Connect with us

Γεια, τι ψάχνεις;

Creta

Τι φταίει για τα πολλά τροχαία στη Μεσαρά;

Αν είναι δυνατόν βέβαια και να βρεθούν κάποια στιγμή λύσεις δραστικές από τους αρμόδιους


Με αφορμή τα απανωτά τροχαία στην Κρήτη και ειδικά στη Μεσαρά που δεν έχουν σταματημό, έρχομαι πάλι σαν πολίτης και Δημότης Φαιστού, να επισημάνω για άλλη μια φορά τα κακώς κείμενα του τόπου μας που έχουμε όλοι εντοπίσει, και να τα «συζητήσουμε» με τις… συνειδήσεις μας, μπας και διορθωθεί η κατάσταση.

Αν είναι δυνατόν βέβαια και να βρεθούν κάποια στιγμή λύσεις δραστικές από τους αρμόδιους, αλλά και εμείς και σαν απλοί πολίτες μπορούμε από μόνοι μας να κάνουμε πολλά πράγματα.

Τι μας λέει ένας «τρελός»?

Ένας συμπολίτης μας Μεσαρίτης, γνωστός στην Μεσαρά, ο κ Καργάκης Γεώργιος, ο οποίος φαίνεται ιδιαίτερα προβληματισμένος με τα τροχαία, αλλά και παρεξηγημένος από κάποιους, χρόνια τώρα προσπάθησε να δημοσιεύσει στα τοπικά μέσα ενημέρωσης την άποψη του για το θέμα, αλλά μάλλον η προσπάθεια του είχε πέσει στο κενό.

Με λίγα λόγια ο κ Καργάκης προσπάθησε να μεταφέρει την άποψη του στον τοπικό τύπο, μέσω κάποιου έντυπου που ο ίδιος συνέταξε, το οποίο ανέφερε αυτολεξεί τα εξής:

«Θα σας απασχολήσω για πέντε λεπτά, όπως ξέρετε υπάρχουν διάφορα φυσικά φαινόμενα στην πλανήτη, στα οποία παλιά που δεν υπήρχαν μηχανήματα να τα μετρούν, τα ονομάζανε φαντάσματα. Εγώ θα σας μιλήσω για ένα τέτοιο φαινόμενο που μας αφορά όλους, πριν μερικά χρόνια έγινε ένα τροχαίο που σκοτώθηκε κάποια, ρωτάω πως έγινε τον οδηγό που σώθηκε, και μου είπε ότι είδε ένα μαύρο πράγμα μπροστά του, απότομα πάτησε φρένο και τα υπόλοιπα τα ξέρετε. Το μυαλό μου πήγε ότι ήταν μεθυσμένος, όταν όμως έγινε δεύτερο, τρίτο τέταρτο δυστύχημα με την ίδια μαρτυρία, άρχισα και το έψαχνα, πήρα τηλέφωνο στο Πανεπιστήμιο που μπορεί να κάνει έρευνα, όμως η απάντηση ήταν, ότι χρειαζόμαστε χρηματοδότηση από το υπουργείο, που αυτό απάντησε ότι λεφτά δεν υπάρχουν και το θέμα κλείνει εδώ.

Με λίγα λόγια έχω 8 μαρτυρίες, οι 4 είναι μπροστά από το λαστιχάδικο του Μαρκάκη στην ευθεία, ακριβώς μαύρο σύννεφο μπροστά, φρένο, και τα υπόλοιπα γνωστά, πως όμως τα αντιμετωπίζουμε?

1ον δεν τρέχουμε 2ον Όταν το συναντάμε δεν πανικοβαλλόμαστε, αφήνουμε μόνο το γκάζι, όταν αυτό το μαύρο σύννεφο είναι στα 50 με 100 μέτρα και μετά περνάς.

3ον Τα μαγνητικά πεδία δεν έχουν την ίδια επίδραση σε όλους τους εγκεφάλους, όσοι από σας επιμένετε ότι είμαι τρελός και δεν τα τηρήσετε, ζωή να ‘χουμε να σας θυμόμαστε!

Καργάκης Γεώργιος του Στεφάνου Τορναδόρος Γαλιανός δρόμος

O κ Καργάκης Γεώργιος, είναι και σήμερα ενεργός πολίτης, και ενδιαφέρεται άμεσα και δραστικά για τον τόπο του την Μεσαρά, καθώς και για το χωριό του τα Βορίζα, όπου κατάφερε να μονιάσει σχεδόν όλο το χωριό και να κατεβεί στις δημοτικές με έναν ανεξάρτητο υποψήφιο. Πράγμα που αρχικά φάνταζε πολύ δύσκολο.

Διαβάζοντας προσεκτικά το κείμενο του κ Καργάκη, κράτησα δυο βασικά πράγματα, το ένα είναι ότι αγαπά και πονά τον τόπο του, και το δεύτερο που θα συμφωνήσω, είναι ότι σωστά εντόπισε ένα «αρνητικό σημείο» μπροστά από το λαστιχάδικο του κ Μαρκάκη πριν τη Γαλιανή διασταύρωση, και να προσθέσω άλλο εγώ κι άλλα. Ένα αρνητικό σημείο όπου έχουν γίνει πολλά τροχαία, είναι από του Χαλκιαδάκη το παλαιότερο σούπερ μάρκετ, μέχρι 300 μέτρα και μετά την Ζαριανή διασταύρωση. Τα σημεία αυτά μπορούν να χαρακτηριστούν σαν «νεκροταφεία» και ακολουθεί ο δρόμος μετά την Γαλιανή διασταύρωση μέχρι την Πετροκεφαλιανή διασταύρωση. Εδώ κι αν υπάρχουν στύλοι της ΔΕΗ, ουδέποτε κατάφεραν να ανάψουν τα φώτα τους την νύχτα, και τα «μαύρα σκοτάδια» τα συναντά κάποιος σε όλο αυτό το μήκος, φυσικά με άμεσο κίνδυνο, αφού δεν βλέπει κάποιος που να στρίψει. Πολλά τροχαία έχουν γίνει επίσης και στον δρόμο προς Γαλιά, ειδικά στην διασταύρωση προς Φανερωμένη. Κάποιος γείτονας κοντινός στο σημείο, μέτρησε 17 τροχαία στην διασταύρωση προς Φανερωμένη, που πήγε ο ίδιος και ανέσυρε τραυματίες κατά το παρελθόν.

Σήμερα που έχουν αλλάξει οι εποχές, και προβλέπεται να αναλάβουν τους Δήμους νέοι άνθρωποι με οράματα, καλό θα ήταν να εξετάσουν όλους τους παράγοντες που δημιουργούν τα τροχαία, να προσθέσουν φωτισμό στα επικίνδυνα σημεία, να καλέσουν τους αρμόδιους να κάνουν διαχωριστικές λωρίδες όπου μπορούν, κυκλικούς κόμβους όπου επιτρέπεται , ακόμα να εξετάσουν και την περίπτωση που εντόπισε ο κ Καργάκης με το μαύρο σύννεφο. Δεν βλέπω τον λόγο γιατί να μην πιστέψουμε τον άνθρωπο, αφού και εγώ έχω μαρτυρίες για το μαύρο αυτό σύννεφο που βλέπουν κάποιοι μπροστά τους. Η κυρία [Evagelia Tavernaraki] που είδε η ίδια το μαύρο σύννεφο μου είπε:
-“Πώς να το εξηγήσω ένας μανδύα με κουκούλα μαύρο περνούσε ξυστά από το παρμπρίζ και αναγκαστικά πάταγα φρένο. Την πρώτη φορά που το είδα, παρολίγο να σκοτωθώ”!
Μπορεί ίσως μια υπερβολική κούραση να σκοτεινιάζει πράγματι το μυαλό, ένα υπερβολικό στρες μπορεί να δημιουργήσει θολούρα και σκοτοδίνη. Οι 8 μαρτυρίες του κ Καργάκη θα μπορούσαν να μας δώσουν περισσότερες πληροφορίες τι ακριβώς συμβαίνει σε κάποιους συμπολίτες μας.

Ακούγαμε από παλιά, πως υπάρχουν κάπου στη γη έντονα μαγνητικά πεδία όπως στο τρίγωνο των Βερμούδων, ή σημεία που αναγκάζουν ένα όχημα να συμπεριφέρεται στην ανηφόρα σαν να ήταν ανηφόρα, και να ανεβαίνει δηλαδή μόνο του στην ανηφόρα όπως είναι στην Πεντέλη, και ένα τέτοιο σημείο λένε ότι βρίσκεται μετά την Αγία Βαρβάρα προς Βενεράτο.

Από ότι έχω ακούσει πάντως εγώ και έχω διαβάσει, το τελευταίο δεν ισχύει, διότι η επιστήμη έχει καταλήξει στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για οφθαλμαπάτη, και δεν είναι δηλαδή πραγματική η ανηφόρα, αλλά νομίζουμε ότι είναι.

Η επιστήμη μπορεί να δώσει απαντήσεις και σε παραψυχολογικά θέματα, ας δώσει και στην περίπτωση αυτή του «μαύρου σύννεφου» της έρευνας του κ Καργάκη, και αν υπάρχουν πράγματι τελευταίου τύπου εξελιγμένα όργανα, ας μετρήσουν την ακτινοβολία της περιοχής μας, μήπως καταλήξουν κάπου.

Πολλές οι αιτίες για τα τροχαία στη Μεσαρά

Οι αιτίες για τα τροχαία στη Μεσαρά, είναι πολλές, εμείς θα αναφέρουμε εδώ τουλάχιστον δέκα βασικές, γιατί στις αιτίες αυτές περιλαμβάνονται πράγματα που δεν κάνουμε σαν άτομα ή δεν τα κάναμε σαν Δήμος, και πράγματα που κάνουμε πάντα με τον λάθος τρόπο. Μπορεί να έχουν γραφτεί από πολλούς οι λάθος χειρισμοί των οδηγών κατά καιρούς, αλλά στην ουσία δεν περνούν μέσα από τα αυτιά των υπευθύνων, και απλά αρκείται η τοπική κοινωνία στο να μετρά νεκρούς. Σιγά – σιγά παθαίνουν όλοι ανοσία με τους θανάτους, και πλέον δεν συγκινείται κανένας, παρά μονάχα εκείνοι που κατά καιρούς θρήνησαν και θρηνούν τα θύματα τους.

1- Υπερβολική ταχύτητα

Όταν κάποιος τρέχει πάνω από το επιτρεπτό όριο, και μάλιστα με υπερβολική ταχύτητα μέσα ή έξω από κατοικημένη περιοχή, παύει στην κυριολεξία να έχει τον έλεγχο του αυτοκινήτου, και πλησιάζει στο 100% να σκοτωθεί ή να σκοτώσει κάποιους. Η κατάσταση πλέον περνά αυτομάτως στην πιθανότητα άμεσου μοιραίου τροχαίου. Τι κάνουμε λοιπόν στην περίπτωση που θέλουμε να οδηγήσουμε ασφαλείς? Απλά τρέχουμε πάντα έχοντας κατά νουν, τον βασικότερο κανόνα οδήγησης:

Τρέχουμε με τόση ταχύτητα, ούτως ώστε να προλάβουμε να αντιμετωπίσουμε (αποσοβήσουμε) οποιονδήποτε κίνδυνο θα βρεθεί μπροστά μας! Κοιτάμε μπροστά και μακριά, προσέχοντας μην πεταχτεί κάποιο παιδί ανάμεσα από τα σταθμευμένα αυτοκίνητα, η κάποια γριά, ή ένα ζώο λαγός, σκύλος, γάτα κλπ. Επεξεργάζεται ο εγκέφαλος τις πληροφορίες, και δρα έγκαιρα κι ανάλογα. Όταν τρέχουμε όμως παύει να ισχύει αυτός ο κανόνας, πλέον ήμαστε έρμαια της θέας τύχης τι θα μας επιφυλάξει για την επόμενη κιόλας στιγμή. Μπορεί και ένα λάθος άλλου να τα πληρώνουμε εμείς σε όλη μας τη ζωή.

