτη, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε το «έξυπνο Μιτάτο». Το Μιτάτο είναι ένα πολύ μικρό κτίσμα φτιαγμένο με πέτρες στην ύπαιθρο και αποτελεί το σπίτι του βοσκού. Ακόμη χρησιμοποιείται και ως τυροκομείο. Οι κάτοικοι του χωριού μας ασχολούνταιμε την κτηνοτροφία και τη γεωργία, γι’ αυτό αποφασίσαμε να τους βοηθήσουμε.

Ο πρώτος μηχανισμός είναι ένα αυτόματο μαντρί. Όταν τα πρόβατα πλησιάζουν στο μαντρί τα εντοπίζει ο αισθητήρας απόστασης και η πόρτα ανοίγει. Μόλις συμπληρωθεί ο αριθμός του κοπαδιού το μαντρί κλειδώνει για το βράδυ.

Έπειτα ο βοσκός πάει το γάλα στο τυροκομείο όπου με έναν αισθητήρα απόστασης μπορεί και μετράει πόσα κιλά γάλα έχει. Εκεί το γάλα βράζεται και ανακατεύεται. Σε αυτή τηδιαδικασία γίνεται το τυρί και ημυζήθρα. Στη συνέχεια μεταφέρεται με ένα διάδρομο στη συσκευή διαλογής.

Εκεί η συσκευή διαλογής χωρίζει το τυρί και την μυζήθρα με τη βοήθεια του αισθητήρα απόστασης. Η μυζήθραθα μείνει στο Μιτάτο για ωρίμαση.
Ύστερα ο βοσκός θα πάρει το τυρί και θα το τοποθετήσει στο φορτηγάκι 4×4 για να το μεταφέρει στο Ρέθυμνογια εξαγωγή. Όταν το φορτηγάκι φτάσει στο λιμάνι του Ρεθύμνου θα αφήσει-πετάξει (σύστημα καταπέλτη με αισθητήρα κλίσης) το τυρί στο καράβι για την Αθήνα.

Τέλος έχουμε κατασκευάσει ένα θερμοκήπιο όπου έχουμε φυτέψει σε αυλάκια μαρούλια και κρεμμύδια, τα οποία ποτίζονται αυτόματα. Ανάλογα με την τιμή από τον αισθητήρα απόστασης ποτίζεται η αντίστοιχη καλλιέργεια.

Το Δημοτικό Σχολείο της Αξού είναι ένα μικρό διθέσιο σχολείο αλλά με μαθητές, γονείς κι εκπαιδευτικούς γεμάτους όρεξη για δημιουργία και καινοτόμες μεθόδους εκπαίδευσης. Χρησιμοποιώντας την Εκπαιδευτική Ρομποτική ο δάσκαλος Κατσάρης Ηρακλής εισήγαγε τους μαθητές του στον νέο αυτό κόσμο. Το σχολείο έγινε σταδιακά ένας χώρος όπου καθημερινά νέες ιδέες γινόταν πράξη μέσα από τα τουβλάκια, τους κινητήρες τους αισθητήρες και τους υπολογιστές. Οι μαθητές δημιούργησαν απλές αλλά και σύνθετες ρομποτικές κατασκευές όπως ένα ομοίωμα του ηλιακού συστήματος.

Η συμμετοχή στον Πανελλήνιο διαγωνισμό ήταν το επόμενο βήμα. Με τη βοήθεια της Περιφέρειας Κρήτης και του ΔήμουΜυλοποτάμου που συνέβαλαν στην αγορά του απαραίτητου εξοπλισμού, καθώς και τη συνεχή στήριξη από τους ενθουσιώδεις γονείς, κατάφεραν να παρουσιάσουν μία διαφορετική μακέτα που έδινε σημασία στις ανάγκες των κατοίκων της περιοχής και πρότεινε τρόπους σύνδεσης της παράδοσης με την νέα εποχή.

Η τέταρτη θέση και η συμμετοχή τους στους τελικούς της Αθήνας ήταν το επιστέγασμα αυτή τους της προσπάθειας.

Το αποτέλεσμα αυτής τους της προσπάθειας δεν είναι μόνο η μοναδικά αυτή εμπειρία της συμμετοχής στον τελικό γύρο αλλά και η ενθάρρυνση των μαθητών να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και να δουν το σχολείο με μία διαφορετική ματιά. Ως ένα χώρο φαντασίας, δημιουργίας και ανακάλυψης συνδυασμένο με τις απαιτήσεις του μέλλοντος.

