Connect with us

Life

Ο Δίσκος της Φαιστού και η ιστορία του

Δημοσιεύτηκε

στις

Ο Δίσκος της Φαιστού με την αποτυπωμένη γραφή του, μαζί με την επιγραφή σε χαλκό από το Ιδάλιον, αποτελούν σπουδαιότατα ευρήματα για την ανθρωπότητα και το ελληνικό έθνος


Ο δίσκος της Φαιστού ανακαλύφθηκε στο υπόγειο του δωματίου XL-101 του Μινωικού παλατιού της Φαιστού, κοντά στην Αγία Τριάδα, στη νότια Κρήτη. Ο Ιταλός αρχαιολόγος Λουΐτζι Περνιέ ανάκτησε αυτό τον εντυπωσιακά άθικτο δίσκο, περίπου 15 εκατ. στη διάμετρο και ομοιόμορφα μόλις πάνω από 1 εκατ. στο πάχος, στις 3 Ιουλίου 1908.

Το Ιδάλιον ήταν αρχαία πόλη, βασίλειο της Κύπρου. Σύμφωνα με ιστορικούς, κτίστηκε από τον βασιλιά Χαλκάνωρ ο οποίος μετά από χρησμό έκτισε την πόλη του εκεί που θα έβλεπε τον ήλιο. Ταξιδεύοντας όλη την νύκτα προς ανατολάς, κατά τις ώρες του πρωινού, ένας στρατιώτης ανεφώνησε: “Ιδού άλιον”, τουτεστίν “είδα τον ήλιον”. Και από αυτό, πήρε το όνομα “Ιδάλιον”.

Αυτά σε συνδυασμό με την αποκρυπτογράφηση της Γραμμικής Β από τον “ερασιτέχνη” Μ. Βεντρίς (αρχιτέκτονας στο επάγγελμα) την 1/6/52 που έδωσε ένα ηχηρό ράπισμα σε όλους τους “επιστήμονες” που ήταν απόλυτα σίγουροι πως η Γραμμική Β δεν είναι ελληνική γλώσσα (αφού σύμφωνα με τη θεωρία περί ινδοευρωπαίων οι Έλληνες δεν υπήρχαν (!) τότε) απέδειξαν την αρχαιότητα της ελληνικής γλώσσας. Ο Δίσκος της Φαιστού που χρονολογείται στην αρχή των Νεοανακτορικών χρόνων (17ος π.Χ. αιώνας), φέρει σημεία της “ιερογλυφικής γραφής” και στις δύο όψεις, που αποτυπώθηκαν με σφραγίδες, όταν ο πηλός ήταν νωπός. Πρόκειται λοιπόν για την παλαιότατη ένδειξη τυπογραφίας στον κόσμο, αναπαραγωγής γραπτών κειμένων με καλούπια σημείων. Και οι δύο επιγραφές έχουν αποτυπωθεί σε σπειροειδή διάταξη, από την περιφέρεια προς το κέντρο. Συνολικά τα σημεία στις δυο όψεις του δίσκου είναι 242. Αυτά διαρρυθμίζονται σε 61 ομάδες (λέξεις), πού η κάθε μία χωρίζεται από την άλλη με κάθετες εγχάρακτες γραμμές. Ο αριθμός των σημείων σε κάθε λέξη ποικίλλει από δύο έως επτά. Οι λέξεις στην Α πλευρά του δίσκου είναι 30 ενώ στην Β πλευρά του είναι 31. Τα διαφορετικά σύμβολα είναι 45 (και σύμφωνα με τον συγγραφέα Α. Βασιλάκη δεν απεικονίζεται πάντα το ίδιο γράμμα τού συμβατικού ελληνικού κρητικού αλφάβητου, σε κάθε ένα από αυτά). Επίσης, να αναφέρουμε ότι υπάρχουν δεκαπέντε σύμβολα και στις δύο πλευρές του, πού έχουν μία υπογεγραμμένη, άλλοτε πλάγια και άλλοτε κάθετη προς το σύμβολο. Τα σύμβολα αυτά απαντούν μόνο στην αρχή λέξεων και η υπογεγραμμένη προστέθηκε με μία γραφίδα.

* η γραφή -όπως προαναφέραμε- έχει αποτυπωθεί στον πηλό με κινητά στοιχεία (όπως στα σημερινά τυπογραφεία, γεγονός που δείχνει τυποποίηση και αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να υπάρχουν και άλλα παρόμοια αντικείμενα). Ιδια γραφή έχει βρεθεί σε έναν πέλεκυ που βρέθηκε στο μινωικό ιερό σπήλαιο του Αρκαλοχωρίου, καθώς και σε έναν πυραμοειδή λίθο που βρέθηκε στην περιοχή των Μαλίων.

 

ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΗΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΣΚΟ ΤΗΣ ΦΑΙΣΤΟΥ

Αναρίθμητες προσπάθειες έχουν γίνει για την αποκρυπτογράφηση του δίσκου της Φαιστού, χρησιμοποιώντας τελείως διαφορετικές μεθόδους και καταλήγοντας σε εντελώς διαφορετικά συμπεράσματα για το σκοπό, το περιεχόμενο του, και τους δημιουργούς του.

Σύμφωνα με την αποκρυπτογράφησή της, το περιεχόμενο του κειμένου είναι θρησκευτικό.
Από την 3η π.Χ. χιλιετία ως τα μέσα της 2ας περίπου με κέντρο την Κρήτη άνθισε ένας Αιγαίος πολιτισμός αυτόφωτος και πρωτότυπος, που όμοιό του σε επίπεδο δεν είχε γνωρίσει μέχρι τότε η ανθρωπότητα!

** Ποίοι ακριβώς ήσαν, όμως, οι δημιουργοί του Μινωικού πολιτισμού;

** Ποία είναι δηλαδή η φυλετική ταυτότητα και η καταγωγή τους, και ποία γλώσσα εν τέλει κρύβεται πίσω από τα μυστηριώδη Κρητικά ιερογλυφικά, την άγνωστη Γραμμική γραφή Α και την κυπρομινωική;

Κάποιοι μελετητές του δίσκου παρατηρώντας τα σύμβολα κατέληξαν σε συμπεράσματα ότι περιγράφονται οι άθλοι του Ηρακλή αλλά παράλληλα συμβολίζεται και εξέλιξη της φύσεως του ανθρώπου.

Μελετώντας τον δίσκο και συγκρίνοντας με μυθολογικά και άλλα γνωστά στοιχεία της ίδιας εποχής προκύπτουν και αναφορές με το άστρο του Κυνός γνωστό και ως Σείριο.

Ο μελετητής του Μινωικού πολιτισμού Λεόν Πομεράνς πιστεύει ότι ο δίσκος δεν είναι γραμμένος σε καμιά γλώσσα αλλά είναι ένα σύστημα αλληγορικών συμβόλων, προερχόμενα ίσως και από τα ζωδιακά, και έτσι χρειαζόμαστε ερμηνεία και όχι μετάφραση. Με αυτή την άποψη τείνουν να συμφωνήσουν και αρκετοί άλλοι.

Ιδιαίτερα ενδιαφέρον βιβλίο σχετικά με το θέμα είναι ‘Η Αποκρυπτογράφηση του δίσκου της Φαιστού’ του Θεόδωρου Αξιώτη. Περιέχει πάρα πολλά στοιχεία που περιγράφουν τον πολιτισμό πίσω απ’ τον δίσκο, βασιζόμενος και αυτός όχι στην μετάφραση αλλά στον αποσυμβολισμό του δίσκου. Παρατηρεί μεγάλη πιθανότητα να περιγράφονται οι άθλοι του Ηρακλή.

 

ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΤΗΣ ΦΑΙΣΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΤΖΟΠΑ …!!!

Ο καθηγητής αρχαιολόγος Ρ. Εβάνς μας δίνει πολύ αξιόλογες πληροφορίες σχετικά με κάποιους μυστηριώδεις δίσκους της φυλής Τζόπα.

Οι Τζόπα είναι μια φυλή με κοντόσωμους και παράξενους ανθρώπους, που κατοικούν Β. Δ του Θιβέτ, και έχουν πρωτεύουσα την Ντουιινάχ.