2- Ποτό και ουσίες

Ακόμα και αν μας φαίνεται και ήμαστε πεπεισμένοι πως μετά από μια κρασοκατάνυξη η μια επίσκεψη σε νυχτερινό μπαρ πίνοντας ουίσκι, ο δρόμος «ανοίγει», και μας φαίνεται πως είναι όλος δικός μας, έτσι εμείς πατάμε γκάζι και μας φαίνεται ότι «πετάμε»! Δεν θα αργήσει όμως να έρθει η στιγμή που το αυτοκίνητο μας η το μηχανάκι μας θα έχει άλλη γνώμη, και θα προτιμά να κάνει δέκα τούμπες, κάνοντας χρήση των φυσικών φαινομένων της κεντρομόλου φυγόκεντρης δύναμης. Μπήκαμε στο αυτοκίνητο πιωμένοι ή ζαλισμένοι από διάφορες ουσίες? Αυτόματα έχουμε και 50% πιθανότητα να δημιουργήσουμε ή να υποστούμε θανατηφόρο τροχαίο. Είναι απλό, δεν μπαίνουμε στο αμάξι πιωμένοι και ζαλισμένοι σε καμία των περιπτώσεων!

3-Κόπωση σωματική και πνευματική

Και εδώ έχουμε μια τεράστια πιθανότητα να έχουμε τροχαίο στο συγκεκριμένο δρομολόγιο μας, αφού είναι σχεδόν σίγουρο πως θα μας πάρει ο ύπνος στο τιμόνι, ειδικά σε μεγάλες ηλικίες και μεγάλες αποστάσεις. Δεν οδηγούμε, κι αν μπούμε στο αμάξι, καλύτερα να την αράξουμε κάπου για ένα δίωρο ύπνο, και συνεχίζουμε μετά. Η σωματική κόπωση η πνευματική, το στρες από μια σοβαρή αιτία ή το άγχος, είναι κακοί … συνοδοί μας!

4-Τήρηση των σημάτων της τροχαίας

Η τήρηση των σημάτων της τροχαίας, συντελεί στην ομαλή οδήγηση Μεσαρά όμως έχει ελλιπή οδική σήμανση λόγω γερασμένων πινακίδων, αλλά και ανύπαρκτων πινακίδων. Οι περισσότερες ελλείψεις εντοπίζονται στον Κάμπο της Μεσαράς, που είναι στην αρμοδιότητα του Αναδασμού. Από την άλλη, διαφημιστές καλύπτουν τις ήδη υπάρχουσες πινακίδες σήμανσης, ή τοποθετούν μεγάλες αφίσες σε κομβικά σημεία που εμποδίζουν την ορατότητα διερχόμενων οχημάτων. Καλό είναι και τώρα οι υποψήφιοι στις δημοτικές εκλογές να δώσουν εντολή: Κανένα διαφημιστικό σε πινακίδα της τροχαίας, και καμία αφίσα σε σημείο που εμποδίζει την ορατότητα!

5- Ότι μάθει δεν ξεμάθει!

Ο γονέας που θα πάρει αγκαλιά το …μωρό του και του δίνει το τιμόνι ( μηχανάκι ή αυτοκίνητο) να το στρίβει το ίδιο το παιδάκι, ο ίδιος θα του το εμπιστευτεί και στα 12 χρόνια του να το οδηγεί μόνο του, για να εξυπηρετείται το ίδιο, αλλά και να του κάνει και δουλειές! Ο ίδιος πα-τέρας όμως, ίσως το κλάψει μια μέρα, αλλά θα είναι αργά…

Λέτε να είναι χαζοί εκείνοι οι γονείς, που στα 18 στέλνουν τα παιδιά τους στη σχολή οδηγών? Εγώ ήδη έχω μιλήσει για αυτό το θέμα και με μαθητές και με δασκάλους που έχουν σχολή οδηγών στις Μοίρες. Ενώ κάποιος μαθητής σου λέει «καλό είναι να κατέχει κιανείς να οδηγεί από μικρός», οι δάσκαλοι όλοι αντίθετα, επιμένουν πως τον λάθος τρόπο που τους έμαθε ο πατέρας τους, θα τον κουβαλάνε μια ζωή, μέχρι να γίνει αργά η γρήγορα το μοιραίο!

Εσύ λοιπόν πατέρα που φτιάχνεις σήμερα εκκλησάκι ακριβό του νεαρού νεκρού παιδιού σου στο σημείο του δυστυχήματος, εσύ που του φυτεύεις λουλούδια και όμορφα κυπαρίσσια, που του φτιάχνεις μια μικρή όαση με παγκάκια για να κάθεται να δροσίζεται η ψυχή του στον ίσκιο, απλά καλύτερα θα ήταν να τον κατέβαζες τον από την μηχανή και το αυτοκίνητο όσο ήταν καιρός. Στείλε το παιδί σου στη Σχολή Οδηγών στα 18 του, και μην ξεχνάς να ρωτήσεις να μάθεις γιατί από τα παγκόσμια στατιστικά οδικής συμπεριφοράς, κατέληξε η κυβέρνηση στο νομοσχέδιο, πως μονάχα μετά τα 18 επιτρέπεται ο άνθρωπος να πιάσει τιμόνι, και όχι νωρίτερα. «Παίρνουμε διάφορες απόψεις και διεθνών στατιστικών αν δημιουργεί προπαιδεία η περίοδος του δόκιμου οδηγού στον τελικό οδηγό, αν τον βοηθά να αποκτήσει εμπειρίες σε ασφαλές πεδίο με έναν έμπειρο οδηγό δίπλα του»,

(Μας λέει ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης σε ραδιοφωνική συνέντευξή του σε Αθηναϊκό σταθμό)Τουλάχιστον αν θέλει ένας γονέας να μάθει στο παιδί του οδήγηση, ας του μάθει στα 18 του, και να του μάθει σωστά όπως του έμαθαν και εκείνοι με όλους τους κανόνες.

6- Κακό οδικό δίκτυο – Έλλειψη φωτισμού

Ολόκληρη η Μεσαρά είναι τοις πάσοι γνωστόν, ότι διαθέτει ένα άθλιο και γερασμένο οδικό ή δίκτυο. Κάθε οδηγός όμως, πριν αναπτύξει ταχύτητα, θα πρέπει να είναι σίγουρος ότι δεν θα συναντήσει μπροστά του εμπόδια με ανωμαλίες οδοστρώματος, όπως εκείνα που ήταν για χρόνια στον δρόμο προς Πετροκεφάλι, στο ύψος του Αυγερινού. Ότι δεν θα συναντήσει τεράστιες λακκούβες, που είχαμε δει κατά καιρούς διάσπαρτες σε όλη τη Μεσαρά. Θα έχουμε σαν αποτέλεσμα, στην καλύτερη περίπτωση να σκάσει το λάστιχο, και στη χειρότερη να βγει εκτός πορείας το όχημα, με απρόβλεπτες συνέπειες. Τέτοια σημεία θα έπρεπε να καταγγέλλονται επίμονα από όλους τους οδηγούς, και να επιδιορθώνονται άμεσα, διαφορετικά θα πρέπει σε περίπτωση θανάτου να αναλαμβάνονται και οι ανάλογες ευθύνες, χωρίς να πετάει ο ένας το μπαλάκι στον άλλο. Κάθε οδηγός θα πρέπει να αλλάζει ταχύτητα σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει επαρκής φωτισμός την νύχτα, έχει ομίχλη, βρέχει, έχει χιόνι κλπ, φυσικά τα λάστιχα να αλλάζονται στον σωστό χρόνο.

7- Αγωγή από εξειδικευμένο δάσκαλο, σε ειδικά πάρκα

Η υπόθεση με την μάθηση σωστής οδικής συμπεριφοράς από την παιδική ηλικία από ειδικούς της τροχαίας, η επίσκεψη των παιδιών, αλλά και των δασκάλων σε μεγάλους στα ειδικά πάρκα κυκλοφοριακής αγωγής, είναι μια αμαρτωλή ιστορία για τον τόπο μας!

