Η Hyundai αποκάλυψε την ανανεωμένη γενιά του i20, η οποία έρχεται με αρκετές αλλαγές στην εμφάνισή της, επεμβάσεις στο εσωτερικό, αλλά και με αποκλειστικά βενζινοκίνητα μοτέρ στη γκάμα


Ξεκινώντας με την εμφάνιση, το ανανεωμένο i20 υιοθετεί στο εμπρόσθιο τμήμα του έναν νέο, πιο δυναμικό προφυλακτήρα, ενώ έχει αλλάξει και η σχεδίαση της γρίλιας της μάσκας. Νέες επιλογές υπάρχουν για τις ζάντες αλουμινίου (15 και 16 ιντσών), σε συνδυασμό και με τη δυνατότητα παραγγελίας του αμαξώματος σε διχρωμία με την οροφή (σε μαύρο χρώμα).

Στο πίσω μέρος οι αλλαγές είναι περισσότερες, αφού έχει αλλάξει εντελώς η σχεδίαση της πίσω πόρτας εκεί όπου έχει μεταφερθεί και η πινακίδα κυκλοφορίας (βρισκόταν χαμηλά στον προφυλακτήρα). Παράλληλα, έχει αλλάξει η σχεδίαση του προφυλακτήρα και των φώτων.

Το αποτέλεσμα είναι σαφώς πιο μοντέρνο σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.

Περνώντας στο εσωτερικό, εκεί συναντούμε μια νέα οθόνη 7 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων στο κέντρο της κονσόλας, το οποίο παράλληλα προσφέρει περισσότερες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Επίσης, το i20 εφοδιάζεται με τα συστήματα ασφάλειας Hyundai SmartSense, στα οποία περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων Σύστημα αυτόματης πέδησης, ειδοποίησης εξόδου από τη λωρίδα κυκλοφορίας, υποβοήθηση παραμονής στη λωρίδα κ.α.

Στους κινητήρες, η γκάμα αποτελείται αποκλειστικά από βενζινοκίνητα μοτέρ που πλέον έχουν εφοδιαστεί με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης και πληρούν τα όρια ρύπων Euro 6d. Διαθέσιμοι είναι ο ατμοσφαιρικός 1.200άρης των 75 ή 84 ίππων, καθώς και ο 1.000άρης T-GDI (turbo) των 100 και 120 ίππων.

Όλα τα μοτέρ έρχονται στάνταρ με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (5τάχυτο στους 75, 84 και 100 ίππους, 6τάχυτο στους 120). Στην έκδοση των 100 ίππων το i20 για πρώτη φορά μπορεί να συνδυαστεί και με ένα νέο 7τάχυτο αυτόματο, διπλού συμπλέκτη κιβώτιο.