Connect with us

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πανελλαδική πρεμιέρα του MINI Electric Concept

Δημοσιεύτηκε

στις

Το ΜΙΝΙ Electric Concept, θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα και τρίτη φορά παγκοσμίως, στην έκθεση «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΕΚΟ 2018»


Το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι η πρόταση της βρετανικής μάρκας για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Προαναγγέλλει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής ΜΙΝΙ που θα λανσαριστεί το 2019.

Η αυτοκινητοβιομηχανία που αξιοποίησε πριν από περίπου έξι δεκαετίες την ιδέα του Αλεκ Ισιγόνη για τη μορφή του μικρού τριδύμου αυτοκίνητου, ανακοίνωσε ότι η άμεση απόκριση του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, η ακρίβεια της ανάρτησης και η χρήση αεροδυναμικών βοηθημάτων είναι μερικά από τα σημαντικότερα στοιχεία της νέας πρότασης. Το όχημα μηδενικών ρύπων, προορίζεται για τη καθημερινή μετακίνηση στη πόλη και στα προάστεια.

Έχουν περάσει σχεδόν δέκα χρόνια από τότε που η MINI έκανε ένα σημαντικό βήμα με το MINI E – και έθεσε τις βάσεις στο BMW Group για την εξέλιξη λύσεων ηλεκτροκίνησης σε επίπεδο παραγωγής. Το MINI E που αποκαλύφθηκε το 2008 ήταν το πρώτο, πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο του BMW Group που οδήγησαν ιδιώτες σε πραγματικές, καθημερινές συνθήκες, κατά τη διάρκεια δοκιμής ευρείας κλίμακας.

Πάνω από 600 αυτοκίνητα MINI E άρχισαν να λειτουργούν σε όλο τον κόσμο για λόγους έρευνας. Όλα αυτά βοήθησαν να συγκεντρωθούν ζωτικές πληροφορίες για τη χρήση των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων και αυτή η γνώση, στη συνέχεια ενσωματώθηκε στο BMW i3.

Το πρώτο μοντέλο παραγωγής της βρετανικής μάρκας με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης παρουσιάστηκε την άνοιξη του 2017 με τη μορφή του MINI Cooper S E Countryman ALL4. Η νέα έκδοση του μοντέλου υλοποιεί την ηλεκτροκίνηση μηδενικών ρύπων για πρώτη φορά. Το πλήρως ηλεκτρικό MINI Electric Concept αντιπροσωπεύει τη συνέχεια αυτής της παράδοσης. Στο μέλλον, όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα MINI θα επισημαίνονται με τo λογότυπο “ MINI Electric”.

Μία εξαγωνική μάσκα και στρογγυλοί προβολείς κάνουν το MINI Electric Concept άμεσα αναγνωρίσιμο από μπροστά. Η μάσκα και οι προβολείς έχουν ανανεωθεί σχεδιαστικά. Καθώς το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης απαιτεί ελάχιστο αέρα ψύξης, η μάσκα είναι κλειστή προς όφελος της αεροδυναμικής. Οι συνήθεις αεραγωγοί στο εμπρός σπόιλερ έχουν σφραγιστεί.

Τα αεροδυναμικά ένθετα – κατασκευάζονται με διαδικασία τρισδιάστατης εκτύπωσης. Τα καλύμματα των εμπρός ‘αεραγωγών’ έχουν επίσης κατασκευαστεί με μία μέθοδο 3D εκτύπωσης. Αυτά τα δύο στοιχεία δίνουν έμφαση στο ελαφρύ βάρος και το μοντέρνο χαρακτήρα του MINI Electric Concept, ενώ ταυτόχρονα απεικονίζουν τις ευκαιρίες που προσφέρει η 3D εκτύπωση στην παραγωγή λειτουργικών σχεδιαστικών στοιχείων για στυλ και εξατομίκευση.

Η έκθεση ??ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΕΚΟ 2018??, θα πραγματοποιηθεί όπως και τα προηγούμενα χρόνια, στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο Ελληνικού (αίθουσα ξιφασκίας) από τις 10 – 18 Νοεμβρίου 2018.

Σχολιασε

ΑΦΗΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η CB500X είναι ευπροσάρμοστη στις επιθυμίες του οδηγού

Δημοσιεύτηκε

στις

Η CB500X είναι πραγματικό all-rounder από κάθε άποψη


Η CB500X, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2013, φέρνει ένα crossover adventure στυλ στην τριμελή οικογένεια απολαυστικών δικύλινδρων μοτοσυκλετών Honda μεσαίας κατηγορίας

Χωρίς φανφάρες, κάνει αθόρυβα τη δουλειά της, ενώ είναι εξαιρετικά ικανή και ευπροσάρμοστη στις επιθυμίες του ιδιοκτήτη.

Η πρακτικότητα της CB500X βασίζεται στον αποδοτικό δικύλινδρο κινητήρα που αποδίδει πλούσια ροπή και ισχύ από τις χαμηλές στροφές και ένα πλαίσιο που χαρίζει εξαιρετική οδηγική άνεση στην πόλη αλλά και στον αυτοκινητόδρομο.

Πολυτάλαντη, κινείται άνετα σε μικρές καθημερινές διαδρομές πόλης, αλλά και στις εκδρομές του Σαββατοκύριακου.

Η μεγάλη διαδρομή των αναρτήσεων εξομαλύνει τις ανωμαλίες, ενώ το φαρδύ τιμόνι και η όρθια θέση οδήγησης προσφέρουν άνεση και ορατότητα στον αναβάτη.

Με άλλα λόγια, η CB500X είναι πραγματικό all-rounder από κάθε άποψη.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To δυνατότερο υπερ-παπί ήρθε στην Ελλάδα!

Δημοσιεύτηκε

στις

Το δυνατότερο παπί, μετά από ένα χρόνο κυκλοφορίας στην παγκόσμια αγορά, έρχεται στη Ελλάδα


Κορυφαίο από κάθε άποψη, το VF185 έρχεται για να αναγεννήσει την αγορά των παπιών επιδόσεων στη χώρα μας, ορίζοντας τη νέα τάξη πραγμάτων. Μία αγορά που δήλωνε απούσα τα τελευταία χρόνια λόγω του σκοπέλους των αυστηρών προδιαγραφών που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση και τον ενδοιασμό των εργοστασίων, να επενδύσουν στη συμμόρφωση των οχημάτων τους στις προδιαγραφές αυτές, λόγω της περιορισμένης αγοράς.

Κινητήρας Κορυφαίων Επιδόσεων

Σε ένα super cub, ο πιο σημαντικός παράγοντας, είναι οι υψηλές επιδόσεις. Και αυτό ακριβώς προσφέρει το νέο παπί της SYM. Ξεπερνά τον άμεσο ανταγωνισμό των 150 κυβικών εκατοστών που υπάρχει διεθνώς στα υπέρ-παπιά.

Παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο και δυνατότερο παπί, τo VF185 είναι εξοπλισμένο με κάθετα τοποθετημένο υγρόψυκτο και 4βάλβιδο κινητήρα 183 κ.εκ. με ιπποδύναμη που αγγίζει τα 18 PS στις 8.500 σ.α.λ. και με μέγιστη ροπή 16,4 Nm στις 7.000 σ.α.λ.

Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω συστήματος ηλεκτρονικού ψεκασμού (EFI). Το σασμάν είναι 6 ταχυτήτων ( 1-Ν-2-3-4-5-6) με συμπλέκτη. Η κατανάλωση σύμφωνα με τις προδιαγραφές Euro4 είναι μόλις 2,2 λίτρα/100 χλμ. Σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ καυσίμου 6 λίτρων, η αυτονομία του με οικονομική οδήγηση μπορεί να φτάσει τα 270 χλμ.

Sport Εμφάνιση

Μπορεί το VF185 να επιτυγχάνει υψηλές επιδόσεις μικρής μοτοσικλέτας, όμως η εμφάνιση, οι διαστάσεις του και το στήσιμό του, παραπέμπουν ξεκάθαρα σε ένα παπί sport εμφάνισης.

Με μεταξόνιο 1.299 χλστ. και μόλις 130 κιλά πλήρεε υγρών, το VF185 προσφέρει κορυφαία ευελιξία και ακρίβεια στις αστικές μετακινήσεις. Αισθητικά, το υπερ-παπί της SYM χαρακτηρίζεται από δυναμικές γραμμές. Η αιχμηρή σχεδίαση της ποδιάς φέρει επάνω στο εμπρός τμήμα της 2 ενιαία LED DRL φώτα, που συγκλίνουν στο κάτω τμήμα της σαν φρύδια.

Στο εσωτερικό της ποδιάς επικρατούν οι έντονες γωνίες αφήνοντας αρκετό χώρο για τα πόδια. Η sport εμφάνιση συνεχίζει και στο πίσω τμήμα του VF185, που ανασηκώνεται επιθετικά, καταλήγοντας σε μία αεροδυναμική αεροτομή, που διαδραματίζει και ρόλο χειρολαβών συνεπιβάτη. Το πίσω κομψό, εξαγωνικό φωτιστικό σώμα είναι τύπου LED, που χάρη στα 24 LED φώτα, συνεισφέρει στην ασφάλεια του VF185. Τα φώτα αλλαγής κατεύθυνσης/φλας είναι και αυτά τύπου LED.