Θα μπορούσαν τα παιδιά τουλάχιστον να κρατήσουν κάποια βασικά πράγματα στο μυαλό τους, και να τους γίνουν βίωμα, αν υπήρχαν στην Μεσαρά πολλά τέτοια πάρκα, όμως δυστυχώς και αυτά που ήδη υπάρχουν … χορτάριασαν! Σοβαρότατο λάθος για τη Μεσαρά. Οι σχολές οδηγών, οι γιατροί που δίνουν την βεβαίωση ικανότητας, αλλά και οι εξεταστές, έχουν και εκείνοι μεγάλο μερίδιο ευθύνης, στην περίπτωση που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

8- Απόσπαση της προσοχής

Μια από τις βασικότερες σήμερα αιτίες θανάτων στην περιοχή μας, είναι η απόσπαση της προσοχής εν κινήσει. Εδώ την ευθύνη την έχουμε εμείς οι ίδιοι όταν μιλάμε στο κινητό, όταν διαβάζουμε το μήνυμα ή στέλνουμε μήνυμα, κινδυνεύουμε άμεσα, και εμείς και κάποιοι άλλοι. Η πιθανότητα να προκαλέσουμε τροχαίο είναι τεράστια, ακόμα κι αν χαζεύουμε κάτι στον δρόμο και αποσπάται η προσοχή μας.

Σοβαρότατη παράλειψη στον Δήμο μας , να μην υπάρχει τροχαία σε καθημερινή βάση, που να ρυθμίζει και να ελέγχει τους οδηγούς στα οδικά δίκτυα μας. Όλοι νοιώθουν πως δεν ελέγχονται από κανέναν, και οι δρόμοι τους ανήκουν, οι πλατείες τους ανήκουν, ακόμα και τα πεζοδρόμια!

9- Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα – παράβαση προτεραιότητας – αντικανονικό προσπέρασμα

Από την στιγμή που θα παραβιάσουμε κάθε φορά ένα από τα ανωτέρω, ερχόμαστε και πιο κοντά στον θάνατο. Στο χέρι μας είναι να οδηγούμε συνετά, στο σωστό σημείο του δρόμου, οδηγώντας αμυντικά και όχι επιθετικά, κάνοντας μάλιστα και ελιγμούς. Να οδηγούμε με ηρεμία με όλες μας τις αισθήσεις σε εγρήγορση, όραση ακοή όσφρηση. Να έχουμε καθαρά τα τζάμια και τους καθρέφτες αυτοκινήτου, και τα σέρβις του αυτοκινήτου να γίνονται σωστά, να περνάμε κανονικά από ΚΤΕΟ, και να ελέγχουμε τακτικά αν λειτουργούν άψογα τα φρένα τα φλας τα στοπ κλπ.

10 – Ενημερωτικά φυλλάδια

Θα μπορούσε κάθε Δήμος να ορίσει μελετητές για τις αιτίες θανατηφόρων περιστατικών στην άσφαλτο, αλλά και στα αγροκτήματα. Να κυκλοφορήσουν δηλαδή φυλλάδια και να μοιραστούν στο ΚΤΕΟ, στον Δήμο και στις δημόσιες υπηρεσίες, ή να στέλνονται σαν ένθετα με τον λογαριασμό της ΔΕΗ. Τα φυλλάδια αυτά θα είναι εφ όλης της ύλης που αφορά την οδήγηση, τους κινδύνους ακόμα από χειρισμούς γεωργικών μηχανημάτων, και τι να προσέχουμε. Καλό θα ήταν να γίνονται συχνά σεμινάρια και σχετικές εκπομπές από το ραδιόφωνο και την τοπική τηλεόραση.

