Connect with us

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέα Mercedes A 200 7G-DCT

Δημοσιεύτηκε

στις

H άφιξη της νέας Mercedes A-Class στη χώρα μας είναι ένα από τα πιο σημαντικά λανσαρίσματα της χρονιάς


Γεμάτη τεχνολογία, με κορυφαία ποιότητα αντάξια του «αστεριού» και με νέο ισχυρό κινητήρα βενζίνης μικρής χωρητικότητας, η καινούργια A-Class στοχεύει ξεκάθαρα στην κορυφή της κατηγορίας της.

Η νέα γενιά, 4η κατά σειρά της Mercedes A-Class έρχεται στη χώρα μας για να φέρει νέα δεδομένα στη μικρομεσαία κατηγορία. Από τις αυξημένες διαστάσεις της μέχρι τα προηγμένα συστήματα τεχνολογίας (σε άνεση, ασφάλεια και συνδεσιμότητα) που διαθέτει, η καινούργια A-Class φιλοδοξεί να αποτελέσει όχι μόνο ένα top μικρομεσαίο μοντέλο της premium κατηγορίας, αλλά ένα all around κορυφαίο επιβατικό αυτοκίνητο, που δεν θα απαιτήσει από τον ιδιοκτήτη του την παραμικρή παραχώρηση ή συμβιβασμό. Εμείς, υποδεχόμαστε τη νέα A-Class στην Ελλάδα δοκιμάζοντας τη βενζινοκίνητη έκδοσή της με τον ολοκαίνουργιο 1.400άρη (1.332 κ.εκ.) turbo κινητήρα των 163 ίππων (Mercedes A 200). Το κόστος της έκδοσης αυτής ξεκινά από τα 32.605 ευρώ (34.874 ευρώ για την επιλογή με το αυτόματο κιβώτιο της δοκιμής μας) και συνοδεύεται από πλήρη εξοπλισμό. –Δείτε τι περιλαμβάνει η αρχική έκδοση της A-Class

Μεγαλύτερη αλλά πάντα μοδάτη

Από την προηγούμενη γενιά της η A-Class πέρασε σε πιο μοντέρνες, πιο μοδάτες φόρμες και πλέον, το νέο μοντέλο της Mercedes έρχεται για να εξελίξει αυτή την επιλογή, σε ένα αμάξωμα που χαρακτηρίζεται πλέον και από τις αυξημένες του διαστάσεις. Έτσι, με μήκος στα 4.419 χλστ., η νέα Mercedes A-Class είναι ένα από τα μακρύτερα χάτσμπακ μικρομεσαία μοντέλα στην ιστορία, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι είναι και ογκώδης, μιας και η γενικότερη σχεδίασή της φροντίζει να «κρύβει» επιμελώς τις αυξημένες της διαστάσεις. Χαρακτηριστικό στοιχείο αυτής της αισθητικής αποτελούν οι πολλές καμπύλες γραμμές, οι οποίες συνδυάζονται με ένα αρκετά δυναμικό εμπρόσθιο τμήμα, όπου εκτός από τη μεγάλη μάσκα της Mercedes ξεχωρίζουν τα νέα μακρόστενα φωτιστικά σώματα (παραπέμπουν σε αυτά της νέας CLS). Στο πίσω μέρος από την άλλη, τα στρογγυλεμένα φώτα είναι αρκετά κομψά και συνδυάζονται πετυχημένα με τη γενικότερη μη γωνιώδη σχεδίαση της νέας A-Class.

