Connect with us

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Παρουσιάστηκε το 3MX που είναι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα επαγγελματικής χρήσης

Δημοσιεύτηκε

στις

Παρουσιάστηκε και επίσημα σήμερα στην 84η ΔΕΘ το 3MX, το πρώτο ηλεκτρικό όχημα επαγγελματικής χρήσης, το οποίο δείχνει την τάση του μέλλοντος σε μια κατηγορία που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον όλων των επαγγελματιών


Η Shandong Wuzheng Hellas, που είναι θυγατρική της Wuzheng Group, ενός ομίλου με περισσότερα από 50 χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή και διανομή ελαφρών και βαρέων επαγγελματικών οχημάτων ξεκίνησε το ταξίδι της στο χώρο της αυτοκίνησης από τη Θεσσαλονίκη, με στόχο να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στην ευρωπαϊκή αγορά.

«Πιστεύουμε στο προϊόν, το οποίο είναι το πρώτο ηλεκτρικό επαγγελματικό όχημα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τόσο οι ιδιώτες όσο και οι δήμοι. Αφορά τους αγρότες, τους διανομείς, τις εταιρείες που καθημερινά μεταφέρουν εντός πόλεις εμπορεύματα. Το 3MX είναι ένα ελαφρύ επαγγελματικό όχημα τριών τροχών, το οποίο προσφέρει τα πλεονεκτήματα ενός σταθερού οχήματος και είναι κατάλληλο για οδήγηση μεγάλων αποστάσεων. Στόχος του είναι να ικανοποιεί ένα ευρύ φάσμα επαγγελματικών αναγκών, με έμφαση στην οικονομία, την πολυχρηστικότητα και την ασφάλεια και, φυσικά, τις μηδενικές εκπομπές ρύπων και μηδενικά επίπεδα θορύβου. Με ωφέλιμο φορτίο 1000 κιλά, το 3ΜΧ έχει αυτονομία έως και 100 χιλιόμετρα με μία πλήρη φόρτιση της μπαταρίας του», αναφέρει ο γενικός διευθυντής της Shandong Wuzheng Hellas, Λεωνίδας Δαβουλάρης που αποκάλυψε ότι θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη τους πρώτους μήνες του 2020 με τιμή κοντά στα 15.500 ευρώ. «Μέχρι τότε θέλουμε να φτιάξουμε ένα δίκτυο πωλήσεων. Θέλουμε επιχειρηματίες που θέλουν να εντάξουν την μάρκα δίπλα στην δική τους», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σχολιασε

ΑΦΗΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα βγάλει στην κυκλοφορία μέχρι το 2021 η BMW

Δημοσιεύτηκε

στις

Μέχρι τα τέλη του 2021 η BMW στοχεύει να πουλήσει συνολικά ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα


Αυτόν το στόχο διατύπωσαν στο σύνολό τους οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας, κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA). 
Σύμφωνα με τα πλάνα της BMW, η ηλεκτροκίνηση θα εξελιχθεί με διαφορετικούς ρυθμούς σε κάθε αγορά, λόγω των διαφορών στην υποδομή, στα οδηγικά προφίλ των πελατών και στα ρυθμιστικά πλαίσια.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρείας, η ζήτηση των πελατών πρέπει να διασφαλίζει ότι πάνω από το 50% των ταξινομήσεων νέων οχημάτων στην πολυτελή κατηγορία της Κίνας θα αφορά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας το 2030. Η αντίστοιχη αυτή τιμή για την Ευρώπη υπολογίζεται περίπου στο 25%, ενώ στις ΗΠΑ, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά οχημάτων σε όλο τον κόσμο, το ποσοστό θα κυμαίνεται στα επίπεδα της ευρωπαϊκής.

Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου μπορεί να αποτελέσει μία ρεαλιστική λύση, κυρίως για μεγάλες αποστάσεις. Οι επικεφαλής εκτιμούν ότι η ζήτηση για τη συγκεκριμένη τεχνολογία θα αυξηθεί το δεύτερο μισό της επόμενης δεκαετίας και ένας δοκιμαστικός στόλος οχημάτων με κυψέλες καυσίμου θα λανσαριστεί το 2022. 

Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι τα 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα που είχαν ανακοινωθεί ότι θα βγουν στην παραγωγή το 2025 θα διατίθενται τώρα δύο χρόνια νωρίτερα, το 2023. Πάνω από τα μισά από αυτά τα 25 μοντέλα θα είναι πλήρως ηλεκτρικά. 

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Έρχονται τα πρώτα ηλεκτρικά ταξί στη Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε

στις

Την πεποίθησή του ότι μέσα στο επόμενο έτος θα κυκλοφορούν ηλεκτρικά ταξί στη Θεσσαλονίκη εξέφρασε ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού Ραδιοταξί Taxiway, Θεόδωρος Σταυρίδης


Ο ίδιος αποκάλυψε ότι τους επόμενους μήνες θα υπάρξει και ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο, το οποίο θα κυκλοφορηθεί στην πόλη και το οποίο θα μπορούν να οδηγούν οι επαγγελματίες του χώρου για να βγάλουν τα συμπεράσματά τους.

«Με αυτόν τον τρόπο οι επαγγελματίες του χώρου θα μπορούν να το γνωρίσουν, να δουν τα πλεονεκτήματά του, σε σχέση με τα συμβατικά αυτοκίνητα και να βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα για το κέρδος που θα έχουν σε σχέση με τα οχήματα που διαθέτουν τώρα», αναφέρει ο κ. Σταυρίδης.

Τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα Nissan LEAF και Nissan e-NV200 Evalia παρουσιάστηκαν σήμερα πρώτη μέρα της ΔΕΘ ως τα «ταξί του μέλλοντος» κάνοντας επίδειξη των δυνατοτήτων τους, σε συνδυασμό με όλες τις σύγχρονες υπηρεσίες που προσφέρουν τα ραδιοταξί. Παράλληλα, οι επισκέπτες του περιπτέρου, αλλά και οι επαγγελματίες ενημερώθηκαν για τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης και της ευφυούς κινητικότητας, ενώ υπήρξε σύστημα προβολής των τουριστικών σημείων της πόλης στους επιβάτες, μέσα από μια αναδρομή στο παρελθόν και τη λειτουργία των ταξί, δεκαετίες πριν.

«Όλα ξεκινούν από τις υποδομές. Όταν αυτές κατασκευαστούν, τότε θα δούμε και τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι επαγγελματίες είναι έτοιμοι να αγοράσουν αυτοκίνητα. Περιμένουν μόνο να κατασκευαστούν σταθμοί φόρτισης, όπου θα μπορούν να φορτίζουν χωρίς προβλήματα τα αυτοκίνητά τους. Παράλληλα η κυβέρνηση θα πρέπει να δώσει κίνητρα για την απόκτησή τους. Στην Ευρώπη πάνω σε αυτό το κομμάτι έχουν κάνει άλματα. Στην Ολλανδία για παράδειγμα σήμερα υπάρχουν 3600 φορτιστές, ενώ στην Ελλάδα οι σταθμοί φόρτισης είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού Ραδιοταξί Taxiway.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η νέα BMW X5 xDrive45e iPerformance με 394 ίππους

Δημοσιεύτηκε

στις

H υβριδική μονάδα plug-in οδήγησε σε αύξηση της ισχύος του συστήματος στους 394 ίππους


Η νέα BMW X5 xDrive45e iPerformance, υπόσχεται υψηλές επιδόσεις λόγω της αναβάθμισης των τεχνικών χαρακτηριστικών με την προσθήκη συστήματος plug-hybrid. Η δεύτερη γενιά της BMW X5 με ηλεκτροκίνητη μονάδα κίνησης συνδυάζει έναν 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα σε σειρά με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo, με την τελευταία τεχνολογία BMW eDrive.

H υβριδική μονάδα plug-in οδήγησε σε αύξηση της ισχύος του συστήματος στους 394 ίππους, ενώ έγινε και βελτίωση της αμιγώς ηλεκτροκίνητης εμβέλεια, σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των επιπέδων CO2 σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.

Η αμιγώς ηλεκτροκίνητη εμβέλεια είναι από 67 έως 87 χλμ. στον νέο κύκλο δοκιμών WLTP ή 86 με 97 χλμ. σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών NEDC, υπερδιπλάσια από το προηγούμενο μοντέλο.

Ταυτόχρονα, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 της νέας BMW X5 xDrive45e έχουν σχεδόν μειωθεί στο ήμισυ. Τα στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου είναι τώρα 1,9 έως 1,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στον κύκλο δοκιμών WLTP ή 2,0 έως 1,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στον κύκλο δοκιμών NEDC, με τις σχετικές εκπομπές CO2 να μειώνονται σε 44 έως 27 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο (WLTP) ή 47 έως 39 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο (NEDC).

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Δημοφιλη