Connect with us

Γεια, τι ψάχνεις;

Themata

Τραγωδία στη Λέσβο: Νεκρό πεντάχρονο κοριτσάκι

«Μας οδήγησαν στο θάνατο» λέει ένας από τους διασωθέντες που πάλευαν έξι ώρες με τα κύματα μέχρι να τους εντοπίσει το Λιμενικό – «Πληρώσαμε 2.800 δολάρια ο καθένας και μας έδωσαν μια φουσκωτή βάρκα που βούλιαξε αμέσως» καταγγέλλει ο διασωθείς

Νέο ναυάγιο με πρόσφυγες σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου στη θαλάσσια περιοχή ανατολικά της Μυτιλήνης, με τραγικό απολογισμό ένα νεκρό πεντάχρονο κοριτσάκι, που μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου και κατέληξε.

Από τους επιβαίνοντες του σκάφους, ιρανικής και συριακής καταγωγής, οι 13 έχουν διασωθεί, ενώ συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό 10 με 12 αγνοουμένων -αρχικά οι πληροφορίες ανέφεραν πως αγνοούνταν 14 άτομα- με αρνητικά μέχρι στιγμής, αποτελέσματα.

Στις έρευνες συ μετέχουν πλωτά του λιμενικού, ελικόπτερο super puma και σκάφος της fronteχ, ενώ μεταξύ των αγνοουμένων βρίσκονται ένα βρέφος και δύο γυναίκες.

Σύμφωνα με μαρτυρίες τις οποίες μεταδίδει το era-aegean.gr όλα ξεκίνησαν όταν τελείωσαν τα καύσιμα και οι επιβαίνοντας προσπάθησαν να βρουν ντεπόζιτο με πετρέλαιο σε κάποιο σημείο στο εσωτερικό του σκάφους. Τότε το σκάφος άρχισε να βάζει νερά και μετά από λίγο αναποδογύρισε με αποτέλεσμα να εγκλωβιστούν στη μικρή καμπίνα δύο γυναίκες και ένα μικρό παιδί.

«Ξαφνικά η μηχανή σταμάτησε και είδαμε πως έχει τελειώσει το καύσιμο. Προσπαθήσαμε να βρούμε ένα ντεπόζιτο που υπήρχε κρυμμένο στο σκάφος. Έμπαιναν πολλά νερά και προσπαθούσαμε να τα βγάλουμε αλλά δεν μπορέσαμε. Όταν βρήκαμε το δοχείο ήταν αργά και είχαμε βάλει τόσα νερά που το σκάφος αναποδογύρισε» είπε στην ΕΡΑ ΑΙΓΑΙΟΥ ένας από τους διασωθέντες ο Ali Younis.

«Μια γιατρός από τη Συρία ήταν μέσα στη μικρή καμπίνα με τη μητέρα της και το παιδί της που ήταν βρέφος. Τους είπαμε να βγουν αλλά δεν το έκαναν γιατί φοβόντουσαν. Έμειναν μέσα εγκλωβισμένες μόλις αναποδογύρισε η βάρκα. Βρεθήκαμε όλοι στο νερό χωρίς τηλέφωνα και με όλα μας τα πράγματα να έχουν χαθεί. Δύο από εμάς προσπάθησαν να κολυμπήσουν για να φέρουν βοήθεια. Τελικά βρήκαν έναν από αυτούς και μετά ήρθε το σκάφος του λιμενικού και μας έσωσε. Μείναμε έξι ώρες μέσα στο νερό και ευχαριστούμε τους ανθρώπους που μας έσωσαν. Πληρώσαμε 2800 δολάρια ο καθένας για μας δώσουν ένα πιο ασφαλές σκάφος και όχι μια φουσκωτή βάρκα. Μας οδήγησαν όμως στο θάνατο με ένα σκάφος που δεν είχε ούτε καύσιμο και βούλιαξε αμέσως».

Στην περιοχή έπνεαν θυελλώδεις άνεμοι.