Εσωτερικό που κλέβει καρδιές

Ίσως δεν υπάρχει πιο απτό σημείο της νέας Mercedes A-Class που αποδεικνύει τόσο ξεκάθαρα την καινοτομία και γενικότερη εξέλιξη του μοντέλου, από το εσωτερικό της. Σε αυτο, αν μη τι άλλο μεγάλος πρωταγωνιστής είναι το εντυπωσιακό πάνελ δύο λεπτών οθονών ψηλά στην κονσόλα, οι οποίες ενοποιούν τον πίνακα οργάνων με τις πολλαπλές ενδείξεις του εντυπωσιακού συστήματος πολυμέσων MBUX (Mercedes-Benz User Experience), θυμίζοντας το αντίστοιχο πάνελ του εσωτερικού της Mercedes S-Class. Εδώ, κάθε μια από τις δύο οθόνες έχει διαγώνιο 10,15 ιντσών (στη βασική έκδοση 7 ιντσών) και πραγματικά προσφέρουν μια εντυπωσιακή απεικόνιση όλων των λειτουργιών και συστημάτων του αυτοκινήτου. Εκτός όμως από τις οθόνες το εσωτερικό ξεχωρίζει και για τους όμορφους στρογγυλούς αεραγωγούς, το λεπτό πάνελ των διακοπτών για τον κλιματισμό στο μέσο της κονσόλας, αλλά και το εντυπωσιακό touchpad για το χειρισμό του MBUX στο τούνελ μεταξύ των καθισμάτων. Η θέση οδήγησης είναι πλήρους ρυθμίσεων όπως και το τιμόνι και προσφέρει πολύ καλή στήριξη του σώματος, αν και θα τη θέλαμε να ρυθμίζεται και λίγο πιο χαμηλά. Ποιοτικά, η νέα Mercedes A-Class κάνει χρήση πιο υψηλής ποιότητας υλικών από κάθε άλλη φορά, σε μια μίξη μαλακών στην αφή πλαστικών, σκληρών στην αφή και σπορτίφ χρωμιωμένων επενδύσεων. Η συναρμογή και το φινίρισμα είναι αψεγάδιαστα και πλέον έχουμε να κάνουμε με τον κορυφαίο θάλαμο επιβατών της κατηγορίας.

Αναβάθμιση έχουμε και στους προσφερόμενους χώρους, αφού η νέα Mercedes A-Class πιστοποιεί και στην πράξη τις αυξημένες της διαστάσεις παρέχοντας σημαντικά περισσότερη ευρυχωρία στο εσωτερικό της από την προκάτοχό της. Έτσι, στο πίσω μέρος δύο επιβάτες με ύψος ακόμη και άνω του μέσου δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα με τα γόνατα και τα κεφάλια τους, ενώ ένας μεσαίος καθήμενος θα χωρέσει χωρίς πολλές παραχωρήσεις. Αύξηση έχουμε και στο πορτ-μπαγκάζ, το οποίο με 370 λίτρα μπορεί να μην είναι το μεγαλύτερο της κατηγορίας, όμως έχει μεγαλώσει κατά 29 λίτρα και παράλληλα, διαθέτει και ένα πιο πρακτικό στη φόρτωση άνοιγμα.

«Hey Mercedes!»

Αυτή είναι η φράση με την οποία ο οδηγός της νέας Mercedes A-Class επικοινωνεί με το προηγμένο σύστημα πολυμέσων MBUX του αυτοκινήτου. Αμέσως, ένας ψηφιακός βοηθός θα απαντήσει στον οδηγό δίνοντάς του τη δυνατότητα μέσω φωνητικών εντολών και μόνο να επιλέξει τον αγαπημένο του σταθμό, να βάλει στο Navigation την διαδρομή που επιθυμεί, να γράψει και στείλει μηνύματα, να πληροφορηθεί για τον καιρό που θα κάνει τις επόμενες ώρες κ.ο.κ. Μάλιστα, ο ψηφιακός βοηθός του οδηγού έχει τη δυνατότητα να κάνει διάλογο μαζί του, να μάθει τον τρόπο ομιλίας του για να τον καταλαβαίνει πιο γρήγορα, αλλά και γενικότερα να προσαρμόζεται στον τρόπο που μιλά ο ίδιος. Όμως εκτός των φωνητικών εντολών το MBUX ξεχωρίζει για τις πολλαπλές δυνατότητές του, τα υψηλής ευκρίνειας γραφικά της κεντρικής οθόνης (με 3D χάρτες για το Navigator), αλλά και το αρκετά άμεσο touchpad χειρισμού στο τούνελ της κονσόλας μεταξύ των καθισμάτων, που διαθέτει και ένα ειδικό μαξιλαράκι για να ξεκουράζει την παλάμη του οδηγού…