Οι δίσκοι των τζόπα μοιάζουν με τον δίσκο της Φαιστού της Κρήτης, ο οποίος θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί κοσμικό πιάτο όπως και αυτοί των Τζόπα.

Ο Ρ. Εβάνς είχε ένα δίσκο, κομμάτι από μια συλλογή δώδεκα δίσκων που ανήκουν στην φυλή Τζόπα. Έχει πάχος πέντε εκατοστά και διάμετρο είκοσι ένα. Παρά το μικρό μέγεθος ήταν τόσο βαρύς που μόλις μετά βίας μπορούσε να σηκώσει ένας άνθρωπος.

Η επιφάνεια του ήταν λεία και τόσο σκληρή που δεν μπορούσε να την τρυπήσει διαμαντένιο τρυπάνι, το δε υλικό κατασκευής ήταν τελείως άγνωστο για τον άνθρωπο.

Προσπάθησαν να μετρήσουν το βάρος του δίσκου αλλά με έκπληξη είδαν ότι το βάρος μεταβαλλόταν κάθε μίση ώρα και κάθε μέτρηση έδινε τελείως διαφορετικό αποτέλεσμα, τα δε μαγνητόμετρα έδειχναν ότι από το εσωτερικό του δίσκου έβγαιναν περίεργες αντηχήσεις.

Τα γράμματα πάνω στον δίσκο είναι Ελληνικά. Οι 11 δίσκοι των Τζόπα ήρθαν από τον Σείριο, και λέγονται τραγουδιστές λόγω των αντηχήσεων. Είναι όλοι της αυτής σύνθεσης και κατασκευής και φυλάγονται από ιερείς των Τζόπα.

Το παράξενο είναι ότι οι Τζόπα ξέρουν ότι οι δίσκοι προέχοντα από τον Σείριο. Στο κέντρο των δίσκων υπάρχει το άστρο του Σείριου.

Οι κάτοικοι του πέμπτου δορυφόρου του Σείριου και στην προκειμένη περίπτωση οι πρόγονοι των Τζόπα, όπως αφηγούνται οι ίδιοι που υποψιάζονται το μυστικό, μοιάζουν με τους ανθρώπους της γης και έφθασαν στην γη 25.000 χρόνια πριν.

Το παλάτι που μένει ο αρχηγός της φυλής των Τζόπα, είναι μεταλλικό και έχει 1000 μέτρα μήκος και εκατό μέτρα ύψος. Φαίνεται ότι είναι έργο προηγμένης τεχνολογίας άγνωστης στους Τζόπα και δεν αφήνει την παραμικρή αμφιβολία ότι είναι ένα διαστημόπλοιο που έχει φθαρεί από τον χρόνο

από την εφημερίδα – ΤΟ ΒΗΜΑ – “Ελληνική Αγωγή” -‘Ίδρυμα Μείζονος Πολιτισμού

Σχολιασε

ΑΦΗΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Life

Εορτάζει ο Άγιος Μύρων ο Νεομάρτυρας από το Ηράκλειο

Δημοσιεύτηκε

στις

Ο Άγιος Νεομάρτυς Μύρων καταγόταν από το Μεγάλο Κάστρο της Κρήτης, το σημερινό Ηράκλειο, και γεννήθηκε από ευσεβείς και φιλόθεους γονείς


Ο πατέρας του ονομαζόταν Δημήτριος και ήταν δίκαιος και ενάρετος άνθρωπος. Ο Άγιος ήταν σεμνός και σώφρων, και αγαπούσε υπερβολικά την παρθενία και την άσκηση. Εργαζόμενος ως ράπτης στο Ηράκλειο συκοφαντήθηκε από τους Τούρκους, οι οποίοι τον φθονούσαν, ότι δήθεν αποπλάνησε μια Τουρκοπούλα.

Στο δικαστήριο ο Άγιος απέρριψε απολογούμενος την συκοφαντία, αλλά ετέθη σε αυτόν το δίλημμα του εξισλαμισμού ή του θανάτου.

Ο Μάρτυρας Μύρων αποκρίθηκε με παρρησία ότι δεν αρνείται την πίστη του, αλλά είναι έτοιμος να υποστεί κάθε βασανιστήριο για την αγάπη του Χριστού, καθώς γεννήθηκε Χριστιανός και Χριστιανός θέλει να πεθάνει.

Για τον λόγο αυτό τον χτύπησαν ανηλεώς και τον έριξαν στην φυλακή. Όταν τον έβγαλαν από αυτήν, τον οδήγησαν και πάλι ενώπιον του κριτού, όπου ο Άγιος επαναλάμβανε συνεχώς ότι ήθελε να πεθάνει ως Χριστιανός. Έτσι καταδικάσθηκε στον δι’ αγχόνης θάνατο. Λίγο πριν από το μαρτύριο ο Μάρτυρας Μύρων ζήτησε την άδεια από τους δήμιους και πλησίασε τον πατέρα του.

Έπεσε στα πόδια του και του φίλησε το χέρι. Αφού έλαβε την ευχή του προσήλθε προ των δημίων και μετά από λίγο δέχθηκε το στέφανο του μαρτυρίου. Ήταν το έτος 1793 μ.Χ.

πηγή φώτο: ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑΚΑ

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Life

Ο ”θησαυρός” του γέρου…

Δημοσιεύτηκε

στις

Μαθήματα ζωής…


Έντεκα κοπέλια αρσενικά και θηλυκά είχενε ο γέρο Δημητρός από το Πανωχώρι, που δεν επέρασε και πολύς καιρός σά και ξεπερδικίσανε και επαντρευτήκανε και τα ένδεκα, αφού οι καλύτεροι γαμπροί τσι πάντας του του κλέψανε τα θηλυκά, ενώ και τα αρσενικά εβρήκανε και κείνα το σειρά ντως και ετσά επήγαινε το κάθ’ ένα κοπέλι, στο δικό ντου σπιτικό.

Επόμεινε το λοιπόν στο πατρικό σπίτι ολομόναχο το ζευγάρι, ο Δημητρός δηλαδή με τη κερά ντου την Αθηνιά.

Αλλά αμοναχοί ετσά που επομείνανε, είντα θα λα πρωτοπρολάβουνε οι μαύρο κακομοίτσιδες, αφού οι δουλειές απού ξετρέχανε ήτονε πολλές.

Τα έχνη, τσ’ ελιές, τα αμπέλια, τα φαβόρουβα, είντα να προλάβουνε πλια μπροστά, αφού και τα χρόνια απού είχανε στην καμπούρα τους δεν ήτονε και λίγα.

Εσκεφτήκανε το λοιπόν μια βραδιά ο Δημητρός και η Αθηνιά, να καλέσουνε τα κοπέλια ντως, να τους σε μοιράσουνε ούλα τα υπάρχοντα, να ξεμπλέξουνε και κείνοι από τσι πολλές δουλειές, μα γερόντοι απού ήτονε και ετσά απού δεν είχανε άλλες υποχρεώσεις και ας πούμενε και με το χαμομήλι ακόμα θα τηνέ περνούσανε!!

Όπως και εγίνηκε.

Εκαλέσανεντα και τα ένδεκα κοπέλια μια βραδιά και τους σε λέει ο γέρο Δημητρός.

– Μπρε σεις κοπέλια. Εμεγάλωσα σας, επάντρεψα σας, επήγετε στο δικό σας σπιτικό, κάτσετε δα να μοιράσετε και τα χωραφάκια απού έχομε, να πάρει το κάθ’ ένα τη πάρτε ντου, λίγη πολύ ότι είναι, γιατί εγώ με τη μάνα σας, δεν μπορούμε μπλιο να τα σάχνωμε.

Καλοανεθρεμμένα τα κοπέλια όπως ήτονε, εκάτσανε και τα μοιράσανε με το καλύτερο τρόπο και επαίξανε και κλήρο και επήρενε το καθ’ ένα κοπέλι, το δικό ντου μοιράσι και στο τέλος δεν είχενε κιανένα παράπονο.
Εκάμανε όμως ένα λάθος και τα μοιράσανε ούλα, χωρίς να αφήσουνε κάπχοιο κομμάτι των γερόντων, για να βγάζουνε και κείνοι πράμα για τη πέραση ντως, αλλά ούτε εξοικονόμηση δεν εσκεφτήκανε να τους σε κανονίσουνε.

Ο γέρο Δημητρός βέβαια είχενε κατά νου πως, ένδεκα είναι αυτά τα κοπέλια, δεν μπορεί αν δεν βρεθεί έστω και ένα να του δίνει μια ουλιά σημασία, μιας και δεν του βγάλανε γεροντομοίρι.

Αλλά δυστυχώς λίγο αργότερο αποδείχτηκε πως και τα ένδεκα, εξανοίγανε τα κοπέλια ντως και τσι δουλειές ντως και εποξεχάσανε εντελώς τσι γερόντους των.

Εμπαγαλιάσανε το λοιπόν και οι δύο γερόντοι να τρέχουνε στην εξοχή και να βρίσκουνε βρούβες, χοχλιούς και ασκορδουλάκους, αλλά και ότι άλλο τους επάντυχνε, για νά ‘χουνε να βάνουνε πράμα στο τσικάλι.
Στο γύρισμα του χρόνου όμως, πχιάνει την Αθηνιά πνευμονία και εκόρδισε τ’ ατζί τζι, τση μαύρο κακομοίτσας και ετσά επόμεινε ολομόναχος ο γέρο Δημητρός στο σπιτικό ντου.

Τα πράματα όμως μέρα με τη μέρα εντακάρανε και εχειροτερεύγανε ακόμα παραπάνω, αφού και γέρος ήτονε ο Δημητρός και εισόδημα δεν είχενε.
Όπως πολλές φορές, έτσι και τώρα, καθώς ”η ανάγκη τέχνες κατεργάζεται” και με την εμπειρία τση ζωής ο Δημητρός, εσκέφτηκε πονηρά και γι’ αυτό εξαναμάζωξε τα κοπέλια ντου στο σπίτι, για να τους σε πει τα ”καθ’ έκαστα”.

– Κοπέλια μου καλά μου κοπέλια!! Σήμερο με βρίσκετε πολύ χαρούμενο, καθ’ όσον μετά το αναπάντεχο θλιβερό γεγονός που μας βρήκενε ούλους μας οπέρυσι και χάσαμε τη μακαρίτισσα τη μάνα σας και επόμεινα και εγώ ολομόναχος σαν τη καλαμιά στον κάμπο, οφέτος ο Θιός ήθελε να μου δώσει λίγο χαρά , να ”ξεσφακώσει” και μένα το στόμα μου, να μην είμαι ετσά απού ήμουνα μέχρι εδά κακομοιργιασμένος και μού ‘πεψε τα ελέη ντου, μού ‘πεψε ένα θησαυρό και θα τονέ δοξάζω ίσαμε να ζω!!

Οπροχθές το μεσημέρι το λοιπόν, να ιδείτε απού ο σκύλος μας ήσκαφτε ασταμάτητα εκέ όξω στην ελιά από κάτω και για μια στιγμή εξεπρόβαλε άνα βίσαλο και επήρα το ντελόγο και εγώ τη σκαλίδα και ήσκαψα πλια βαθιά και να ιδείτε απού εξέθαψα ένα μεγαλοπό πιθαράκι, απού τελικά ήτονε γεμάτο χρυσές λύρες και επήγατο το ντελόγο και τό ‘χωσα στη πέρα αποθήκη, αναμεσώς στα λαδοπίθαρα μας!!

Εσκέφτηκα το λοιπόν μιας και έχω εδά πολλά λεφτά και μιας και είμαι αμοναχός, να πληρώνω μια ξένη γυναίκα να με σάχνει εδά στα γεράματα μου, να μην τυραννούμαι, ετσά που ετυραννούμουνα μέχρι εδά!!
Αλλά εσκέφτηκα και πάλι πως, σιγά σιγά εκείνη νά η γυναίκα, μπορεί να μου ”ξαφρίσει” ούλες τσι λύρες και κρίμα δεν είναι;;

Να πιάσετε θέλει, λέω ‘γώ, να μου φέρνετε φαϊ να τρώγω και οντό θα ποθάνω, θα μοιράσετε τσι λύρες;;

Μα γρικάτε όμως, θα τσι μοιράσετε μετά που θα ποθάνω και μετά που θα μου κάνετε τα σαράντα!!

– Κιαμέ κιαμέ;; Εμείς θα σου φέρνουμε φαϊ και θα σε σάχνουμε κι’ όλας και να τσ’ αφήσεις ορνικέ ντως εκείνες σάς τσι λύρες, φωνιάζανε ούλα μαζί τα κοπέλια ντου!!

Είντα εγινότανε στη συνέχεια δεν περιγράφεται.

Συνοριτό επαίζανε, πιο κοπέλι θα του πήγαινε το καλύτερο πιάτο φαϊ.
Και του ”πουλιού το γάλα” του πηγαίνανε!!

Λίγα χρόνια όμως αργότερα, επόθανε και ο γέρο Δημητρός!!
Μετά τα σαράντα του εμαζωχτήκανε και πάλι ούλα τα κοπέλια στο πατρικό ντως σπίτι, για να ανοίξουνε το πιθαράκι και να μοιραστούνε τσι λύρες!!
Ανοίγουνε το λοιπόν το πιθαράκι και μέσα σ’ αυτό εβρήκανε, ένα μεγάλο μεγάλο σφυρί και ένα χαρτί απού ήγραφε:

”Απού μοιράσει τώ παιδιώ
καί δέ κρατήξει πράμα,
θέλει μέ τούτο τό σφυρί,
η κεφαλή ντου σπάμα”!!

Μήπως δεν είχενε δίκιο ο γέρο Δημητρός;; Αφού και η παροιμία του σοφού λαού μας ανάλογα μας μαρτυρεί;; Απού λέει:

”Αποκράθιε γέρο νά ‘χεις,
τη τιμή, όπου κι αν λάχεις”.

Σύνταξη κειμένου, φωτογραφικό υλικό: Φανούριος Ζαχαριουδάκης Μέλος της ΠΑ.Ε.ΔΗ. και ΜΜΕ

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Life

«Έφυγε» ο Πρόεδρος της Κρητικής Εστίας

Δημοσιεύτηκε

στις

Σήμερα η Κρητική Εστία αποχαιρετάει ένα πολύ σημαντικό μέλος της οικογένειάς της


Ο κύριος Σαλβαράκης, ο Πρόεδρός της Κρητικής Εστίας, έφυγε από τη ζωή τη Δευτέρα το μεσημέρι χάνοντας τη μάχη με την καρδιά του.

Ο άνθρωπος αυτός όμως θα μείνει για πάντα στις δικές μας καρδιές σαν εκείνο τον άνθρωπο που έβαλε με το δικό του τρόπο το λιθαράκι του στην κρητική παράδοση , στην κρητική εστία.

Με κόπο και θυσία ως και το τελευταίο λεπτό δινόταν στην εστία παρ’ολα τα προβλήματα υγείας που αντιμετώπιζε.

Όποτε χρειαζόταν ο κύριος Πρόεδρος παρευρισκόταν στην εστία, ελέγχοντας και διασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργία του ιδρύματος.

Ήταν με το δικό του τρόπο δίπλα στα παιδιά, χωρίς υπερβολικές εκρήξεις αγάπης και μελοδραματισμούς, και φρόντιζε να εκδηλώνει το ενδιαφέρον και την αγάπή του με έναν άλλο τρόπο, δικό του και μοναδικό.

Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί το ενδιαφέρον του για το σπίτι μας, που για άλλους λέγεται Κρητική Εστία.

Κάποιοι θυμούνται ακόμη τα λόγια του σαν συμβουλές: “Προσέχετε την εστία, είναι σπίτι σας. Ό,τι κάνετε στο σπίτι σας, θα κάνετε κι εδώ”.

Αυτό ήταν που ήθελε και γι’αυτό τον ευχαριστούμε για όλα.

Τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια του εκπλειπώντος που συνεχίζει να στηρίζει την εστία και να συνεχίζει το έργό του, ζητώντας δωρεά χρημάτων στην Κρητική Εστία, αντί κατάθεσης στεφάνων.

Καλό σας παράδεισο Πρόεδρε, με τιμή όπως σας αξίζει.

Τα παιδιά σας!

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Facebook

Δημοφιλη