Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Σύσκεψη εργασίας με εκπροσώπους επιχειρήσεων της Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης

Δημοσιεύτηκε

στις

Οι εκπρόσωποι των επιχειρήσεων υπογράμμισαν τις δυνατότητες που εμφανίζει ο μεταποιητικός κλάδος στην Ανατολική Μακεδονία – Θράκη


Η αξιοποίηση της υφιστάμενης παραγωγικής δυναμικής και οι σημαντικές αναπτυξιακές προοπτικές που αναδεικνύονται για τη Βιομηχανία και τη Μεταποίηση στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης τέθηκαν στο επίκεντρο της σύσκεψης εργασίας που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017, μεταξύ του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Γιάννη Δραγασάκη, κυβερνητικών στελεχών και εκπροσώπων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή.

Στη σύσκεψη εργασίας που έλαβε χώρα στο πλαίσιο του 6ου Περιφερειακού Αναπτυξιακού Συνεδρίου Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, συμμετείχαν από την πλευρά της Κυβέρνησης ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, Αλέξης Χαρίτσης, ο Γενικός Γραμματέας Στρατηγικών και Ιδιωτικών Επενδύσεων, Λόης Λαμπριανίδης, ο Γενικός Γραμματέας Αγροτικής Πολιτικής και Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων, Χαράλαμπος Κασίμης, ο Συντονιστής του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής (ΚΥ.Σ.ΟΙ.Π.), Δημήτρης Κοντοφάκας και ο Συντονιστής του Κυβερνητικού Συμβουλίου Κοινωνικής Πολιτικής (ΚΥ.Σ.ΚΟΙ.Π.), Γιάννης Ευσταθόπουλος.

Ο κ. Δραγασάκης αφού σημείωσε ότι η ελληνική οικονομία έχει εισέλθει σε τροχιά ανάκαμψης, ανέλυσε τον οδικό χάρτη για την έξοδο της χώρας από το Πρόγραμμα τον Αύγουστο του 2018, καθώς και τη στρατηγική της Κυβέρνησης για τη θεμελίωση συνθηκών Δίκαιης και Βιώσιμης Ανάπτυξης στη μεταμνημονιακή Ελλάδα.

Στην κατεύθυνση αυτή, ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης υπογράμμισε ότι για την επίτευξη του στόχου αυτού και τη μετάβαση σε ένα νέο αναπτυξιακό υπόδειγμα, αναγκαία προϋπόθεση είναι η εδραίωση ισχυρής παραγωγικής βάσης. Όπως τόνισε, «σκοπός είναι η αύξηση του μεριδίου της μεταποίησης στη σύνθεση του ΑΕΠ και από το 9% περίπου της Ακαθάριστης Προστιθέμενης Αξίας στο οποίο βρίσκεται σήμερα, να ανέλθει στο 15% μέχρι το 2022».

Οι εκπρόσωποι των επιχειρήσεων υπογράμμισαν τις δυνατότητες που εμφανίζει ο μεταποιητικός κλάδος στην Ανατολική Μακεδονία – Θράκη και ανέλυσαν τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνουν για να εκσυγχρονίσουν περαιτέρω τις εξελιγμένες παραγωγικές μεθόδους τους, να αναβαθμίσουν τα ήδη υψηλής ποιότητας τελικά προϊόντα τους και να κερδίσουν ακόμη μεγαλύτερα μερίδα στις διεθνείς αγορές, όπου ήδη καταλαμβάνουν σημαντικές θέσεις. Από τις παρουσιάσεις προέκυψε ότι σημαντικός αριθμός επιχειρήσεων:

  • Επενδύει 1-2% του κύκλου εργασιών του σε Έρευνα και Καινοτομία
  • Εξάγει μεγάλο μέρος της παραγωγής του
  • Διαθέτει καθετοποιημένη παραγωγή και συνδέει την πρωτογενή παραγωγή με τη μεταποίηση

Παράλληλα όμως, οι εκπρόσωποι των επιχειρήσεων εξέθεσαν και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και σχετίζονται τόσο με διαρθρωτικά ζητήματα που αφορούν τις αυξημένες ανάγκες σε Έρευνα και Τεχνολογία, τις συνδυαστικές μεταφορικές υποδομές, τη συγκρότηση παραγωγικών συμπλεγμάτων, όσο και «καθημερινά» προβλήματα όπως η γραφειοκρατία και οι χρονοβόρες αδειοδοτήσεις ή δυσκολίες που θέτουν το μεταφορικό και ενεργειακό κόστος.

Ο κ. Δραγασάκης, σημείωσε ότι ο δυναμισμός που επιδεικνύουν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον αγροδιατροφικό τομέα, τη μεταποίηση και άλλους κλάδους τεχνολογικής αιχμής όχι μόνο γεννά αισιοδοξία για το μέλλον της περιοχής, αλλά και δημιουργεί καλές εμπειρίες και αξιοποιήσιμα παραδείγματα για την υπόλοιπη Ελλάδα. Όπως τόνισε, από την πλευρά της Κυβέρνησης η χάραξη βιομηχανικής πολιτικής με κλαδικές και περιφερειακές εξειδικεύσεις και στόχο την παραγωγή προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας με εξαγωγικό προσανατολισμό συνιστά προτεραιότητα για τη νέα φάση στην οποία μεταβαίνει η χώρα. Κρίσιμος κρίκος αυτής της αλυσίδας είναι τόσο η προώθηση των διασυνδέσεων (πρωτογενούς παραγωγής και μεταποίησης, τουρισμού και αγροδιατροφής, ναυτιλίας και εγχωρίως παραγόμενου εξοπλισμού) μεταξύ των επιμέρους κλάδων και η συγκρότηση παραγωγικών συμπλεγμάτων, συνθήκη που θα βασιστεί αλλά και θα τονώσει την παραγωγική ενδογένεια, όσο και η ανάπτυξη σε νέες εξειδικεύσεις, ώστε να απαντηθούν αποτελεσματικά οι προκλήσεις των διεθνών οικονομικών και τεχνολογικών εξελίξεων.

Στο πλαίσιο αυτό, οι Γενικοί Γραμματείς απάντησαν και στις ιδιαίτερες επισημάνσεις των φορέων της πραγματικής οικονομίας. Ο μεν κ. Λαμπριανίδης παρουσίασε τις πρόνοιες και τα κίνητρα που περιλαμβάνονται στον Αναπτυξιακό Νόμο, ο δε κ. Κασσίμης τα Προγράμματα ενίσχυσης της αγροτικής οικονομίας.

Ο Αναπληρωτής Υπουργός κ. Χαρίτσης περιέγραψε το πλαίσιο των πολιτικών που υλοποιούνται με σκοπό τη θεσμική και χρηματοδοτική στήριξη των δυναμικών παραγωγικών εγχειρημάτων σε όλη την επικράτεια, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στα χρηματοδοτικά εργαλεία τα οποία προσανατολίζονται στην ενίσχυση συμπράξεων επιχειρήσεων και ερευνητικών ιδρυμάτων, με έμφαση στους τομείς της αγροδιατροφής και της υψηλής τεχνολογίας.

Κλείνοντας, οι εκπρόσωποι των παραγωγικών μονάδων τόνισαν τη σημασία και το θετικό αντίκτυπο ανάλογων πρωτοβουλιών συνάντησης κράτους και ιδιωτικής πρωτοβουλίας, ενώ ο Αντιπρόεδρος επισήμανε την ανάγκη οικοδόμησης συνθηκών αμοιβαίας εμπιστοσύνης και αξιόπιστης συνεργασίας. Και οι δύο πλευρές, κατόπιν πρότασης των επιχειρήσεων, δεσμεύθηκαν για τη συνέχιση αυτής της διαδικασίας και την παρακολούθηση των αποτελεσμάτων της.

Σχολιασε

ΑΦΗΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΛΛΑΔΑ

Πρόγραμμα Κοινωφελούς Εργασίας για 35.000 ανέργους

Δημοσιεύτηκε

στις

Οι προσλήψεις θα γίνουν σε Δήμους, Περιφέρειες και Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας, καθώς και σε 37 υπηρεσίες του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και φορείς διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών


Στις αδύναμες ομάδας, τις τοπικές κοινωνίες και τους μακροχρόνια άνεργους θα απευθύνεται το νέο πρόγραμμα Απασχόλησης Κοινωφελούς Χαρακτήρα που σχεδιάζεται με απόφαση του Υπουργού Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων κ. Γιάννη Βρούτση.

Οι προσλήψεις θα γίνουν σε Δήμους, Περιφέρειες και Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας της χώρας, καθώς και σε τριάντα επτά (37) υπηρεσίες του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας/φορείς διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών.

Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα που θα χρηματοδοτηθεί από ευρωπαϊκούς και εθνικούς πόρους θα απευθύνεται σε ανέργους που αντιμετωπίζουν ιδιαίτερο πρόβλημα επανένταξης στην αγορά εργασίας (μακροχρόνια άνεργοι) και ιδίως σε αυτούς που ανήκουν σε μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες.

Η απασχόληση διάρκειας 8 μηνών, η οποία σε καμία περίπτωση – όπως εξάλλου ισχύει για όλα τα ενεργητικά προγράμματα απασχόλησης ανέργων σε φορείς του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα – δεν θα καλύπτει πάγιες και διαρκείς ανάγκες των συμμετεχόντων φορέων, θα πραγματοποιηθεί σε στοχευμένα έργα των Δήμων και Φορέων που θα αποσκοπούν κατά βάση στη βελτίωση της καθημερινότητας σε τοπικό επίπεδο, όπως ενδεικτικά, τη συντήρηση και αναβάθμιση μικρών υποδομών, τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους κατοίκους, την αναβάθμιση και προστασία του περιβάλλοντος κ.λπ.

Κυριότερα, το αναμορφωμένο πρόγραμμα θα αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης σπονδυλωτής παρέμβασης, η οποία με την παροχή –σε επόμενο στάδιο- εξειδικευμένης και πιστοποιημένης, θεωρητικής και πρακτικής κατάρτισης σε αντικείμενα που έχουν ζήτηση από την τοπική αγορά εργασίας, θα οδηγεί στην ομαλή επανένταξη των μακροχρόνια ανέργων στην αγορά εργασίας του ιδιωτικού τομέα.

«Η αποτελεσματική καταπολέμηση της ανεργίας και η ουσιαστική ενίσχυση της απασχόλησης απαιτεί οργανωμένο σχέδιο, στοχευμένες παρεμβάσεις, καθαρές λύσεις- επισήμανε ο κ. Βρούτσης, αναφερόμενος στο πρόγραμμα- Σπασμωδικές ενέργειες, ευκαιριακοί σχεδιασμοί και πελατειακές λογικές στην υλοποίηση προγραμμάτων απασχόλησης, καταφέρνουν μόνο να παγιδεύουν τους ανέργους και τις τοπικές κοινωνίες σε λάθος κατευθύνσεις.

Προχωρούμε, λοιπόν στην ουσιαστική αναμόρφωση του Προγράμματος Κοινωφελούς Εργασίας σε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης και άλλους δημόσιους φορείς, για 35.000 ανέργους, με εστίαση στους πιο αδύναμους της αγοράς εργασίας και με συνοδευτικές υπηρεσίες ενίσχυσης των δεξιοτήτων τους, ώστε να κατευθυνθούν με αξιώσεις σε σταθερές θέσεις εργασίας της κάθε τοπικής οικονομίας».