Κίνηση ματ με νέο «μικρό» turbo κινητήρα βενζίνης

Το μηχανικό σύνολο της νέας Mercedes A 200 είναι ένας ολοκαίνουργιος turbo κινητήρας βενζίνης χαμηλού κυβισμού (1.332 κ.εκ.), πλήρως αλουμινένιος, ο οποίος διαθέτει και σύστημα που διακόπτει τη λειτουργία των 2 από τους 4 κυλίνδρους σε ήπιες οδηγικές συνθήκες (μεταξύ 1.250 και 3.800 σ.α.λ.) για να μειώσει τις απαιτήσεις σε καύσιμο. Το μοτέρ αυτό ξεχωρίζει με την απόδοσή του, η οποία αγγίζει τους 163 ίππους (στις 5.500 στροφές) με τη μέγιστη ροπή να φθάνει τα 25.5 kgm. Στην πράξη, ο κινητήρας ικανοποιεί απόλυτα με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του εμφανίζοντας πολύ καλή απόκριση από χαμηλά, προθυμία στο να ανεβάσει στροφές, ενώ παράλληλα παραμένει πολιτισμένος και «ήσυχος» στη λειτουργία του. Μόνο στις πιο υψηλές στροφές θα κάνει αισθητή την παρουσία του στο εσωτερικό χωρίς πάντως συνολικά να ενοχλεί. Στην A-Class της δοκιμής μας το μοτέρ συνδυάζεται με ένα 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, το οποίο προσαρμόζει τη λειτουργία του ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης (Eco, Comfort, Sport, Individual). Συνολικά, ικανοποιεί με την απόκρισή του και συνεργάζεται χωρίς προβλήματα με τον κινητήρα. Από πλευράς κατανάλωσης, η μέση τιμή που θα δει κανείς στην εντυπωσιακή οθόνη του πίνακα οργάνων εξαρτάται και από το πρόγραμμα οδήγησης που θα επιλέξει. Εμείς, με χρήση και των τριών προγραμμάτων οδήγησης καταγράψαμε μια μέση κατανάλωση 8.3 lt./100 km.

Πιο δυναμική από ποτέ στο δρόμο

Στο δρόμο η νέα Mercedes A-Class συνδυάζει περισσότερο από ποτέ άλλοτε την κορυφαία ποιότητα κύλισης και την υψηλή άνεση που οφείλει να παρέχει στους επιβάτες της ένα δημιούργημα της Mercedes, με τον δυναμισμό που ζητά το κοινό της κατηγορίας της. Έτσι, σε ένα δρόμο με στροφές τα μεγαλύτερα μετατρόχια σε συνδυασμό με την καλορυθμισμένη ανάρτηση (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω), φροντίζουν ώστε η πρόσφυση να είναι περισσότερη από κάθε άλλη φορά και οι αντιδράσεις άκρως ουδέτερες. Ακόμη και με ηθελημένο «σπάσιμο» της πρόσφυσης (με στιγμιαίο άφημα του γκαζιού μέσα στη στροφή και «τιμονιά»), η A-Class θα υπερστρέψει ελαφρώς αλλά πλήρως ελεγχόμενα, επανερχόμενη γλυκά σε τάξη. Σύμμαχος του οδηγού σε κάθε περίπτωση αποτελεί και το πολύ καλό τιμόνι, που ικανοποιεί πλήρως με την αίσθηση και αμεσότητά του. Σε πιο ήπιες, καθημερινές συνθήκες η νέα Mercedes A-Class ξεχωρίζει με την ποιότητα κύλισής της απορροφώντας με άκρως αποτελεσματικό τρόπο τις ανωμαλίες του δρόμου. Μόνο σε πολύ έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες ο πίσω ημιάκαπτος θα κάνει αισθητή την παρουσία του αναπηδώντας ελαφρώς, όμως και πάλι η διαδρομή της ανάρτησης είναι αυτή που πρέπει για να τις απορροφήσει στο μέτρο πάντα του δυνατό. Στην εθνική τέλος, η A-Class ταξιδεύει με χαρακτηριστική άνεση, εμπνέει ιδιαίτερα ασφάλεια και, λόγω και της πολύ καλής αεροδυναμικής του αμαξώματος (πολύ χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής cd: 0,25), φροντίζει ώστε να μην ενοχλούν τους επιβάτες της οι εξωτερικοί θόρυβοι.

Συμπέρασμα

Η Mercedes δημιούργησε αδιαμφισβήτητα ένα από τα κορυφαία μικρομεσαία μοντέλα στην ιστορία: Η νέα A-Class είναι εδώ για να προσφέρει στον ιδιοκτήτη της μοναδικά hi-tech στοιχεία στην κατηγορία, συνδυάζοντάς τα παράλληλα με την καλύτερη ποιότητα κατασκευής που έχουμε δει ποτέ σε μικρομεσαία Mercedes, υψηλή πρακτικότητα και έναν οδηγικό δυναμισμό που έλειπε από τις προηγούμενες γενιές του μοντέλου. Ο νέος 1.400άρης ταιριάζει απόλυτα στο αυτοκίνητο και παρά τον μικρό του κυβισμό, παρέχει πολύ καλές επιδόσεις χωρίς συμβιβασμούς.

newsauto.gr

Σχολιασε

ΑΦΗΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To δυνατότερο υπερ-παπί ήρθε στην Ελλάδα!

Δημοσιεύτηκε

στις

Το δυνατότερο παπί, μετά από ένα χρόνο κυκλοφορίας στην παγκόσμια αγορά, έρχεται στη Ελλάδα


Κορυφαίο από κάθε άποψη, το VF185 έρχεται για να αναγεννήσει την αγορά των παπιών επιδόσεων στη χώρα μας, ορίζοντας τη νέα τάξη πραγμάτων. Μία αγορά που δήλωνε απούσα τα τελευταία χρόνια λόγω του σκοπέλους των αυστηρών προδιαγραφών που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση και τον ενδοιασμό των εργοστασίων, να επενδύσουν στη συμμόρφωση των οχημάτων τους στις προδιαγραφές αυτές, λόγω της περιορισμένης αγοράς.

Κινητήρας Κορυφαίων Επιδόσεων

Σε ένα super cub, ο πιο σημαντικός παράγοντας, είναι οι υψηλές επιδόσεις. Και αυτό ακριβώς προσφέρει το νέο παπί της SYM. Ξεπερνά τον άμεσο ανταγωνισμό των 150 κυβικών εκατοστών που υπάρχει διεθνώς στα υπέρ-παπιά.

Παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο και δυνατότερο παπί, τo VF185 είναι εξοπλισμένο με κάθετα τοποθετημένο υγρόψυκτο και 4βάλβιδο κινητήρα 183 κ.εκ. με ιπποδύναμη που αγγίζει τα 18 PS στις 8.500 σ.α.λ. και με μέγιστη ροπή 16,4 Nm στις 7.000 σ.α.λ.

Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω συστήματος ηλεκτρονικού ψεκασμού (EFI). Το σασμάν είναι 6 ταχυτήτων ( 1-Ν-2-3-4-5-6) με συμπλέκτη. Η κατανάλωση σύμφωνα με τις προδιαγραφές Euro4 είναι μόλις 2,2 λίτρα/100 χλμ. Σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ καυσίμου 6 λίτρων, η αυτονομία του με οικονομική οδήγηση μπορεί να φτάσει τα 270 χλμ.

Sport Εμφάνιση

Μπορεί το VF185 να επιτυγχάνει υψηλές επιδόσεις μικρής μοτοσικλέτας, όμως η εμφάνιση, οι διαστάσεις του και το στήσιμό του, παραπέμπουν ξεκάθαρα σε ένα παπί sport εμφάνισης.

Με μεταξόνιο 1.299 χλστ. και μόλις 130 κιλά πλήρεε υγρών, το VF185 προσφέρει κορυφαία ευελιξία και ακρίβεια στις αστικές μετακινήσεις. Αισθητικά, το υπερ-παπί της SYM χαρακτηρίζεται από δυναμικές γραμμές. Η αιχμηρή σχεδίαση της ποδιάς φέρει επάνω στο εμπρός τμήμα της 2 ενιαία LED DRL φώτα, που συγκλίνουν στο κάτω τμήμα της σαν φρύδια.

Στο εσωτερικό της ποδιάς επικρατούν οι έντονες γωνίες αφήνοντας αρκετό χώρο για τα πόδια. Η sport εμφάνιση συνεχίζει και στο πίσω τμήμα του VF185, που ανασηκώνεται επιθετικά, καταλήγοντας σε μία αεροδυναμική αεροτομή, που διαδραματίζει και ρόλο χειρολαβών συνεπιβάτη. Το πίσω κομψό, εξαγωνικό φωτιστικό σώμα είναι τύπου LED, που χάρη στα 24 LED φώτα, συνεισφέρει στην ασφάλεια του VF185. Τα φώτα αλλαγής κατεύθυνσης/φλας είναι και αυτά τύπου LED.

Η σέλα, 2 επιπέδων, με αντιολισθητική επένδυση και χαρακτηριστική κόκκινη ραφή, προσφέρει άνεση και εργονομία σε αναβάτη και συνεπιβάτη, συμβάλλοντας στην ασφάλεια κατά την οδήγηση. Κάτω από τη σέλα, υπάρχουν έξυπνες θήκες για τα έγραφα και τα εργαλεία του οχήματος.

Ο μεγάλος και πολυγωνικός πίνακας οργάνων, διαθέτει αναλογικό στροφόμετρο και μία ψηφιακή οθόνη με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον αναβάτη.

Επιπλέον, ο κεντρικός μαγνητικός πολυδιακόπτης αυξάνει τα επίπεδα ασφάλειας από πιθανή κλοπή.

Μοναδική Ασφάλεια και Στιβαρότητα

Η στιβαρότητα και η πολύ καλή αίσθηση που προσφέρει κατά την πέδηση το VF185, παραπέμπουν σε επιδόσεις μεγαλύτερης μοτοσυκλέτας, κερδίζοντας αμέσως τον οδηγό.

Οι δίσκοι τύπου μαργαρίτα, διαμέτρου 250 χλστ. εμπρός και 200 χλστ. πίσω, σε συνδυασμό με το ABS, παρέχουν τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια και αποτελεσματικότητα.

Το σύστημα αναρτήσεων περιλαμβάνει, τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 30 χλστ. με διαδρομή 80 χλστ. και πίσω ανάρτηση monoshock διαδρομής 30 χλστ., αποσβένοντας υποδειγματικά τους κραδασμούς του οδοστρώματος.

Τα tubeless ελαστικά και οι τροχοί διαστάσεων 90/80-17 εμπρός και 120/70-17 πίσω, μεγιστοποιούν την ασφάλεια και την άνεση.

Το πλαίσιο, σωληνωτό δικτύωμα με ενισχύσεις, σε συνδυασμό με το ενισχυμένο ψαλίδι, προσφέρουν πρόσθετη στιβαρότητα και εξαιρετική ακρίβεια στην οδήγηση.

Εκδόσεις και τιμή

Το VF185 κυκλοφορεί σε 4 χρωματισμούς (κόκκινο, χρυσό, μπλε ματ, λευκό μεταλλικό) με βάση το μαύρο. Οι προδιαγραφές του VF, δεν είναι έκπληξη. Ήταν ο στόχος της SYM, να κυριαρχήσει και στην αγορά του παπιού. Η έκπληξη που προαναγγέλλει την επικράτηση στην αγορά, είναι η εκπληκτική τιμή των 2.695 ευρώ.

