Connect with us

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το Opel ADAM τώρα και ανοικτό και με αυτόματο κιβώτιο

Δημοσιεύτηκε

στις

Δύο νέες εκδόσεις προστίθενται στη γκάμα του ADAM. Η πρώτη αφορά στην υφασμάτινη οροφή Canvas Top και η δεύτερη στο αυτοματοποιημένο κιβώτιο Easytronic


 

Το ADAM με Canvas Top βασίζεται στο ADAM JAM και προσφέρει στους επιβάτες απεριόριστη θέα του έξω κόσμου μέσα σε πέντε δεύτερα.

Η οροφή αναδιπλώνεται στην κολόνα C μέσω ενός μπουτόν. Μπορεί να κλείσει με ταχύτητες μέχρι 140 km/h. Η πολυστρωματική δομή της περιλαμβάνει ένα κεντρικό στρώμα από νεοπρέν και καθιστά την οροφή Canvas Top εξαιρετικά στιβαρή και ανθεκτική. Επιπλέον, ολόκληρη η μονάδα της οροφής έχει ρυθμιστεί ακουστικά ώστε να παρέχει ηχομόνωση στο εσωτερικό της καμπίνας.

Opel+Adam+Canvas+Top1

Το ADAM με Canvas Top προσφέρει γνήσια αίσθηση κάμπριο χωρίς τα συνήθη μειονεκτήματα ενός cabrio μοντέλου με βασική τιμή που ξεκινά από 14.500 Ευρώ. Ούτε ο χώρος αποσκευών ούτε η σφαιρική ορατότητα θίγονται από τη σχεδίαση της οροφής, ανεξάρτητα εάν είναι ανοιχτή ή κλειστή.

Easytronic 3.0

Το νέο Easytronic 3.0 θα ολοκληρώσει τη γκάμα κιβωτίων του ADAM. Το αυτοματοποιημένο κιβώτιο συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός αυτόματου με την αυξημένη απόδοση ενός μηχανικού. Η τρίτη γενιά Easytronic προσφέρει ταχύτερη απόκριση, το οποίο μεταφράζεται σε γρήγορες και ομαλές αλλαγές σχέσεων που δεν συγκρίνονται με οποιουδήποτε άλλου κιβωτίου του είδους.

Εκτός από την αύξηση της οδηγικής άνεσης, η βελτίωση της απόδοσης ήταν ζωτική παράμετρος στην εξέλιξη του Easytronic. Σε συνδυασμό με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.4 L 64 KW/87 hp, το Easytronic 3.0 μειώνει την κατανάλωση μέχρι 0,4 lit / 100 km στο μικτό κύκλο συγκριτικά με το πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, που αντιστοιχεί με μείωση των εκπομπών CO2 μέχρι 10 g /km. Σε αυτή τη διάταξη, το ADAM 1.4 ecoFLEX με Start/Stop καταναλώνει 4,7 lit / 100 km και εκπέμπει 109 g CO2 /km, που σημαίνει ότι μπορεί να περάσει από την κατηγορία ενεργειακής απόδοσης C στη B. Ωστόσο, κύριος παράγοντας είναι η προσιτή τιμή.

Ακολουθήστε το Cretanmagazine στο Google News και στο Facebook

Σχολιασε

ΑΦΗΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *