Connect with us

People

Ζεσικά Πρεαλπατό, η ζαχαροπλάστρια που αναιρεί το επιδόρπιο

Δημοσιεύτηκε

στις

Αυτή την εποχή στο μενού του τριάστερου εστιατορίου Plaza Athenee στο Παρίσι, όπου εργάζεται από το 2015, η Ζεσικά προτείνει: φράουλες με μπουμπούκια ελάτου ή μόνο με ραβέντι — το οποίο κατά περίπτωση έχει υποστεί ζύμωση, είναι ψημένο, φρυγανισμένο, ποσέ και ωμό σε μια πιο τραγανή άποψη.


Φρούτα εποχής με ξύδι, με ελάχιστη ζάχαρη, στο μπάρμπεκιου… επιδόρπια απόντα παντελώς από το Instagram: η Γαλλίδα Ζεσικά Πρεαλπατό δεν τόλμησε να δώσει στον ζαχαροπλάστη πατέρα της να δοκιμάσει τα επιδόρπιά της, τα οποία βραβεύτηκαν αυτή την εβδομάδα ως τα καλύτερα παγκοσμίως.

«Δεν θα καταλάβαινε τίποτε από αυτά που κάνω», ομολογεί η 32χρονη που ανακηρύχθηκε η «καλύτερη ζαχαροπλάστρια του κόσμου» από την κατάταξη World’s 50 Best Restaurants.

Αυτή την εποχή στο μενού του τριάστερου εστιατορίου Plaza Athenee στο Παρίσι, όπου εργάζεται από το 2015, η Ζεσικά προτείνει: φράουλες με μπουμπούκια ελάτου ή μόνο με ραβέντι – το οποίο κατά περίπτωση έχει υποστεί ζύμωση, είναι ψημένο, φρυγανισμένο, ποσέ και ωμό σε μια πιο τραγανή άποψη.

Η ίδια δεν ενδιαφέρεται να φωτογραφίζει τις δημιουργίες της που μοιάζουν ακατέργαστες αλλά αφήνουν μια εξαιρετικά λεπτή και γνήσια γεύση.

Τα επιδόρπιά της εντάσσονται στην αντίληψη της «φυσικότητας» (naturalite – γευστικές δημιουργίες με χρήση κυρίως φυσικών προϊόντων), την οποία υποστηρίζει ο διάσημος σεφ Αλέν Ντικάς, μέντορας της Ζεσικά Πρεαλπατό, η οποία προτείνει με τη σειρά της την «desseralite» (από τις λέξεις dessert, επιδόρπιο + naturalite, φυσικότητα). Αυτός είναι και ο τίτλος του βιβλίου της, στο οποίο προτείνει τις συνταγές για 50 επιδόρπια που ετοίμασε στο Plaza Athenee.

Λεμόνι-φύκια, κεράσια-ελιές-βινεγκρέτ, βυνοποιημένο κριθάρι-παγωμένη μπύρα για γλασάρισμα-λυκίσκος, αγκινάρα Ιερουσαλήμ-βανίλια bourbon-τρούφα… «Εδώ, αναστατώνουμε τον κόσμο», λέει χαμογελώντας η ζαχαροπλάστρια που κατάγεται από το Μον-ντε-Μαρσάν της νοτιοδυτικής Γαλλίας.

Χωρίς κρέμα και μους

«Μου αρέσει πολύ να βάζω ξύδι, βινεγκρέτ, μου αρέσουν όλοι οι τρόποι παρασκευής, διάφορες προσεγγίσεις για να αναδείξω το προϊόν».

Ορισμένοι συνάδελφοί της την επικρίνουν για τα αρκετά σοφιστικέ, όπως τα χαρακτηρίζουν, για ένα πολυτελές ξενοδοχείο, επιδόρπιά της. Μερικές φορές πελάτες δηλώνουν «απογοητευμένοι», αφηγείται η Ζεσικά, μια από τις ελάχιστες σεφ ζαχαροπλαστικής σε εστιατόριο τριών αστέρων.

Πριν από τέσσερα χρόνια, ο Αλέν Ντικάς την έκανε να κλάψει όταν αρνήθηκε να δοκιμάσει ένα από τα πρώτα της ντεζέρ με φρούτα. «Τώρα βλέπω γιατί: εργάστηκα όπως θα έκανε ένας ζαχαροπλάστης. Είχα βάλει πολλή μους, κρέμα, παγωτό και ένα ζαχαρωτό σε σχήμα κεραμιδιού. Για τον Ντικάς, αυτά δεν ήταν πολύ σπουδαία υλικά για ένα επιδόρπιο».

«Αφαίρεσα τα πάντα… και σήμερα δυσκολεύομαι πολύ να φτιάξω επιδόρπια με βάση τη σοκολάτα ή τον καφέ γιατί δεν είναι υλικά που μπορούμε να σερβίρουμε στο πιάτο» Τα επιδόρπιά της έχουν μια υποψία πικράδας και οξύτητας και χρησιμοποιεί τη ζάχαρη όπως το αλάτι, απλά και μόνο για νοστιμιά. «Καταλαβαίνω τους πελάτες όταν δεν τους αρέσουν».

Στην αρχή τα αρνητικά σχόλια την πλήγωναν, μετά συνήθισε. Η ίδια δηλώνει κατάπληκτη για τη βράβευσή της. «Ουδέποτε θα στοιχημάτιζα ότι η ζαχαροπλαστική αυτή θα έδρεπε δάφνες. Είναι τεράστια τιμή για μένα».

«Τα επιδόρπια αυτά δεν είναι κατ΄ανάγκην ωραία, φαίνονται πολύ απλά αλλά απαιτούν πάρα πολλή δουλειά για να γίνουν», εξηγεί.

Η ίδια θέλει έως και έναν μήνα για να επεξεργαστεί ένα νέο επιδόρπιο και το μενού αλλάζει πολύ γρήγορα, με την εναλλαγή των εποχών. Της αρέσει να συνδυάζει τη μαγειρική με τη ζαχαροπλαστική, να ψήνει ροδάκινα και βερίκοκα στο μπάρμπεκιου.

«Όταν ανεβάζω στο Instagram αυτό που ετοιμάζω, η φωτογραφία δεν εντυπωσιάζει… Οι κακόμοιροι οι 20.0000 ακόλουθοί μου!», λέει αστειευόμενη, ενώ παραδέχεται ότι παραδόξως για την ηλικία της, δεν της πολυαρέσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ούτε έχει τον χρόνο να ανεβάζει «σωστά» τη φωτογραφία για να αναδείξει το έργο της.

Ασφαλώς και της αρέσει η κλασική ζαχαροπλαστική αλλά δεν θέλει πια να την παρασκευάζει: «ήρθα εδώ γιατί είχα βαρεθεί να φτιάχνω σοκολάτα-φυστίκι ή κεράσι-αμύγδαλο. Ένα Σεντ-Ονορέ είναι τόσο ωραίο, δεν βλέπω γιατί θα πρέπει να το επαναπροσδιορίσω. Εδώ μας αρέσει να ταράζουμε τα νερά. Όταν λοιπόν ο πελάτης φθάνει στο επιδόρπιο, και αυτό είναι ένα Σεντ-Ονορέ, τότε δεν υπάρχει διαφορά».

Πάντως ούτε ο πατέρας της ούτε τα άλλα μέλη της γαλλο-ιταλικής της οικογένειας –μάγειρες και ζαχαροπλάστες– έχουν δοκιμάσει τις τελευταίες δημιουργίες της. «Όταν επιστρέφω στο πατρικό μου, οι γονείς μου δεν μου μιλούν για τη δουλειά μου. Πράγματι, δεν ξέρουν τι γίνεται και αυτό μου αρέσει πολύ. Μας αρέσει να τρώμε οικογενειακά, να μοιραζόμαστε πιάτα, τα οποία είναι πολύ απλά τις περισσότερες φορές. Αλλά σίγουρα δεν θα καταλάβαιναν τα δικά μου επιδόρπια».

(με πληροφορίες από Le Monde)

Σχολιασε

ΑΦΗΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

People

17 Σεπτεμβρίου πεθαίνει ο Μάνος Λοΐζος

Δημοσιεύτηκε

στις

Κυπριακής καταγωγής μουσικοσυνθέτης, με σπουδαία προσφορά στο έντεχνο λαϊκό τραγούδι


Ο Εμμανουήλ Λοΐζος γεννήθηκε στις 22 Οκτωβρίου 1937 στο χωριό Άγιοι Βαβατσινιάς της επαρχίας Λάρνακας.

Ήταν το μοναδικό παιδί του Ανδρέα Λοΐζου και της Δέσποινας Μανάκη, κόρης γεωπόνου από τη Ρόδο. Η οικογένειά του μετακόμισε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου προς αναζήτηση καλύτερης τύχης, όταν ο Μάνος ήταν επτά ετών.

Με τη μουσική ασχολήθηκε από τα μαθητικά του χρόνια. Γράφτηκε σε τοπικό Ωδείο και άρχισε να μαθαίνει βιολί, αλλά κατέληξε στην κιθάρα. Μετά την αποφοίτησή του από το Αβερώφειο Γυμνάσιο της Αλεξάνδρειας το 1955 ήλθε στην Αθήνα και γράφτηκε αρχικά στη Φαρμακευτική Σχολή και στη συνέχεια στην ΑΣΟΕΕ. Στις αρχές του 1960 ήλθε η μεγάλη στροφή στη ζωή του, όταν αποφάσισε να εγκαταλείψει τις σπουδές του και να ασχοληθεί αποκλειστικά με τη μουσική.

Για να επιβιώσει κάνει διάφορες δουλειές, από γκαρσόνι σε ταβέρνα μέχρι γραφίστας και διακοσμητής. Το 1962 έρχεται σε επαφή με τον Μίμη Πλέσσα, ο οποίος μεσολαβεί στη «Φίλιπς» για την ηχογράφηση του πρώτου του τραγουδιού. Είναι το «Τραγούδι του δρόμου», ελληνική απόδοση του Νίκου Γκάτσου σ’ ένα ποίημα του Λόρκα με ερμηνευτή τον Γιώργο Μούτσιο.

Το Απρίλιο του 1962 έγινε ιδρυτικό μέλος και αντιπρόεδρος στο Σύλλογο Φίλων Ελληνικής Μουσικής (ΣΦΕΜ), με στόχο τη στήριξη του έργου του Μίκη Θεοδωράκη, αλλά και την προβολή νέων δημιουργών. Στις τάξεις του συλλόγου θα βρεθούν πολύ γρήγορα ο Χρήστος Λεοντής, ο Γιάννης Μαρκόπουλος, ο Διονύσης Σαββόπουλος, η Μαρία Φαραντούρη, ο Νότης Μαυρουδής, ο Φώντας Λάδης, ο Μάνος Ελευθερίου και πολλοί άλλοι. Αναλαμβάνει τη διεύθυνση της χορωδίας του συλλόγου και με αυτή συμμετέχει το καλοκαίρι στις παραστάσεις της μουσικής επιθεώρησης του Μίκη Θεοδωράκη «Όμορφη Πόλη» που ανεβαίνει με μεγάλη επιτυχία στο Θέατρο Παρκ.

Τον Μάρτιο του 1965 παντρεύεται τη Μάρω Λήμνου, τη μετέπειτα συγγραφέα παιδικών βιβλίων, γνωστή ως Μάρω Λοΐζου. Ένα χρόνο αργότερα, τον Αύγουστο του 1966, θα γεννηθεί η κόρη τους Μυρσίνη. Τα επόμενα χρόνια θα είναι αρκετά δημιουργικά για τον συνθέτη. Γράφει τραγούδια και μουσική για το θέατρο και τον κινηματογράφο.

Κατά τη διάρκεια της δικτατορίας μπήκε πολλές φορές στο στόχαστρο των αρχών για τις αριστερές πολιτικές του πεποιθήσεις. Μετά την εξέγερση του Πολυτεχνείου τον Νοέμβριο του 1973 συνελήφθη και πέρασε 10 μέρες στα κρατητήρια στης Ασφάλειας. Μέσα στο ξέφρενο κλίμα της μεταπολίτευσης συμμετέχει στις μεγάλες λαϊκές συναυλίες της εποχής και στο τέλος του 1974 κυκλοφορεί το δίσκο «Τα Τραγούδια του Δρόμου», με όλα εκείνα τα τραγούδια του που είτε είχαν απαγορευτεί τα προηγούμενα χρόνια, είτε δεν τους είχε επιτραπεί η ηχογράφηση από τη λογοκρισία της επταετίας. Την τριετία 1974 – 1977 υπήρξε ένας από τους βασικούς εκφραστές του πολιτικού τραγουδιού. Το 1978 αναλαμβάνει την προεδρία της Ένωσης Μουσικοσυνθετών Ελλάδας και πρωτοστατεί στη δημιουργία φορέα είσπραξης των πνευματικών δικαιωμάτων. Τον ίδιο χρόνο παντρεύεται σε δεύτερο γάμο την ηθοποιό Δώρα Σιτζάνη.

Στην εικοσαετή μουσική του διαδρομή έγραψε μερικά από τα καλύτερα ελληνικά τραγούδια, συνεργαζόμενος με τους στιχουργούς Γιάννη Νεγρεπόντη, Φώντα Λάδη, Μανώλη Ραούλη, Δημήτρη Χριστοδούλου και Λευτέρη Παπαδόπουλο, με τον οποίο γνωρίστηκε το 1965 και έγιναν αχώριστοι φίλοι. Τα τραγούδια του, γεμάτα λυρισμό και τρυφερότητα, ερμήνευσαν μεγάλα ονόματα του ελληνικού τραγουδιού, όπως ο Γιάννης Καλατζής, ο Γιώργος Νταλάρας, ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, η Χάρις Αλεξίου, ο Γιάννης Πουλόπουλος, ο Γιάννης Πάριος, η Μαρία Φαραντούρη, ο Στέλιος Καζαντζίδης και η Δήμητρα Γαλάνη.

Ο Μάνος Λοΐζος έφυγε νωρίς από τη ζωή στις 17 Σεπτεμβρίου 1982. Άφησε την τελευταία του πνοή σε νοσοκομείο της Μόσχας, χτυπημένος από την επάρατη νόσο.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

People

Το χρονικό της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα

Δημοσιεύτηκε

στις

Η εν ψυχρώ δολοφονία που αποτέλεσε το σημείο καμπής για την αντιμετώπιση της Χρυσής Αυγής


Νωπές είναι ακόμα οι μνήμες από την δολοφονία του Παύλου Φύσσα ένα χρόνο μετά. Ήταν 17 Σεπτεμβρίου 2013. Ο 34χρονος μουσικός μαζί με την κοπέλα του και μερικούς φίλους κάθεται σε μία καφετέρια στο Κερατσίνι και όλοι παρακολουθούν έναν ποδοσφαιρικό αγώνα. Ακολούθησε, σύμφωνα με τις πληροφορίες, ένταση για το ποδόσφαιρο και στη συνέχεια φαίνεται ότι υπήρξε πολιτική αντιπαράθεση. Σύμφωνα με κατοίκους της περιοχής, η αντιπαράθεση μεταφέρθηκε από την καφετέρια στο δρόμο της Παναγή Τσαλδάρη.

Ένα μαχαίρι στοχεύει απευθείας την καρδιά του νεαρού. Ο Παύλος Φύσσας πέφτει νεκρός στην άσφαλτο. Ξεψυχά στην αγκαλιά της αγαπημένης του. Όλοι «παγωμένοι» δεν μπορούν να πιστέψουν τι έχει μόλις συμβεί. Πριν «φύγει» υπέδειξε τον δολοφόνο του. Τις τελευταίες δραματικές στιγμές και τις τελευταίες λέξεις του 34χρονου Παύλου Φύσσα περιέγραψε ένας από τους φίλους του που ήταν παρών στο τραγικό περιστατικό.

«Μας περικύκλωσαν 45 άτομα της Χρυσής Αυγής με ρόπαλα στα χέρια, πάνω από την Τσαλδάρη κάποιοι χρυσαυγίτες είχαν κλείσει με τα αμάξια τους τη λεωφόρο, την οποία ανέβαιναν ανάποδα με τα αυτοκίνητά τους», δηλώνει ο Μιχάλης, στην εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος, περιγράφοντας το περιστατικό.

«Νιώσαμε ότι δεν θα γλιτώσουμε εύκολα από αυτούς. Ο Παύλος μας φώναξε “τρέξτε, τρέξτε”. Αρχίσαμε να τρέχουμε. Ο Παύλος σταμάτησε να τρέχει για να τους καθυστερήσει και να τους απωθήσει, να μην φτάσουν σ’ εμάς. Αρχίσανε να παλεύουν. Πήγε να φύγει, εκείνη τη στιγμή κατέβηκε ένας χρυσαυγίτης από ένα αμάξι που ήταν παρκαρισμένο δίπλα. Ο Παύλος του φώναξε “τι θα γίνει, θα μας σκοτώσετε τώρα;”», συνεχίζει.

«Εκείνος τον μαχαίρωσε. Του κάρφωσε το στιλέτο στην καρδιά. Μετά αρχίσανε οι χρυσαυγίτες να τρέχουνε. Τότε εμφανίστηκε η ομάδα ΔΙΑΣ. Ο Παύλος είχε τις αισθήσεις του. Προσπάθησε να πλησιάσει τους αστυνομικούς, ενώ ήταν μαχαιρωμένος και τους φώναξε: Αυτός με μαχαίρωσε πιάστε τον!»

Το χρονικό της επίθεσης

Η Ελληνική Αστυνομία δέχεται κλήση στις 23:57:42 (17/9/3013). Μάρτυρες αποκαλύπτουν πως μια ομάδα περίπου 50 ατόμων με ρόπαλα βρίσκονται στην συμβολή των οδών Ιφιγένειας και Λ. Παναγή Τσαλδάρη στο Κερατσίνι. Κατευθύνονται προς την καφετέρια με την επωνυμία «ΚΟΡΑΛΙ».

Στις 23:59:19, μια ομάδα 8 αστυνομικών της ομάδας ΔΙ.ΑΣ φθάνει στο σημείο.

Οι αστυνόμοι βλέπουν απέξω περίπου 30 άτομα. Κάποιοι αρχίζουν να τρέχουν προς την οδό Παναγή Τσαλδάρη, όπου είναι συγκεντρωμένα 60 άτομα.

Εκεί βρίσκουν τον Παύλο Φύσσα. Κείτεται αιμόφυρτος, με τραύματα από μαχαίρι στο στήθος. Δεν έχει χάσει ακόμα τις αισθήσεις του. Καταφέρνει να αποκαλύψει το όνομα του δράστη. Είναι ο Γιώργος Ρουπακιάς, μέλος της Χρυσής Αυγής.

Η αστυνομία του βάζει χειροπέδες. Βρίσκει το μαχαίρι πεταμένο κοντά στο αυτοκίνητό του. Ο άτυχος νέος, με αντιφασιστική δράση, μεταφέρεται στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας, όπου και διαπιστώνεται ο θάνατός του.

Την ίδια στιγμή συγκλονιστική ήταν η μαρτυρία ενός κατοίκου της περιοχής που βρέθηκε πολύ κοντά στο σημείο της συμπλοκής και κατήγγειλε ότι στο σημείο υπήρχαν εξαρχής αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. οι οποίοι παρακολουθούσαν αμέτοχοι τη φασαρία.

Ο δράστης Γιώργος Ρουπακιάς

Από την προανάκριση, διαπιστώνεται πως ο δράστης δεν βρισκόταν αρχικά στην καφετέρια. Ο Ρουπακιάς μετά την δολοφονία του Φύσσα επικοινώνησε τηλεφωνικώς με τον Γιώργο Πατέλλη, αρχηγό της τοπικής οργάνωσης Νικαίας ο οποίος στην συνέχεια επικοινώνησε με τον βουλευτή της Χρυσής Αυγής Γιάννη Λαγό.

Οι ανακρίσεις μπλέκουν και άλλα μέλη της Χρυσής Αυγής. Αυτή είναι η αφορμή για περαιτέρω έρευνες για ποινικά αδικήματα.

Η αστυνομία κάνει λόγο για ύπαρξη εγκληματικής οργάνωσης στην οποία εμπλέκονται μέλη, ηγετικά στελέχη αλλά και βουλευτές της Χρυσής Αυγής.

Εκτός από το Γιώργο Ρουπακιά, συνελήφθη και η σύζυγος του δράστη της στυγερής δολοφονίας του Παύλου Φύσσα στο Κερατσίνι, καθώς επίσης και άλλη μία γυναίκα, γιατί, σύμφωνα με την αστυνομία, στο πλαίσιο της έρευνας κατέθεσαν ψευδώς αναφορικά με αντικείμενα που φέρεται ότι απομακρύνθηκαν από το σπίτι του δράστη.