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΕΛΛΑΔΑ

Βρέθηκε νεκρός ο ορειβάτης που αγνοούνταν στον Όλυμπο

Δημοσιεύτηκε

στις

Δυστυχώς ο ορειβάτης βρέθηκε νεκρός


Θανάσιμα τραυματισμένος ανασύρθηκε ο Βούλγαρος ορειβάτης που έπεσε νωρίτερα σήμερα στη θέση “Λούκι του Στεφανιού” στον Όλυμπο.

Στην περιοχή βρέθηκαν μέλη της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης, της πυροσβεστικής υπηρεσίας Λιτοχώρου και της ΕΜΑΚ που ανέσυραν τον άτυχο άντρα από τη χαράδρα.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΕΛΛΑΔΑ

Ποιοι θα πάρουν έως και 7.000 ευρώ αναδρομικά

Δημοσιεύτηκε

στις

Σύσσωμη η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εργασίας έχει ξεκαθαρίσει πως θα σεβαστεί την απόφαση του Ανώτατου Ακυρωτικού Δικαστηρίου πάντα εντός των επιτρεπόμενων δημοσιονομικών ορίων


Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Γιάννης Βρούτσης, έχει ξεκαθαρίσει επανειλημμένως πως η διοίκηση θα σεβαστεί απόλυτα τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης στο πλαίσιο πάντα των δυνατοτήτων και των δημοσιονομικών αντοχών της ελληνικής οικονομίας και του συνταξιοδοτικού συστήματος. Στην ίδια γραμμή και ο υφυπουργός, Νότης Μηταράκης, χαρακτήρισε χθες δεδομένο ότι η κυβέρνηση θα αποδεχθεί και θα εφαρμόσει τις αποφάσεις του ΣτΕ, ενώ δεν απέκλεισε οι καταβολές των αναδρομικών – που προφανώς θα γίνουν σε δόσεις – να ξεκινήσουν από το 2020.

XRIMATA.jpg
Αναδρομικά: Ποιοι θα πάρουν έως 7.000 ευρώ – Πότε θα μπουν τα χρήματα στους λογαριασμούςPixabay

Γιατί η απόφαση του ΣτΕ έχει ρόλο – κλειδί

Όπως αναφέρει το Έθνος, η απόφαση του ΣτΕ, που θα κρίνει την συνταγματικότητα πολλών ρυθμίσεων του νόμου Κατρούγκαλου, θα δείξει και το ύψος των συνολικών οφειλών. Εφόσον ο νόμος Κατρούγκαλου και κυρίως το επίμαχο άρθρο 14 που αφορά τον επανυπολογισμό των παλαιών συντάξεων (των συντάξεων πριν τις 13 Μαΐου του 2016) κριθεί συνταγματικό, τότε τα αναδρομικά θα προσδιοριστούν πιθανότατα για το 10μηνο μεταξύ Ιουλίου 2015 και Μαΐου 2016.

Υπενθυμίζεται ότι η απόφαση – βόμβα του Ανώτατου Ακυρωτικού Δικαστηρίου που δημοσιεύθηκε τον Ιούνιο του 2015 όριζε ότι η αντισυνταγματικότητα των μειώσεων των νόμων 4093 και 4051 του 2012 ισχύει από την δημοσίευση της απόφασης και μετά. Εφόσον η νέα απόφαση της Ολομέλειας για τις κρίσιμες ρήτρες του νόμου του 2016 είναι αντίθετη – δηλαδή κρίνει συνταγματικό το νόμο του 2016 – τότε το «παράθυρο» των αναδρομικών μένει ανοικτό μόνο για την ενδιάμεση περίοδο, δηλαδή Ιούλιος 2015 με Μάιος 2016. Όλα βέβαια εξαρτώνται από το σκεπτικό της επίμαχης απόφασης, δεδομένου ότι οι αντισυνταγματικές περικοπές επιβάλλονταν στην πράξη στις συντάξεις μέχρι 31/12/2018 (ο επανυπολογισμός έκανε πρεμιέρα στις 1/1/2019). Στον νόμο Κατρούγκαλου υπάρχουν ρήτρες που επιχειρούν να «καλύψουν» νομικά την περίοδο από τον Μάιο του 2016 μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2018. Μένει να διευκρινιστεί αν η πολυαναμενόμενη απόφαση του ΣτΕ θα τις αγγίζει ή όχι.

Το κόστος των επιστροφών

Σε κάθε περίπτωση το 10μηνο είναι το πλέον βάσιμο χρονικό διάστημα εντός του οποίου εντοπίζεται έδαφος για επιστροφές. Αν και πρόκειται βέβαια για μικρό χρονικό διάστημα, το δημοσιονομικό βάρος που απαιτεί είναι αρκετά σημαντικό. Μόνο γι’ αυτή την περίοδο, το δημοσιονομικό αποτύπωμα αγγίζει συνολικά τα 4 δις για κύριες και επικουρικές συντάξεις. Το μηνιαίο κόστος των αναδρομικών φέρεται να φτάνει συνολικά στα 175 εκατομμύρια ευρώ κι αυτό μόνο από τις περικοπές σε κύριες και επικουρικές. Αν προστεθούν και τα δώρα που καταργήθηκαν εντελώς το 2012 τότε ο λογαριασμός ξεπερνά τα 4 δισ. το χρόνο.

Σε δόσεις οι επιστροφές

Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο το πλέον πιθανό σενάριο είναι οι επιστροφές να σπάσουν σε δόσεις, οι οποίες μπορεί να απλωθούν σε τρία, πέντε ή και έξι χρόνια (36 ή 60 ή 72 δόσεις). Δεν αποκλείεται, ωστόσο, το ενδεχόμενο κάποια μικρά ποσά να δοθούν εφάπαξ αν αυτό κριθεί δημοσιονομικά ανεκτό. Για παράδειγμα, οι 580.000 συνταξιούχοι του πρ. ΟΓΑ που δεν είχαν περικοπές καθώς λαμβάνουν συντάξεις κάτω από 1.000 ευρώ, έχασαν από τα αντισυνταγματικά «ψαλίδια» μόνο τα δώρα, τα οποία για ένα έτος κυμαίνονται από 660 ευρώ έως 800 ευρώ κατά άτομο.

Ποιοι δικαιούνται αναδρομικά

Από το παράθυρο της επιστροφής «χωράνε» δυόμιση εκατομμύρια συνταξιούχοι, οι οποίοι έχασαν εντελώς τα κουτσουρεμένα δώρα ή και σημαντικά ποσά από τις συντάξεις τους, κύριες και επικουρικές, με τις περικοπές των νόμων 4051 και 4093 του 2012. Σε κάθε περίπτωση τα αναδρομικά δεν αφορούν νέους συνταξιούχους, δηλαδή συνταξιούχους που αποχώρησαν από 13 Μαΐου του 2016 και μετά. Αφορούν ωστόσο όλους τους παλαιούς συνταξιούχους που ήταν ήδη σε σύνταξη πριν τον Μάιο του 2016.

Τα ποσά των επιστροφών

Τα ποσά που διεκδικούνται κυμαίνονται από 660 έως 7.000 ευρώ για το επίμαχο 10μηνο. Αν τα αναδρομικά “απλωθούν” μέχρι και τον Δεκέμβρη του 2018, δηλαδή σε 42 μήνες, τότε οι διεκδικήσεις φτάνουν έως και τις 27.000 ευρώ για συνταξιούχους με μια κύρια και μια επικουρική. Οι διεκδικήσεις κατά περιπτώσεις μπορούν να ξεπεράσουν και αυτό το ποσό, αν ο συνταξιούχος λαμβάνει περισσότερες από δυο συντάξεις, όπως για παράδειγμα γιατροί του ΕΣΥ, μηχανικοί του Δημοσίου, χήρες ή χήροι που λαμβάνουν περισσότερες από τέσσερις συντάξεις και άλλοι.

