Connect with us

Γεια, τι ψάχνεις;

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τι συμφέρει: Diesel, υβριδικό, βενζίνης, ή ηλεκτρικό;

Βενζίνη, diesel ή υβριδικό; Ποιος δρόμος είναι ο πιο οικονομικός; Ρίχνουμε φως στο ερώτημα ακολουθώντας και τις τρεις διαδρομές πίσω από το τιμόνι του Toyota Auris


Τα diesel είναι οικονομικά. Γεμίζεις μία φορά με 50 ευρώ, και κάνεις «εύκολα» 800 χιλιόμετρα. Όμως και τα υβριδικά είναι οικονομικά, γιατί είσαι κολλημένος για 2 ώρες στο ποτάμι -από Βαρυμπόμπη μέχρι τα ΚΤΕΛ- και δεν καις σταγόνα μιας και πας με την μπαταρία. Και τέλος, είναι η νέα «μόδα» στη μικρομεσαία κατηγορία, αυτή των μικρού κυβισμού turbo κινητήρων βενζίνης, που δεν καίνε δεδομένου του πόσο σβέλτα μπορείς να κινηθείς μαζί τους. Κοινός παρονομαστής και στις τρεις περιπτώσεις είναι η οικονομία καυσίμου. Από εκεί και πέρα όμως, τι συμφέρει περισσότερο; Πριν απαντήσετε, ρίχνουμε περισσότερο φως στην εξίσωση συγκρίνοντας τρεις διαφορετικές εκφάνσεις του Toyota Auris. Το diesel, το υβριδικό και το τούρμπο βενζίνης που αποτελεί την πιο φρέσκια πρόταση στην γκάμα.

Περισσότερο Value for Money από το 1,2 turbo

Το πετρελαιοκίνητο και το turbo βενζίνης Auris είναι κοντά σε τιμή, καθώς το μεν πετρελαιοκίνητο αρχίζει από τα 19.555 ευρώ το δε Auris 1,2T από τα 19.065. Τέλος, το υβριδικό κοστίζει 20.505 ευρώ, είναι δηλαδή το πιο ακριβό από τα τρία, όμως μην ξεχνάμε ότι φέρει προηγμένη τεχνολογία, κάτι που αποτυπώνεται στην κατανάλωση μέσα στην πόλη (βλέπε παρακάτω).

Σε 4 βασικές εκδόσεις

Όσον αφορά στα επίπεδα εξοπλισμού, το ιαπωνικό μικρομεσαίο έρχεται με 4 πακέτα, το βασικό Live, τα μεσαία Active και Style και το πλούσιο Lounge που περιλαμβάνει τα πάντα. Φυσικά υπάρχουν διαφορές μεταξύ τους, κυρίως στο κομμάτι της άνεσης και στο αισθητικό κομμάτι παρά σε αυτό της ασφάλειας, αφού από την βασική έκδοση το Auris έρχεται με 7 αερόσακους, και ESP, ενώ απο τη δεύτερη με το Toyota Safety Sense, δηλαδή το μπουκέτο ασφαλείας που περιλαμβάνει συστήματα όπως το αυτόματο φρενάρισμα και το Lane Departure Allert. Από την πλευρά μας, πάντως, θα επιλέγαμε είτε την έκδοση Active, είτε την Style μιας και διαθέτουν παραπάνω από τα βασικά. Η βασική Live έχει ελλείψεις, ενώ η υπερπλήρης Lounge είναι της λογική «όλα ή τίποτα».

autotriti.gr

Ακολουθήστε το Cretanmagazine στο Google News και στο Facebook

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Δείτε και αυτά

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το Νέο Volvo XC90 στην έκδοση Τ8, με τεχνολογία Twin Engine, είναι το πρώτο πολυτελές Plug-in υβριδικό SUV που κατασκευάστηκε ποτέ. Επταθέσιο, με απόδοση...