Η σέλα, 2 επιπέδων, με αντιολισθητική επένδυση και χαρακτηριστική κόκκινη ραφή, προσφέρει άνεση και εργονομία σε αναβάτη και συνεπιβάτη, συμβάλλοντας στην ασφάλεια κατά την οδήγηση. Κάτω από τη σέλα, υπάρχουν έξυπνες θήκες για τα έγραφα και τα εργαλεία του οχήματος.

Ο μεγάλος και πολυγωνικός πίνακας οργάνων, διαθέτει αναλογικό στροφόμετρο και μία ψηφιακή οθόνη με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον αναβάτη.

Επιπλέον, ο κεντρικός μαγνητικός πολυδιακόπτης αυξάνει τα επίπεδα ασφάλειας από πιθανή κλοπή.

Μοναδική Ασφάλεια και Στιβαρότητα

Η στιβαρότητα και η πολύ καλή αίσθηση που προσφέρει κατά την πέδηση το VF185, παραπέμπουν σε επιδόσεις μεγαλύτερης μοτοσυκλέτας, κερδίζοντας αμέσως τον οδηγό.

Οι δίσκοι τύπου μαργαρίτα, διαμέτρου 250 χλστ. εμπρός και 200 χλστ. πίσω, σε συνδυασμό με το ABS, παρέχουν τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια και αποτελεσματικότητα.

Το σύστημα αναρτήσεων περιλαμβάνει, τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 30 χλστ. με διαδρομή 80 χλστ. και πίσω ανάρτηση monoshock διαδρομής 30 χλστ., αποσβένοντας υποδειγματικά τους κραδασμούς του οδοστρώματος.

Τα tubeless ελαστικά και οι τροχοί διαστάσεων 90/80-17 εμπρός και 120/70-17 πίσω, μεγιστοποιούν την ασφάλεια και την άνεση.

Το πλαίσιο, σωληνωτό δικτύωμα με ενισχύσεις, σε συνδυασμό με το ενισχυμένο ψαλίδι, προσφέρουν πρόσθετη στιβαρότητα και εξαιρετική ακρίβεια στην οδήγηση.

Εκδόσεις και τιμή

Το VF185 κυκλοφορεί σε 4 χρωματισμούς (κόκκινο, χρυσό, μπλε ματ, λευκό μεταλλικό) με βάση το μαύρο. Οι προδιαγραφές του VF, δεν είναι έκπληξη. Ήταν ο στόχος της SYM, να κυριαρχήσει και στην αγορά του παπιού. Η έκπληξη που προαναγγέλλει την επικράτηση στην αγορά, είναι η εκπληκτική τιμή των 2.695 ευρώ.

Το super παπί, διατίθεται στην τιμή ενός απλού παπιού και η έως τώρα ανταπόκριση και υποδοχή του κοινού είναι συναρπαστική, αλλά για όσους γνωρίζουν…όχι αναπάντεχη.

newsauto.gr

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πρώτες δοκιμές για τη νέα Toyota Corolla BTCC

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Toyota M. Βρετανίας θα δώσει το «παρών» στο φετινό Kwik Fit British Touring Car Championship με άρμα τη νέα γενιά Corolla που παρουσιάστηκε και επίσημα πρόσφατα


«Συνοδοιπόρος» στην όλη προσπάθεια θα είναι η ομάδα Speedworks Motorsport, η οποία πέρσι είχε αναλάβει τη φροντίδα της αντίστοιχης αγωνιστικής εκδοχής του γνωστού μας Avensis.

Στο πηδάλιο του αυτοκινήτου θα βρίσκεται ο 25χρονος οδηγός, Tom Ingram, ο οποίος έχει κατακτήσει με το ιαπωνικό σεντάν δύο φορές τον τίτλο ομάδων αλλά και οδηγών κατηγορία των Independent Class το 2017 και 2018.

Μπορεί οι κορυφαίες εκδόσεις της «πολιτικής» Toyota Corolla να είναι υβριδικές, ωστόσο η εικονιζόμενη αγωνιστική εκδοχή του ιαπωνικού «χάτς» θα τροφοδοτείται από έναν 2λιτρο θερμικό κινητήρα σε συνδυασμό με σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Οι πρώτες δοκιμές του αυτοκινήτου πραγματοποιήθηκαν στην πίστα Oulton Park της Μ.Βρετανίας. Αξίζει να σημειωθεί πως στο φετινό Kwik Fit British Touring Car Championship το «παρών» από πλευράς εργοστασιακών συμμετοχών θα δώσουν οι BMW 3 Series, Vauxhall Astra, Subaru Levorg GT, Honda Civic Type R – οι ιδιωτικές ομάδες θα αγωνιστούν με «όπλα» τα Ford Focus RS, Audi S3 Saloon, Mercedes A-Class, VW CC, MG6GT, Honda Civic Type R και BMW 125ι Μ Sport._X.A.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Facebook

Δημοφιλη