Μαθητές:
Αλεξανδράκη Μαρία
Δαφέρμου Όλγα
ΜανιάΧρυσοβαλάντου
Παραγιουδάκης Αντώνης
ΠατελάρουΕμμανουέλα
Σφακιανάκη Μαρία
Αποστολάκης Ιωσήφ
Καμαρίτης Άγγελος
Κουτάντου Ροζαλία
Νικηφόρου Αντιγόνη
Σφακιανάκης Ιωάννης
Φετοκάκης Γιώργος

Δάσκαλος: Κατσάρης Ηρακλής

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Τα χελιδόνια και γερανοί στη Κρήτη

Δημοσιεύτηκε

στις

Έφτασε και η φετινή άνοιξη και όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, τα πλέον συμπαθή αποδημητικά πουλιά έκαναν την εμφάνιση τους στη Κρήτη. Τα χελιδόνια εννοώ


Όλοι εμείς τα υποδεχτήκαμε με με μεγάλη χαρά, καθ’ όσον τα έχουμε συνδέσει με τον ερχομό της άνοιξης.

Αλήθεια, μας έλειπαν αρκετούς μήνες.

Το μισό φθινόπωρο και ολόκληρο το χειμώνα.

Τι να έκαναν όμως και αυτά, αφού είναι από τα αποδημητικά πουλιά που δεν μπορούν να ζήσουν μες το κρύο, τα χιόνια και τη παγωνιά του χειμώνα.

Εξάλλου ούτε τροφή θα έβρισκαν, καθ’ όσον το χειμώνα τα κουνούπια σπανίζουν, που αποτελούν τη βασική τροφή τους.

Είχαν φύγει από πέρυσι το φθινόπωρο για να μας επισκεφτούν πάλι τώρα την άνοιξη.

Είχαν πάει, κάτω, βαθιά στην Αφρική, μες την έρημο, όπου οι θερμοκρασίες είναι αρκετά μεγάλες, κατάλληλες για να ζήσουν.

Δεν μας ξέχασαν όμως ποτέ, μα ποτέ

Πριν από λίγες ημέρες, ”τα μεγάλα επιβατηγά αεροπλάνα”, οι γερανοί εννοώ, πέρασαν από το μέρος που βρισκόταν.

Αυτά πιο μπροστά, όλα μαζί, είχαν μαζευτεί, όπως είχαν συνεννοηθεί από τη προηγούμενη χρονιά.

Στη συνέχεια, όλοι μαζί, γερανοί και χελιδόνια, ξεκίνησαν για το μακρινό τους ταξίδι.

Δρόμο δρόμο, αφού είχαν να διανύσουν χιλιάδες χιλιόμετρα, όσα χελιδόνια κουραζόταν, αλλά και τα μικρά, ως και τα γέρικα, κάθιζαν στις μεγάλες φτερούγες των γερανών έως ότου φθάσουν στο τόπο μας.

Η κούραση ήταν όμως αβάσταχτη.

Ευτυχώς όμως, καταμεσής του πελάγους, χελιδόνια και γερανοί κάθισαν στα κατάρτια ενός εμπορικού καραβιού που έπλεε στη περιοχή.

Μεγάλη απόλαυση που μετακινούντο με το καράβι που τυχαία, λίγο νωρίτερα είχαν συναντήσει.

Μεγάλη όμως και η χαρά του καπετάνιο και του πληρώματος, που αυτή τη φορά δεν ταξίδευαν μόνοι τους, στο πολυήμερο κουραστικό ταξίδι.

Ταξίδευαν παρέα με χιλιάδες ψυχές, που αγωνιωδώς περίμεναν την ώρα και τη στιγμή που θα έφθαναν στο προορισμό τους.

Δρόμο δρόμο τα χελιδόνια, ενώ καθόταν στα κατάρτια του καραβιού, προσπαθούσαν να ξεγελάσουν τη πείνα τους με τα λιγοστά κουνούπια που τυχαία θα έμπαιναν στα ανοιχτά στόματα τους.

Τα χελιδόνια πηγαινοερχόταν στο καράβι σαν να γνώριζαν τους ναύτες από παλιά, δείχνοντας τους εξαιρετική μεγάλη εμπιστοσύνη.

Αλλά και οι ναύτες έδειχναν τη συμπάθεια των.

Μόλις το καράβι έφθασε κοντά στη Κρήτη, όλα τα χελιδόνια άρχισαν να στροβιλίζουν γύρο από το καράβι, σαν να ήθελαν να αποχαιρετήσουν και ευχαριστήσουν το καπετάνιο και τους ναύτες για τη φιλοξενία τους.

