Connect with us

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To δυνατότερο υπερ-παπί ήρθε στην Ελλάδα!

Δημοσιεύτηκε

στις

Το δυνατότερο παπί, μετά από ένα χρόνο κυκλοφορίας στην παγκόσμια αγορά, έρχεται στη Ελλάδα


Κορυφαίο από κάθε άποψη, το VF185 έρχεται για να αναγεννήσει την αγορά των παπιών επιδόσεων στη χώρα μας, ορίζοντας τη νέα τάξη πραγμάτων. Μία αγορά που δήλωνε απούσα τα τελευταία χρόνια λόγω του σκοπέλους των αυστηρών προδιαγραφών που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση και τον ενδοιασμό των εργοστασίων, να επενδύσουν στη συμμόρφωση των οχημάτων τους στις προδιαγραφές αυτές, λόγω της περιορισμένης αγοράς.

Κινητήρας Κορυφαίων Επιδόσεων

Σε ένα super cub, ο πιο σημαντικός παράγοντας, είναι οι υψηλές επιδόσεις. Και αυτό ακριβώς προσφέρει το νέο παπί της SYM. Ξεπερνά τον άμεσο ανταγωνισμό των 150 κυβικών εκατοστών που υπάρχει διεθνώς στα υπέρ-παπιά.

Παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο και δυνατότερο παπί, τo VF185 είναι εξοπλισμένο με κάθετα τοποθετημένο υγρόψυκτο και 4βάλβιδο κινητήρα 183 κ.εκ. με ιπποδύναμη που αγγίζει τα 18 PS στις 8.500 σ.α.λ. και με μέγιστη ροπή 16,4 Nm στις 7.000 σ.α.λ.

Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω συστήματος ηλεκτρονικού ψεκασμού (EFI). Το σασμάν είναι 6 ταχυτήτων ( 1-Ν-2-3-4-5-6) με συμπλέκτη. Η κατανάλωση σύμφωνα με τις προδιαγραφές Euro4 είναι μόλις 2,2 λίτρα/100 χλμ. Σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ καυσίμου 6 λίτρων, η αυτονομία του με οικονομική οδήγηση μπορεί να φτάσει τα 270 χλμ.

Sport Εμφάνιση

Μπορεί το VF185 να επιτυγχάνει υψηλές επιδόσεις μικρής μοτοσικλέτας, όμως η εμφάνιση, οι διαστάσεις του και το στήσιμό του, παραπέμπουν ξεκάθαρα σε ένα παπί sport εμφάνισης.

Με μεταξόνιο 1.299 χλστ. και μόλις 130 κιλά πλήρεε υγρών, το VF185 προσφέρει κορυφαία ευελιξία και ακρίβεια στις αστικές μετακινήσεις. Αισθητικά, το υπερ-παπί της SYM χαρακτηρίζεται από δυναμικές γραμμές. Η αιχμηρή σχεδίαση της ποδιάς φέρει επάνω στο εμπρός τμήμα της 2 ενιαία LED DRL φώτα, που συγκλίνουν στο κάτω τμήμα της σαν φρύδια.

Στο εσωτερικό της ποδιάς επικρατούν οι έντονες γωνίες αφήνοντας αρκετό χώρο για τα πόδια. Η sport εμφάνιση συνεχίζει και στο πίσω τμήμα του VF185, που ανασηκώνεται επιθετικά, καταλήγοντας σε μία αεροδυναμική αεροτομή, που διαδραματίζει και ρόλο χειρολαβών συνεπιβάτη. Το πίσω κομψό, εξαγωνικό φωτιστικό σώμα είναι τύπου LED, που χάρη στα 24 LED φώτα, συνεισφέρει στην ασφάλεια του VF185. Τα φώτα αλλαγής κατεύθυνσης/φλας είναι και αυτά τύπου LED.

Η σέλα, 2 επιπέδων, με αντιολισθητική επένδυση και χαρακτηριστική κόκκινη ραφή, προσφέρει άνεση και εργονομία σε αναβάτη και συνεπιβάτη, συμβάλλοντας στην ασφάλεια κατά την οδήγηση. Κάτω από τη σέλα, υπάρχουν έξυπνες θήκες για τα έγραφα και τα εργαλεία του οχήματος.

Ο μεγάλος και πολυγωνικός πίνακας οργάνων, διαθέτει αναλογικό στροφόμετρο και μία ψηφιακή οθόνη με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον αναβάτη.

Επιπλέον, ο κεντρικός μαγνητικός πολυδιακόπτης αυξάνει τα επίπεδα ασφάλειας από πιθανή κλοπή.