Τελειώνοντας το θέμα, θα τονίσω ένα πράγμα που διαπίστωσα ο ίδιος στη Μεσαρά. Ακούω συχνά παράπονα από ανθρώπους που κατέβηκαν στα μέρη μας, και εν ολίγοις μου περιέγραψαν τα ίδια ακριβώς που ανέφερα παραπάνω. Δεκάδες είναι οι καθημερινοί οδηγοί, και κυρίως οι νέοι, που μπαίνουν καθημερινά σε ένα αυτοκίνητο με ελαφριά τη καρδία! Οδηγούν «χύμα» χωρίς κανόνες, με το ένα χέρι στη μέση του δρόμου ή στο αντίθετο ρεύμα και κοιτάνε όπου θέλουν, κάνουν απλά ότι θέλουν. Μιλάνε συνεχώς στο τηλέφωνο, δεν τηρούν κανένα κανονισμό οδήγησης, ούτε σέβονται τα σήματα της τροχαίας. Πολλοί δεν έχουν καν άδεια οδήγησης, ούτε ασφάλεια ούτε πέρασαν ΚΤΕΟ. Παραβιάζουν όλα τα stop, οδηγούν μεθυσμένοι ή «φτιαγμένοι» και με υπερβολική ταχύτητα, κάνουν ελιγμούς σαλίγκαρο στο δρόμο, δεν υπολογίζουν τίποτα από τα διερχόμενα οχήματα και κανέναν ακόμα και τους πεζούς, δεν υπολογίζουν ούτε τον εαυτό τους! Το αυτοκίνητο για αυτούς είναι απλά ένα ανάλαφρο παιγνιδάκι στα χέρια τους, που μπορούν να το εξουσιάζουν να ανακαλύπτουν τη δύναμη του, να το κάνουν ότι θέλουν, να το χειριστούν όπως θέλουν.

Για αυτούς για το αυτοκίνητο δεν υπάρχουν κανόνες, δεν υπάρχει οδική συμπεριφορά, δεν υπάρχει τίποτα, παρά ένας τάφος να τους περιμένει…

Κείμενο – φωτογραφίες: Γεώργιος Χουστουλάκης

Ακολουθήστε το Cretanmagazine στο Google News και στο Facebook

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε και αυτά

ΚΡΗΤΗ

Ένας νεκρός και δύο τραματίες είναι ο απολογισμός τροχαίου που σημειώθηκε λίγο μετά τις 8 το βράδυ στο ΒΟΑΚ στο ύψος του Γαλατά.  Στο...

ΚΡΗΤΗ

Το Ηράκλειο κηδεύει σε λίγο,συλλυπητήρια στην οικογένεια,το δεύτερο παλικάρι της σε μια βδομαδα,και ένας ακόμη δεκαεπτάχρονος νοσηλεύεται σήμερα διασωληνωμένος εξαιτίας συγκρούσης με μηχανή. Θα...

ΚΡΗΤΗ

Στο Νοσοκομείο Χανίων μεταφέρθηκε το απόγευμα της Κυριακής ένα 10χρονο παιδάκι, μετά από τροχαίο. Πιο συγκεκριμένα, ενώ το παιδί κινούνταν με τα πόδια στην...

ΚΡΗΤΗ

Οι δύο νεαροί σκοτώθηκαν σε τροχαία στο ίδιο ακριβώς σημείο και την ίδια ώρα με διαφορά 7 ετών

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Ήταν οι Αποκριές, εκείνες που δεν θα ξανάρθουν, και οι Μεσαρίτες δεν θα έχουν εύκολα την ευκαιρία να ζήσουν ξανά τέτοιες καταστάσεις , αλλά...

ΚΡΗΤΗ

Συνελήφθη νεαρός οδηγός, μεθυσμένος και χωρίς δίπλωμα

ΚΡΗΤΗ

«Έσβησε» χθες το απόγευμα, στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο όπου νοσηλεύταν, ο 24χρονος που είχε τραυματιστεί βαριά σε τροχαίο, την Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου, στη λεωφόρο Κνωσσού....

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πως περνούσαν τις αποκριες οι παλιοί στην Μεσαρά Τι ήταν τα «μουζωτήρια» Τα μουζωτήρια, ήταν στάχυα κυρίως σιταριού η της ταγής (σίκαλης) , που...