Τα ελάχιστα ποσά προκύπτουν για τους συνταξιούχους πρ. ΟΓΑ που έχασαν μόνο τα δώρα, τα οποία για την κατώτατη σύνταξη των 330 ευρώ ήταν 660 ευρώ το χρόνο, καθώς οι αγρότες ελάμβαναν μέχρι το 2012 τα πλήρη δώρα. Υπάρχουν βέβαια και ορισμένες ειδικές κατηγορίες συνταξιούχων που διεκδικούν ακόμη λιγότερα και είναι όσοι ήταν κάτω των 60 ετών – άρα είχαν χάσει τα δώρα από το 2010 – και είχαν ελάχιστη περικοπή, π.χ. 15 ευρώ το μήνα στην κύρια τους σύνταξη. Αντίστοιχα, τα μεγαλύτερα ποσά προκύπτουν για συνταξιούχους με υψηλές συντάξεις ή περισσότερες από δυο συντάξεις.

Για να υπολογίσει κανείς το συνολικό ποσό που διεκδικεί για το επίμαχο 10μηνο πρέπει να ανατρέξει στα μηνιαία εκκαθαριστικά πληρωμών των κύριων και επικουρικών συντάξεών του, όπου αναγράφονται οι μειώσεις των νόμων 4051 και 4093. Προσοχή, ο επανυπολογισμός των επικουρικών έγινε ήδη από το καλοκαίρι του 2016, οπότε οι όποιες νομικές διεκδικήσεις σταματούν εκεί, εφόσον η διαδικασία του επανυπολογισμού και των περικοπών κριθεί συνταγματική από το ΣτΕ.

Σημειώνεται πως το ΕΤΕΑΕΠ έχει ήδη αναρτήσει στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονική υπηρεσία με ενημερωτικά σημειώματα για την ανάλυση της αναπροσαρμογής της επικουρικής σύνταξης που έγινε το καλοκαίρι του 2016 καθώς και συγκεντρωτικούς πίνακες με όλες τις μνημονιακές κρατήσεις (συνταγματικές και αντισυνταγματικές).

Σε δυο ταχύτητες οι διεκδικήσεις

Οι διεκδικήσεις κινούνται σε δυο ταχύτητες. Την διαχωριστική γραμμή θέτει το συνταξιοδοτικό εισόδημα, όπως αυτό είχε διαμορφωθεί το 2012 πριν τις περικοπές σε δώρα και συντάξεις που κρίθηκαν αντισυνταγματικές. Δεδομένου ότι οι επίμαχες μειώσεις επιβλήθηκαν οριζόντια σε όλους ανεξάρτητα από το Ταμείο στο οποίο ανήκαν και ανεξάρτητα από το αν προέρχονταν από το Δημόσιο ή τον ιδιωτικό τομέα, οι δυο βασικές ταχύτητες είναι :

  • Συνταξιούχοι με εισόδημα από κύριες, επικουρικές και μερίσματα κάτω από 1.000 ευρώ μικτά. Έχασαν τελείως τα δώρα, τα οποία είχαν “ψαλιδιστεί” ήδη από το 2010 και μέτρησαν απώλειες στην επικουρική τους σύνταξη.
  • Συνταξιούχοι με εισόδημα από κύριες, επικουρικές και μερίσματα πάνω από 1.000 ευρώ μικτά. Έχασαν τελείως τα δώρα, μέτρησαν απώλειες 5%-20% στο άθροισμα κύριας και επικουρικής, είχαν “έξτρα” μειώσεις στην επικουρική, καθώς και πρόσθετο “ψαλίδι” 12% ειδικά για όσους λάμβαναν μηνιαία σύνταξη άνω των 1.300 ευρώ.

Πηγή: Έθνος

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Δημοφιλη