Connect with us

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το VW Golf GTI του 1985 vs Golf GTI του 2015

Δημοσιεύτηκε

στις

Πως ήταν το VW Golf GTI του 1985 και πως είναι το σημερινό Golf GTI; Η εξέλιξη των αυτοκινήτων είναι ένα θέμα που παρουσιάζει πάντα ενδιαφέρον.


 

Σε ένα διάστημα 30 χρόνων και με τη μεσολάβηση πέντε γενεών Golf, το σημερινό GTI έχει ωριμάσει, έγινε ταχύτερο, ασφαλέστερο, πιο ευρύχωρο και πιο προηγμένο, αλλά και βαρύτερα και πιο ακριβό σε σύγκριση με το δεύτερης γενιάς VW Golf GTI που παρουσιάσθηκε το 1985.

Το 1985, η τιμή του Golf GTI στην ευρωπαϊκή αγορά δεν ξεπερνούσε τα 8.500 ευρώ (με τις τότε συναλλαγματικές αξίες). Το Mk2 Golf GTI «φορούσε» έναν 1,8-λίτρων ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα με 110 ίππους που συνδυαζόταν με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων και επιτάχυνε από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα.

Το σύγχρονο Golf GTI Mk7 κοστίζει περίπου 25.000 ευρώ στις ευρωπαϊκές αγορές,  προσφέρεται με υπερτροφοδοτούμενο 2.0-λίτρων κινητήρα με 210 ίππους στην στάνταρ έκδοση (220PS με το πακέτο επιδόσεων) και ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει μεταξύ ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, ή ενός μηχανικού. Και τα δύο είναι 6 σχέσεων. Το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 5,8 δευτερόλεπτα.

Μπορεί να στερούταν επιδόσεων το Golf GTI του 1985 ήταν όμως σαφώς ελαφρύτερο σε σχέση με το σύγχρονο μοντέλο. Το βάρος του ήταν μόλις 975 κιλά, περίπου 454 κιλά ελαφρύτερο από το Mk7 που ζυγίζει μεταξύ 1.375 και 1.430 κιλών, ανάλογα με το μοντέλο.

Οι βελτιώσεις στην οικονομία καυσίμου δεν είναι τόσο μεγάλες όσο θα περιμένατε. Το παλιό GTI είχε κατανάλωση στην πόλη 10,2 l / 100km  και στον αυτοκινητόδρομο 8.1 l / 100km, έναντι του νέου μοντέλου που έχει 9,4 l / 100km στην πόλη και 6,9 l / 100km στον αυτοκινητόδρομο.

golf

Ακολουθήστε το Cretanmagazine στο Google News και στο Facebook

Σχολιασε

ΑΦΗΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *