Connect with us

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πρώτες δοκιμές για τη νέα Toyota Corolla BTCC

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Toyota M. Βρετανίας θα δώσει το «παρών» στο φετινό Kwik Fit British Touring Car Championship με άρμα τη νέα γενιά Corolla που παρουσιάστηκε και επίσημα πρόσφατα


«Συνοδοιπόρος» στην όλη προσπάθεια θα είναι η ομάδα Speedworks Motorsport, η οποία πέρσι είχε αναλάβει τη φροντίδα της αντίστοιχης αγωνιστικής εκδοχής του γνωστού μας Avensis.

Στο πηδάλιο του αυτοκινήτου θα βρίσκεται ο 25χρονος οδηγός, Tom Ingram, ο οποίος έχει κατακτήσει με το ιαπωνικό σεντάν δύο φορές τον τίτλο ομάδων αλλά και οδηγών κατηγορία των Independent Class το 2017 και 2018.

Μπορεί οι κορυφαίες εκδόσεις της «πολιτικής» Toyota Corolla να είναι υβριδικές, ωστόσο η εικονιζόμενη αγωνιστική εκδοχή του ιαπωνικού «χάτς» θα τροφοδοτείται από έναν 2λιτρο θερμικό κινητήρα σε συνδυασμό με σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Οι πρώτες δοκιμές του αυτοκινήτου πραγματοποιήθηκαν στην πίστα Oulton Park της Μ.Βρετανίας. Αξίζει να σημειωθεί πως στο φετινό Kwik Fit British Touring Car Championship το «παρών» από πλευράς εργοστασιακών συμμετοχών θα δώσουν οι BMW 3 Series, Vauxhall Astra, Subaru Levorg GT, Honda Civic Type R – οι ιδιωτικές ομάδες θα αγωνιστούν με «όπλα» τα Ford Focus RS, Audi S3 Saloon, Mercedes A-Class, VW CC, MG6GT, Honda Civic Type R και BMW 125ι Μ Sport._X.A.

Σχολιασε

ΑΦΗΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η CB500X είναι ευπροσάρμοστη στις επιθυμίες του οδηγού

Δημοσιεύτηκε

στις

Η CB500X είναι πραγματικό all-rounder από κάθε άποψη


Η CB500X, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2013, φέρνει ένα crossover adventure στυλ στην τριμελή οικογένεια απολαυστικών δικύλινδρων μοτοσυκλετών Honda μεσαίας κατηγορίας

Χωρίς φανφάρες, κάνει αθόρυβα τη δουλειά της, ενώ είναι εξαιρετικά ικανή και ευπροσάρμοστη στις επιθυμίες του ιδιοκτήτη.

Η πρακτικότητα της CB500X βασίζεται στον αποδοτικό δικύλινδρο κινητήρα που αποδίδει πλούσια ροπή και ισχύ από τις χαμηλές στροφές και ένα πλαίσιο που χαρίζει εξαιρετική οδηγική άνεση στην πόλη αλλά και στον αυτοκινητόδρομο.

Πολυτάλαντη, κινείται άνετα σε μικρές καθημερινές διαδρομές πόλης, αλλά και στις εκδρομές του Σαββατοκύριακου.

Η μεγάλη διαδρομή των αναρτήσεων εξομαλύνει τις ανωμαλίες, ενώ το φαρδύ τιμόνι και η όρθια θέση οδήγησης προσφέρουν άνεση και ορατότητα στον αναβάτη.

Με άλλα λόγια, η CB500X είναι πραγματικό all-rounder από κάθε άποψη.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To δυνατότερο υπερ-παπί ήρθε στην Ελλάδα!

Δημοσιεύτηκε

στις

Το δυνατότερο παπί, μετά από ένα χρόνο κυκλοφορίας στην παγκόσμια αγορά, έρχεται στη Ελλάδα


Κορυφαίο από κάθε άποψη, το VF185 έρχεται για να αναγεννήσει την αγορά των παπιών επιδόσεων στη χώρα μας, ορίζοντας τη νέα τάξη πραγμάτων. Μία αγορά που δήλωνε απούσα τα τελευταία χρόνια λόγω του σκοπέλους των αυστηρών προδιαγραφών που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση και τον ενδοιασμό των εργοστασίων, να επενδύσουν στη συμμόρφωση των οχημάτων τους στις προδιαγραφές αυτές, λόγω της περιορισμένης αγοράς.

Κινητήρας Κορυφαίων Επιδόσεων

Σε ένα super cub, ο πιο σημαντικός παράγοντας, είναι οι υψηλές επιδόσεις. Και αυτό ακριβώς προσφέρει το νέο παπί της SYM. Ξεπερνά τον άμεσο ανταγωνισμό των 150 κυβικών εκατοστών που υπάρχει διεθνώς στα υπέρ-παπιά.

Παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο και δυνατότερο παπί, τo VF185 είναι εξοπλισμένο με κάθετα τοποθετημένο υγρόψυκτο και 4βάλβιδο κινητήρα 183 κ.εκ. με ιπποδύναμη που αγγίζει τα 18 PS στις 8.500 σ.α.λ. και με μέγιστη ροπή 16,4 Nm στις 7.000 σ.α.λ.

Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω συστήματος ηλεκτρονικού ψεκασμού (EFI). Το σασμάν είναι 6 ταχυτήτων ( 1-Ν-2-3-4-5-6) με συμπλέκτη. Η κατανάλωση σύμφωνα με τις προδιαγραφές Euro4 είναι μόλις 2,2 λίτρα/100 χλμ. Σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ καυσίμου 6 λίτρων, η αυτονομία του με οικονομική οδήγηση μπορεί να φτάσει τα 270 χλμ.

Sport Εμφάνιση

Μπορεί το VF185 να επιτυγχάνει υψηλές επιδόσεις μικρής μοτοσικλέτας, όμως η εμφάνιση, οι διαστάσεις του και το στήσιμό του, παραπέμπουν ξεκάθαρα σε ένα παπί sport εμφάνισης.

Με μεταξόνιο 1.299 χλστ. και μόλις 130 κιλά πλήρεε υγρών, το VF185 προσφέρει κορυφαία ευελιξία και ακρίβεια στις αστικές μετακινήσεις. Αισθητικά, το υπερ-παπί της SYM χαρακτηρίζεται από δυναμικές γραμμές. Η αιχμηρή σχεδίαση της ποδιάς φέρει επάνω στο εμπρός τμήμα της 2 ενιαία LED DRL φώτα, που συγκλίνουν στο κάτω τμήμα της σαν φρύδια.

Στο εσωτερικό της ποδιάς επικρατούν οι έντονες γωνίες αφήνοντας αρκετό χώρο για τα πόδια. Η sport εμφάνιση συνεχίζει και στο πίσω τμήμα του VF185, που ανασηκώνεται επιθετικά, καταλήγοντας σε μία αεροδυναμική αεροτομή, που διαδραματίζει και ρόλο χειρολαβών συνεπιβάτη. Το πίσω κομψό, εξαγωνικό φωτιστικό σώμα είναι τύπου LED, που χάρη στα 24 LED φώτα, συνεισφέρει στην ασφάλεια του VF185. Τα φώτα αλλαγής κατεύθυνσης/φλας είναι και αυτά τύπου LED.

Η σέλα, 2 επιπέδων, με αντιολισθητική επένδυση και χαρακτηριστική κόκκινη ραφή, προσφέρει άνεση και εργονομία σε αναβάτη και συνεπιβάτη, συμβάλλοντας στην ασφάλεια κατά την οδήγηση. Κάτω από τη σέλα, υπάρχουν έξυπνες θήκες για τα έγραφα και τα εργαλεία του οχήματος.

Ο μεγάλος και πολυγωνικός πίνακας οργάνων, διαθέτει αναλογικό στροφόμετρο και μία ψηφιακή οθόνη με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον αναβάτη.

Επιπλέον, ο κεντρικός μαγνητικός πολυδιακόπτης αυξάνει τα επίπεδα ασφάλειας από πιθανή κλοπή.

Μοναδική Ασφάλεια και Στιβαρότητα

Η στιβαρότητα και η πολύ καλή αίσθηση που προσφέρει κατά την πέδηση το VF185, παραπέμπουν σε επιδόσεις μεγαλύτερης μοτοσυκλέτας, κερδίζοντας αμέσως τον οδηγό.

Οι δίσκοι τύπου μαργαρίτα, διαμέτρου 250 χλστ. εμπρός και 200 χλστ. πίσω, σε συνδυασμό με το ABS, παρέχουν τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια και αποτελεσματικότητα.

Το σύστημα αναρτήσεων περιλαμβάνει, τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 30 χλστ. με διαδρομή 80 χλστ. και πίσω ανάρτηση monoshock διαδρομής 30 χλστ., αποσβένοντας υποδειγματικά τους κραδασμούς του οδοστρώματος.

Τα tubeless ελαστικά και οι τροχοί διαστάσεων 90/80-17 εμπρός και 120/70-17 πίσω, μεγιστοποιούν την ασφάλεια και την άνεση.

Το πλαίσιο, σωληνωτό δικτύωμα με ενισχύσεις, σε συνδυασμό με το ενισχυμένο ψαλίδι, προσφέρουν πρόσθετη στιβαρότητα και εξαιρετική ακρίβεια στην οδήγηση.

Εκδόσεις και τιμή

Το VF185 κυκλοφορεί σε 4 χρωματισμούς (κόκκινο, χρυσό, μπλε ματ, λευκό μεταλλικό) με βάση το μαύρο. Οι προδιαγραφές του VF, δεν είναι έκπληξη. Ήταν ο στόχος της SYM, να κυριαρχήσει και στην αγορά του παπιού. Η έκπληξη που προαναγγέλλει την επικράτηση στην αγορά, είναι η εκπληκτική τιμή των 2.695 ευρώ.

Το super παπί, διατίθεται στην τιμή ενός απλού παπιού και η έως τώρα ανταπόκριση και υποδοχή του κοινού είναι συναρπαστική, αλλά για όσους γνωρίζουν…όχι αναπάντεχη.

newsauto.gr

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πρεμιέρα για τη νέα Mercedes-Benz V-Class

Δημοσιεύτηκε

στις

Μετά από πέντε χρόνια επιτυχημένης παρουσίας η Mercedes Benzανανεώνει αισθητικά και ενισχύει τεχνολογικά την πολυτάλαντη V-Class


Η V-Class είναι το μεγαλύτερο μοντέλο στη γκάμα των επιβατικών της Mercedes-Benz και στην πενταετή πορεία του έχει εδραιωθεί ως πρότυπο ποιότητας και πολυτέλειας στην κατηγορία των MPV αποτελώντας παγκοσμίως και μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές ως όχημα για πολυτελείς επιβατικές μεταφορές.

Η ανανέωση της V-Class περιλαμβάνει μια σειρά από διακριτικές αισθητικές αλλαγές που έχουν ως στόχο την ενίσχυση του δυναμισμού αλλά και την τόνωση του ποιοτικού αποτυπώματος του μοντέλου. Εξωτερικά λοιπόν η νέα V-Class έχει ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα ο οποίος φιλοξενεί μια μεγάλη ενιαία εισαγωγή αέρα προσδίδοντας έτσι ένα πιο επιβλητικό ύφος στην εικόνα. Στην έκδοση AMG η εισαγωγή είναι ακόμα μεγαλύτερη ενώ στις άκρες του προφυλακτήρα υπάρχει διαφορετική διαμόρφωση για την προσθήκη εισαγωγών ψύξης των φρένων. Επιπλέον αλλαγή στο εμπρός μέρος του νέου μοντέλου είναι και αυτή στη γρίλια της μάσκας που έχει αποκτήσει μια πιο ανάγλυφη όψη διαμαντιού που μάλιστα στην έκδοση AMG είναι διακοσμημένη με λεπτομέρειες χρωμίου.

Οι εξωτερικές αλλαγές συμπληρώνονται από την προσθήκη των τεσσάρων νέων χρωματικών αποχρώσεων, Graphite Grey Metallic, Selenite Grey Metallic, Steel Blue και Hyacinth Red Metallic. Επιπλέον η ανανεωμένη V-Class συνοδεύεται και από μια νέα σειρά ανασχεδιασμένων ζαντών 17, 18 και 19 ιντσών.

Αντίστοιχα διακριτικές είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό όπου έχουν τοποθετηθεί νέοι αεραγωγοί σε σχήμα τουρμπίνας ενώ ανασχεδιασμένος είναι και ο πίνακας οργάνων. Ταυτόχρονα ενισχυμένη είναι η παλέτα των επιλογών του εσωτερικού διάκοσμου τόσο χρωματικά όσο και σε επίπεδο διαθέσιμων υλικών όπου υπάρχει δυνατότητα συνδυασμού του δέρματος με γυαλιστερό ή ματ ξύλο, με αλουμίνιο και ανθρακονήματα.

Επιπλέον σημαντικά αναβαθμισμένη είναι η πολυτέλεια που μπορούν να απολαμβάνουν οι πίσω επιβάτες καθώς πλέον προσφέρεται η δυνατότητα εξοπλισμού της V-Class με τα πλήρως ανακλινόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ και αυτόνομο κλιματισμό που υπάρχουν και στην S-Class.

Η ενίσχυση του ποιοτικού και πολυτελούς χαρακτήρα της V-Class συνοδεύεται και από μια σημαντική αναβάθμιση των μηχανικών συνόλων που τη συνοδεύουν προσφέροντας καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση. Πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας της οικογένειας ΟΜ 654 που στην έκδοση V250d αποδίδει 190 ίππους και 44,9 kgm ροπής ενώ για πρώτη φορά η V-Class θα προσφέρεται και στην έκδοση V300d με τον ίδιο κινητήρα και απόδοση 239 ίππων και 51 kgm ροπής. Μάλιστα η νέα V-Class θα συνοδεύεται για πρώτη φορά και από το νέο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων 9G-TRONIC που θα ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό της V300d και θα συμβάλει στην περεταίρω βελτίωση της άνεσης αλλά και στην επίτευξη εξαιρετικών για την κατηγορία επιδόσεων όπως τα 7,9’’ για το 0-100 km/h ενώ καθοριστικός είναι ο ρόλος του στην χαμηλή μέση κατανάλωση των 5,9 lt/100km και στα μόλις 154 gr/km εκπομπών CO2. Η βασική διάταξη μετάδοσης της V-Class παραμένει πισωκίνητη ενώ φυσικά παραμένει η δυνατότητα επιλογής του συστήματος τετρακίνησης 4MATIC.

Στο πλαίσιο της συνολικής αναβάθμισης, σημαντικά ενισχυμένη είναι και η ασφάλεια καθώς στο ήδη εντυπωσιακό τεχνολογικό υπόβαθρο προστίθενται και νέα προηγμένα συστήματα ασφάλειας. Σε συνδυασμό με τα γνωστά από τα μοντέλα της Mercedes-Benz συστήματα υποβοήθησης όπως μεταξύ άλλων τα Lane Keeping Assist, Blind Spot Assist, Active Parking Assist η νέα V-Class διαθέτει το σύστημα Crosswind Assist για περισσότερη ευστάθεια σε πλευρικούς ανέμους, το νέο Active Brake Assist για αναγνώριση πιθανού κινδύνου πρόσκρουσης με δυνατότητα αυτόματου φρεναρίσματος μέχρι και πλήρη ακινητοποίηση καθώς και το Highbeam Assist Plus αυτόματης προσαρμογής των φώτων.

Όλες οι αλλαγές στη νέα V-Class συνοδεύουν φυσικά και την περιπετειώδη έκδοση camper Marco Polo ενώ η Mercedes-Benz προετοιμάζει το έδαφος και για το μέλλον των MPV. Κατά τη διάρκεια της στατικής παρουσίασης της V-Class είχαμε την ευκαιρία να ρίξουμε μια ματιά και στο ηλεκτρικό πρωτότυπο Concept EQV που βασίζεται στην V-Class και το οποίο η εταιρία θα παρουσιάσει στην προσεχή έκθεση της Γενεύης μαζί με όλες τις λεπτομέρειες για τις προδιαγραφές και την τεχνολογία που θα το συνοδεύει.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Facebook

Δημοφιλη