Το super παπί, διατίθεται στην τιμή ενός απλού παπιού και η έως τώρα ανταπόκριση και υποδοχή του κοινού είναι συναρπαστική, αλλά για όσους γνωρίζουν…όχι αναπάντεχη.

newsauto.gr

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πρώτες δοκιμές για τη νέα Toyota Corolla BTCC

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Toyota M. Βρετανίας θα δώσει το «παρών» στο φετινό Kwik Fit British Touring Car Championship με άρμα τη νέα γενιά Corolla που παρουσιάστηκε και επίσημα πρόσφατα


«Συνοδοιπόρος» στην όλη προσπάθεια θα είναι η ομάδα Speedworks Motorsport, η οποία πέρσι είχε αναλάβει τη φροντίδα της αντίστοιχης αγωνιστικής εκδοχής του γνωστού μας Avensis.

Στο πηδάλιο του αυτοκινήτου θα βρίσκεται ο 25χρονος οδηγός, Tom Ingram, ο οποίος έχει κατακτήσει με το ιαπωνικό σεντάν δύο φορές τον τίτλο ομάδων αλλά και οδηγών κατηγορία των Independent Class το 2017 και 2018.

Μπορεί οι κορυφαίες εκδόσεις της «πολιτικής» Toyota Corolla να είναι υβριδικές, ωστόσο η εικονιζόμενη αγωνιστική εκδοχή του ιαπωνικού «χάτς» θα τροφοδοτείται από έναν 2λιτρο θερμικό κινητήρα σε συνδυασμό με σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Οι πρώτες δοκιμές του αυτοκινήτου πραγματοποιήθηκαν στην πίστα Oulton Park της Μ.Βρετανίας. Αξίζει να σημειωθεί πως στο φετινό Kwik Fit British Touring Car Championship το «παρών» από πλευράς εργοστασιακών συμμετοχών θα δώσουν οι BMW 3 Series, Vauxhall Astra, Subaru Levorg GT, Honda Civic Type R – οι ιδιωτικές ομάδες θα αγωνιστούν με «όπλα» τα Ford Focus RS, Audi S3 Saloon, Mercedes A-Class, VW CC, MG6GT, Honda Civic Type R και BMW 125ι Μ Sport._X.A.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πρεμιέρα για τη νέα Mercedes-Benz V-Class

Δημοσιεύτηκε

στις

Μετά από πέντε χρόνια επιτυχημένης παρουσίας η Mercedes Benzανανεώνει αισθητικά και ενισχύει τεχνολογικά την πολυτάλαντη V-Class


Η V-Class είναι το μεγαλύτερο μοντέλο στη γκάμα των επιβατικών της Mercedes-Benz και στην πενταετή πορεία του έχει εδραιωθεί ως πρότυπο ποιότητας και πολυτέλειας στην κατηγορία των MPV αποτελώντας παγκοσμίως και μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές ως όχημα για πολυτελείς επιβατικές μεταφορές.

Η ανανέωση της V-Class περιλαμβάνει μια σειρά από διακριτικές αισθητικές αλλαγές που έχουν ως στόχο την ενίσχυση του δυναμισμού αλλά και την τόνωση του ποιοτικού αποτυπώματος του μοντέλου. Εξωτερικά λοιπόν η νέα V-Class έχει ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα ο οποίος φιλοξενεί μια μεγάλη ενιαία εισαγωγή αέρα προσδίδοντας έτσι ένα πιο επιβλητικό ύφος στην εικόνα. Στην έκδοση AMG η εισαγωγή είναι ακόμα μεγαλύτερη ενώ στις άκρες του προφυλακτήρα υπάρχει διαφορετική διαμόρφωση για την προσθήκη εισαγωγών ψύξης των φρένων. Επιπλέον αλλαγή στο εμπρός μέρος του νέου μοντέλου είναι και αυτή στη γρίλια της μάσκας που έχει αποκτήσει μια πιο ανάγλυφη όψη διαμαντιού που μάλιστα στην έκδοση AMG είναι διακοσμημένη με λεπτομέρειες χρωμίου.

Οι εξωτερικές αλλαγές συμπληρώνονται από την προσθήκη των τεσσάρων νέων χρωματικών αποχρώσεων, Graphite Grey Metallic, Selenite Grey Metallic, Steel Blue και Hyacinth Red Metallic. Επιπλέον η ανανεωμένη V-Class συνοδεύεται και από μια νέα σειρά ανασχεδιασμένων ζαντών 17, 18 και 19 ιντσών.