Μοναδική Ασφάλεια και Στιβαρότητα

Η στιβαρότητα και η πολύ καλή αίσθηση που προσφέρει κατά την πέδηση το VF185, παραπέμπουν σε επιδόσεις μεγαλύτερης μοτοσυκλέτας, κερδίζοντας αμέσως τον οδηγό.

Οι δίσκοι τύπου μαργαρίτα, διαμέτρου 250 χλστ. εμπρός και 200 χλστ. πίσω, σε συνδυασμό με το ABS, παρέχουν τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια και αποτελεσματικότητα.

Το σύστημα αναρτήσεων περιλαμβάνει, τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 30 χλστ. με διαδρομή 80 χλστ. και πίσω ανάρτηση monoshock διαδρομής 30 χλστ., αποσβένοντας υποδειγματικά τους κραδασμούς του οδοστρώματος.

Τα tubeless ελαστικά και οι τροχοί διαστάσεων 90/80-17 εμπρός και 120/70-17 πίσω, μεγιστοποιούν την ασφάλεια και την άνεση.

Το πλαίσιο, σωληνωτό δικτύωμα με ενισχύσεις, σε συνδυασμό με το ενισχυμένο ψαλίδι, προσφέρουν πρόσθετη στιβαρότητα και εξαιρετική ακρίβεια στην οδήγηση.

Εκδόσεις και τιμή

Το VF185 κυκλοφορεί σε 4 χρωματισμούς (κόκκινο, χρυσό, μπλε ματ, λευκό μεταλλικό) με βάση το μαύρο. Οι προδιαγραφές του VF, δεν είναι έκπληξη. Ήταν ο στόχος της SYM, να κυριαρχήσει και στην αγορά του παπιού. Η έκπληξη που προαναγγέλλει την επικράτηση στην αγορά, είναι η εκπληκτική τιμή των 2.695 ευρώ.

Το super παπί, διατίθεται στην τιμή ενός απλού παπιού και η έως τώρα ανταπόκριση και υποδοχή του κοινού είναι συναρπαστική, αλλά για όσους γνωρίζουν…όχι αναπάντεχη.

newsauto.gr

Σχολιασε

ΑΦΗΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Έρχονται τα πρώτα ηλεκτρικά ταξί στη Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε

στις

Την πεποίθησή του ότι μέσα στο επόμενο έτος θα κυκλοφορούν ηλεκτρικά ταξί στη Θεσσαλονίκη εξέφρασε ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού Ραδιοταξί Taxiway, Θεόδωρος Σταυρίδης


Ο ίδιος αποκάλυψε ότι τους επόμενους μήνες θα υπάρξει και ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο, το οποίο θα κυκλοφορηθεί στην πόλη και το οποίο θα μπορούν να οδηγούν οι επαγγελματίες του χώρου για να βγάλουν τα συμπεράσματά τους.

«Με αυτόν τον τρόπο οι επαγγελματίες του χώρου θα μπορούν να το γνωρίσουν, να δουν τα πλεονεκτήματά του, σε σχέση με τα συμβατικά αυτοκίνητα και να βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα για το κέρδος που θα έχουν σε σχέση με τα οχήματα που διαθέτουν τώρα», αναφέρει ο κ. Σταυρίδης.

Τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα Nissan LEAF και Nissan e-NV200 Evalia παρουσιάστηκαν σήμερα πρώτη μέρα της ΔΕΘ ως τα «ταξί του μέλλοντος» κάνοντας επίδειξη των δυνατοτήτων τους, σε συνδυασμό με όλες τις σύγχρονες υπηρεσίες που προσφέρουν τα ραδιοταξί. Παράλληλα, οι επισκέπτες του περιπτέρου, αλλά και οι επαγγελματίες ενημερώθηκαν για τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης και της ευφυούς κινητικότητας, ενώ υπήρξε σύστημα προβολής των τουριστικών σημείων της πόλης στους επιβάτες, μέσα από μια αναδρομή στο παρελθόν και τη λειτουργία των ταξί, δεκαετίες πριν.

«Όλα ξεκινούν από τις υποδομές. Όταν αυτές κατασκευαστούν, τότε θα δούμε και τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι επαγγελματίες είναι έτοιμοι να αγοράσουν αυτοκίνητα. Περιμένουν μόνο να κατασκευαστούν σταθμοί φόρτισης, όπου θα μπορούν να φορτίζουν χωρίς προβλήματα τα αυτοκίνητά τους. Παράλληλα η κυβέρνηση θα πρέπει να δώσει κίνητρα για την απόκτησή τους. Στην Ευρώπη πάνω σε αυτό το κομμάτι έχουν κάνει άλματα. Στην Ολλανδία για παράδειγμα σήμερα υπάρχουν 3600 φορτιστές, ενώ στην Ελλάδα οι σταθμοί φόρτισης είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού Ραδιοταξί Taxiway.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Παρουσιάστηκε το 3MX που είναι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα επαγγελματικής χρήσης

Δημοσιεύτηκε

στις

Παρουσιάστηκε και επίσημα σήμερα στην 84η ΔΕΘ το 3MX, το πρώτο ηλεκτρικό όχημα επαγγελματικής χρήσης, το οποίο δείχνει την τάση του μέλλοντος σε μια κατηγορία που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον όλων των επαγγελματιών


Η Shandong Wuzheng Hellas, που είναι θυγατρική της Wuzheng Group, ενός ομίλου με περισσότερα από 50 χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή και διανομή ελαφρών και βαρέων επαγγελματικών οχημάτων ξεκίνησε το ταξίδι της στο χώρο της αυτοκίνησης από τη Θεσσαλονίκη, με στόχο να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στην ευρωπαϊκή αγορά.

«Πιστεύουμε στο προϊόν, το οποίο είναι το πρώτο ηλεκτρικό επαγγελματικό όχημα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τόσο οι ιδιώτες όσο και οι δήμοι. Αφορά τους αγρότες, τους διανομείς, τις εταιρείες που καθημερινά μεταφέρουν εντός πόλεις εμπορεύματα. Το 3MX είναι ένα ελαφρύ επαγγελματικό όχημα τριών τροχών, το οποίο προσφέρει τα πλεονεκτήματα ενός σταθερού οχήματος και είναι κατάλληλο για οδήγηση μεγάλων αποστάσεων. Στόχος του είναι να ικανοποιεί ένα ευρύ φάσμα επαγγελματικών αναγκών, με έμφαση στην οικονομία, την πολυχρηστικότητα και την ασφάλεια και, φυσικά, τις μηδενικές εκπομπές ρύπων και μηδενικά επίπεδα θορύβου. Με ωφέλιμο φορτίο 1000 κιλά, το 3ΜΧ έχει αυτονομία έως και 100 χιλιόμετρα με μία πλήρη φόρτιση της μπαταρίας του», αναφέρει ο γενικός διευθυντής της Shandong Wuzheng Hellas, Λεωνίδας Δαβουλάρης που αποκάλυψε ότι θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη τους πρώτους μήνες του 2020 με τιμή κοντά στα 15.500 ευρώ. «Μέχρι τότε θέλουμε να φτιάξουμε ένα δίκτυο πωλήσεων. Θέλουμε επιχειρηματίες που θέλουν να εντάξουν την μάρκα δίπλα στην δική τους», ανέφερε χαρακτηριστικά.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η νέα BMW X5 xDrive45e iPerformance με 394 ίππους

Δημοσιεύτηκε

στις

H υβριδική μονάδα plug-in οδήγησε σε αύξηση της ισχύος του συστήματος στους 394 ίππους


Η νέα BMW X5 xDrive45e iPerformance, υπόσχεται υψηλές επιδόσεις λόγω της αναβάθμισης των τεχνικών χαρακτηριστικών με την προσθήκη συστήματος plug-hybrid. Η δεύτερη γενιά της BMW X5 με ηλεκτροκίνητη μονάδα κίνησης συνδυάζει έναν 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα σε σειρά με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo, με την τελευταία τεχνολογία BMW eDrive.

H υβριδική μονάδα plug-in οδήγησε σε αύξηση της ισχύος του συστήματος στους 394 ίππους, ενώ έγινε και βελτίωση της αμιγώς ηλεκτροκίνητης εμβέλεια, σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των επιπέδων CO2 σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.

Η αμιγώς ηλεκτροκίνητη εμβέλεια είναι από 67 έως 87 χλμ. στον νέο κύκλο δοκιμών WLTP ή 86 με 97 χλμ. σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών NEDC, υπερδιπλάσια από το προηγούμενο μοντέλο.

Ταυτόχρονα, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 της νέας BMW X5 xDrive45e έχουν σχεδόν μειωθεί στο ήμισυ. Τα στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου είναι τώρα 1,9 έως 1,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στον κύκλο δοκιμών WLTP ή 2,0 έως 1,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στον κύκλο δοκιμών NEDC, με τις σχετικές εκπομπές CO2 να μειώνονται σε 44 έως 27 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο (WLTP) ή 47 έως 39 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο (NEDC).

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Facebook

Δημοφιλη