Μετά όλα μαζί, με οδηγούς και βοηθούς τους γερανούς σκόρπισαν στα διάφορα μέρη της Κρήτης μας.

Βρήκαν πάλι τα παλιά τους λημέρια, ενώ ο κόσμος τα υποδέχτηκε με μεγάλη χαρά.

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, άρχισαν να κτίζουν υπομονετικά τη φωλιά τους, κάτω από τα μπαλκόνια των σύγχρονων σπιτιών ή και τα μεσοδόκια των παλιών.

Τη κτίζουν με μεγάλη μαεστρία, χρησιμοποιώντας μικρούς βόλους λάσπης.

Εκεί μέσα θα γεννήσει η μάνα χελιδόνα τα αυγά της, θα τα επωάσει και λίγο αργότερα θα έρθουν στη ζωή τα νέα χελιδονάκια.

Με αυτό το τρόπο επιτυγχάνουν τη διαιώνιση του είδους.

Ενώ οι γερανοί μετά το πέρας του σκοπού των, πετούν πολύ ψηλά, ο ένας δίπλα στον άλλο, φτιάχνοντας μια οριζόντια γραμμή και επιστρέφουν στα μέρη τους.

Θα τους ξαναδούμε πάλι το φθινόπωρο, να πάρουν ξανά τα χελιδόνια, να τα συνοδεύσουν στα Νότια της Αφρικής.

Δεν θα ξεχάσω ποτέ όταν ήμουνα παιδί το στοίχο που λέγαμε όταν βλέπαμε τους γερανούς να πετάνε πολύ ψηλά, φεύγοντας.

”Αγερανοί αγερανοί, πλέξετε μου ‘να σκοινί
να το πάω στσι καμάρες, να μου δώσουνε καφκάλες”.

Επίσης οι γερανοί έγιναν μαντινάδα, με την οποία καλωσόριζαν τους καινούριους συμπεθέρους:

”Το χρόνο οι αγερανοί κάνουνε ‘να σεφέρι
χίλια καλώς ορίσατε, καινουργιοσυμπεθέροι.

Υπάρχει δε και οι φράση, για κάποιο που κρύβει τα χρόνια του:

”Εδά περάσανε οι αγερανοί από τη κούνια σου”

Κάναμε όμως και ”διαολιές”, σαν μικρά παιδιά που ήμασταν.

Την ώρα που βλέπαμε τους γερανούς που πετούσαν τόσο όμορφα στον ουρανό, φτιάχνοντας αυτό το πανέμορφο ”σχοινί”, εάν καρφώναμε ένα μαχαίρι κάτω στη γη, αυτομάτως αυτοί χάλαγαν το σχοινί και εγίνοντο ένα σμήνος.

Ξεκαρφώναμε αμέσως το μαχαίρι από τη γη και πάλι οι γερανοί σχημάτιζαν το οριζόντιο σχοινί που είχαν δημιουργήσει προηγουμένως.

Μυστήριες και ανεξήγητες δυνάμεις αυτές!!

Ποτέ δεν μπόρεσα να τις καταλάβω, μα ποτέ.

Γι τα χελιδόνια επίσης λέγαμε πάρα πολλά όπως και αινίγματα.

”Από πάνω σαν τηγάνι
κι από κάτω σαν βαμπάκι
κι από πίσω σαν ψαλίδι. Τι είναι;;
(το χελιδόνι)”

καθώς και το

”Πετά σχίζει τον αέρα,
στη γη λίγο περπατεί,
έχει σπαθωτές φτερούγες
και ουρά ψαλιδωτή. Τι είναι;;
(το χελιδόνι)”

Τα χελιδόνια θα καθίσουν όλο το καλοκαίρι στο τόπο μας, θα μας απαλλάξουν από ένα εξαιρετικά μεγάλο αριθμό κουνουπιών και θα μας κρατήσουν συντροφιά, καθ΄όσον τη φωλιά τους θα τη κτίσουν κάτω από κάποιο μπαλκόνι του σπιτιού μας.

Επίσης θα μας βοηθούν να γνωρίζουμε τις καιρικές συνθήκες, που απ’ ότι ξέρουμε, όταν πετούν τα χελιδόνια χαμηλά, προμηνύουν κακοκαιρία, ενώ όταν πετούν ψηλά, προμηνύουν καλό καιρό.

Τέλη του φθινοπώρου πάλι, θα συγκεντρωθούν όλα μαζί πάνω στα τηλεγραφόξυλα και κάποια νύχτα που τα αρπαχτικά πτηνά θα κοιμούνται, θα περάσουν οι γερανοί και θα τα συνοδεύσουν πάλι για το μακρινό τους ταξίδι, την Αφρική.

Αλλά θα τα συνοδεύσουν οπωσδήποτε και οι δικές μας ευκές, ευχόμενοι, καλοστραθιά, αλλά και συγχρόνως, καλή επιστροφή!!

Σύνταξη κειμένου: Φανούριος Ζαχαριουδάκης

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΣΥΝΤΑΓΕΣ

Ταχίνι: Η παρηγοριά των νηστευτών!

Δημοσιεύτηκε

στις

Πριν από λίγες μέρες άρχισε το Τριώδιο. Τελώνου και Φαρισαίου, του Ασώτου, Απόκρεω, Καθαρά Δευτέρα, και αρχίσαμε τη Σαρακοστή


Οι Πατέρες της Εκκλησίας θέσπισαν, μετά την ευτυχία των Αποκριών, να νηστεύουμε από διάφορες τροφές για να εξαγνίσουμε την ψυχή και το σώμα μας.

Νους υγιής εν σώματι υγιεί μέσω της διατροφικής ασκήσεως και του εξαγνισμού διά της νηστείας. Περιορισμός από τροφές λιπαρές, κρέατα, γαλακτοκομικά κ.λπ. Και τρώμε λαδερά. Αρκετές ημέρες τρώμε και αλάδωτα, για περισσότερη άσκηση, εξαγνισμό και αποτοξίνωση.

Τις ημέρες της νηστείας, οι μάγειρες σοφίζονται διάφορα, βρίσκουν υλικά κατάλληλα, νηστίσιμα μεν, αλλά τα οποία μας δίνουν μια ιδιαίτερη ευχαρίστηση και παρηγοριά για να δεχτούμε καλύτερα το βάρος της νηστείας. Εδώ έρχεται το ταχίνι με τις μοναδικές ιδιότητές του να συμπαρασταθεί στον μάγειρα. Πλούσιο σε θερμίδες, αλλά φτωχό και αδύναμο σε υδατάνθρακες και κορεσμένα λιπαρά και καλή πηγή ασβεστίου, είναι τροφή σπουδαία, υγιεινή και εύπεπτη, που την τρώμε με πάρα πολλούς τρόπους.

Κουλουράκια με ταχίνι, ταχινόπιτες, ταχίνι με μέλι, διάφοροι χαλβάδες από ταχίνι, ντρέσινγκ για σαλάτες, ταχινόσουπες, αλλά και σε πολλά από τα λεγόμενα λαδερά φαγητά μπορεί να αντικαταστήσει το ελαιόλαδο, όπως σε μακαρονάδες, πατάτες κ.λπ. Ακόμη και ως ρόφημα, στη ζεστή σοκολάτα μας μπορούμε να βάλουμε ταχίνι αντί για γάλα.

Ταχινόσουπα με ρύζι

1 κούπα ρύζι γλασέ / 2 λίτρα νερό / χυμός από 3 λεμόνια / 250 γρ. ταχίνι / αλάτι / ελάχιστο πιπέρι / λίγος ψιλοκομμένος άνηθος

Βάζουμε το νερό στην κατσαρόλα να βράσει και παράλληλα ξεπλένουμε το ρύζι σε ένα σουρωτό. Ρίχνουμε στην κατσαρόλα το ρύζι και το αλάτι και αφήνουμε να βράσει καλά, μέχρι να μαλακώσει. Σβήνουμε τη φωτιά και σκεπάζουμε την κατσαρόλα, ώστε το ρύζι να φουσκώσει περισσότερο.

Βάζουμε το ταχίνι και το λεμόνι σε ένα μεγάλο μπολ και ανακατεύουμε μέχρι να γίνει μια σφιχτή μάζα. Μετά ρίχνουμε λίγο λίγο το ζουμί από τη σούπα μας και ανακατεύουμε συνεχώς με το σύρμα μέχρι να αραιώσει το ταχίνι και να γίνει σαν γάλα, όπως κάνουμε στο αυγολέμονο.

Κατόπιν, ρίχνουμε το αραιωμένο ταχίνι στην κατσαρόλα με την υπόλοιπη σούπα σιγά σιγά, ανακατεύοντας με την κουτάλα συνεχώς για να ομογενοποιηθούν.

Προσθέτουμε το πιπέρι και τον άνηθο και η σούπα μας είναι έτοιμη. Ευωδιαστή, θρεπτική, υγιεινή. Αυτή η ποσότητα επαρκεί για 6 μερίδες.

gastronomos.gr

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Facebook

Δημοφιλη