Αντίστοιχα διακριτικές είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό όπου έχουν τοποθετηθεί νέοι αεραγωγοί σε σχήμα τουρμπίνας ενώ ανασχεδιασμένος είναι και ο πίνακας οργάνων. Ταυτόχρονα ενισχυμένη είναι η παλέτα των επιλογών του εσωτερικού διάκοσμου τόσο χρωματικά όσο και σε επίπεδο διαθέσιμων υλικών όπου υπάρχει δυνατότητα συνδυασμού του δέρματος με γυαλιστερό ή ματ ξύλο, με αλουμίνιο και ανθρακονήματα.

Επιπλέον σημαντικά αναβαθμισμένη είναι η πολυτέλεια που μπορούν να απολαμβάνουν οι πίσω επιβάτες καθώς πλέον προσφέρεται η δυνατότητα εξοπλισμού της V-Class με τα πλήρως ανακλινόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ και αυτόνομο κλιματισμό που υπάρχουν και στην S-Class.

Η ενίσχυση του ποιοτικού και πολυτελούς χαρακτήρα της V-Class συνοδεύεται και από μια σημαντική αναβάθμιση των μηχανικών συνόλων που τη συνοδεύουν προσφέροντας καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση. Πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας της οικογένειας ΟΜ 654 που στην έκδοση V250d αποδίδει 190 ίππους και 44,9 kgm ροπής ενώ για πρώτη φορά η V-Class θα προσφέρεται και στην έκδοση V300d με τον ίδιο κινητήρα και απόδοση 239 ίππων και 51 kgm ροπής. Μάλιστα η νέα V-Class θα συνοδεύεται για πρώτη φορά και από το νέο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων 9G-TRONIC που θα ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό της V300d και θα συμβάλει στην περεταίρω βελτίωση της άνεσης αλλά και στην επίτευξη εξαιρετικών για την κατηγορία επιδόσεων όπως τα 7,9’’ για το 0-100 km/h ενώ καθοριστικός είναι ο ρόλος του στην χαμηλή μέση κατανάλωση των 5,9 lt/100km και στα μόλις 154 gr/km εκπομπών CO2. Η βασική διάταξη μετάδοσης της V-Class παραμένει πισωκίνητη ενώ φυσικά παραμένει η δυνατότητα επιλογής του συστήματος τετρακίνησης 4MATIC.

Στο πλαίσιο της συνολικής αναβάθμισης, σημαντικά ενισχυμένη είναι και η ασφάλεια καθώς στο ήδη εντυπωσιακό τεχνολογικό υπόβαθρο προστίθενται και νέα προηγμένα συστήματα ασφάλειας. Σε συνδυασμό με τα γνωστά από τα μοντέλα της Mercedes-Benz συστήματα υποβοήθησης όπως μεταξύ άλλων τα Lane Keeping Assist, Blind Spot Assist, Active Parking Assist η νέα V-Class διαθέτει το σύστημα Crosswind Assist για περισσότερη ευστάθεια σε πλευρικούς ανέμους, το νέο Active Brake Assist για αναγνώριση πιθανού κινδύνου πρόσκρουσης με δυνατότητα αυτόματου φρεναρίσματος μέχρι και πλήρη ακινητοποίηση καθώς και το Highbeam Assist Plus αυτόματης προσαρμογής των φώτων.

Όλες οι αλλαγές στη νέα V-Class συνοδεύουν φυσικά και την περιπετειώδη έκδοση camper Marco Polo ενώ η Mercedes-Benz προετοιμάζει το έδαφος και για το μέλλον των MPV. Κατά τη διάρκεια της στατικής παρουσίασης της V-Class είχαμε την ευκαιρία να ρίξουμε μια ματιά και στο ηλεκτρικό πρωτότυπο Concept EQV που βασίζεται στην V-Class και το οποίο η εταιρία θα παρουσιάσει στην προσεχή έκθεση της Γενεύης μαζί με όλες τις λεπτομέρειες για τις προδιαγραφές και την τεχνολογία που θα το συνοδεύει.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Facebook

Δημοφιλη