Επιπλέον, συνελήφθη για παράβαση του νόμου περί όπλων ο υπεύθυνος της Τοπικής Οργάνωσης της Χρυσής Αυγής του Πειραιά, καθώς από τις έρευνες που έγιναν στους χώρους των γραφείων βρέθηκε και κατασχέθηκε ένα πτυσσόμενο γκλομπ.

Νωρίτερα, σε κατάθεσή της στην Ασφάλεια, η σύζυγος του 45χρονου είχε υποστηρίξει ότι ο δράστης της είχε ζητήσει να εξαφανίσει από το σπίτι τους όλα τα αντικείμενα που τον συνδέουν με πολιτικό χώρο.

Η ίδια πρόλαβε, όπως λένε οι πληροφορίες, και έκρυψε ένα πτυσσόμενο γκλομπ και έντυπο υλικό. Όλα αυτά μετά το φονικό στο Κερατσίνι και μετά από όσα αποκάλυψε η σύζυγός του στον ανάκριση.

Ελεύθεροι, χωρίς περιοριστικούς όρους, μετά από σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα, αφέθηκαν τόσο η σύζυγος του δράστη της αιματηρής επίθεσης στο Κερατσίνι, μια ακόμη γυναίκα (η οποία, κατά την απολογία της στον ανακριτή, φέρεται να υποστήριξε ότι δεν έχει σχέση με την επίθεση και ότι απλά γνώριζε τη γυναίκα του δράστη) και ο γραμματέας της τοπικής οργάνωσης της Χρυσής Αυγής στον Πειραιά.

Η ταυτότητα του δολοφόνου

Γιος μεταναστών στη Γερμανία και πατέρας δύο παιδιών είναι ο 45χρονος Γιώργος Ρουπακιάς που ομολόγησε ότι δολοφόνησε τον Παύλο Φύσσα τα μεσάνυχτα της Τετάρτης στο Κερατσίνι.

Τον τελευταίο καιρό φέρεται να εργαζόταν σαν οδηγός βυτιοφόρου σε εταιρία πετρελαιοειδών και συχνά έλειπε από το σπίτι του.

Όσοι τον γνωρίζουν λένε πως «έβαζε κάτω έναν ολόκληρο λόχο». Τον χαρακτηρίζουν «βιαστικό». Και συμφωνούν πως φρόντιζε να κρύβει καλά τα πιστεύω του. Ολιγόλογος και χαμηλών τόνων πάντα.

Όπως παραδέχτηκε και ο ίδιος στην απολογία του επισκεπτόταν συχνά τα γραφεία της Χρυσής Αυγής στη Νίκαια. Το διαμέρισμα που μένει με την οικογένειά του, τη γυναίκα του και τα δυο τους παιδιά, μια κόρη μαθήτρια Λυκείου και έναν γιο που είναι φαντάρος, είναι πολύ κοντά στα γραφεία του κόμματος.

Είχαν μετακομίσει στο διαμέρισμα της Νίκαιας πριν δυο μήνες, είπαν γείτονες. Πριν, έμεναν στα Πετράλωνα. Στην πολυκατοικία όπου έμενε, οι συγκάτοικοι μίλησαν για έναν άνθρωπο χαμηλών τόνων.

Παλιότερα, ο δράστης είχε δουλέψει στην ιχθυόσκαλα Κερατσινίου, σε ιχθυοπωλεία συγγενών του.

Η Χρυσή Αυγή αρνήθηκε ότι έχει οποιαδήποτε σχέση με τον 45χρονο. Από έρευνες όμως φέρεται να είχε στενή σχέση με ηγετικά στελέχη της Χρυσής Αυγής, και συμμετείχε σε πολλές δραστηριότητές της.

Καταθέσεις στους ανακριτές εντάσσουν τον Ρουπακιά στην ηγετική ομάδα της τοπικής οργάνωσης Χρυσής Αυγής Νίκαιας. Σήμερα βρίσκεται στις φυλακές Μαλανδρίνου.

Ποιος ήταν ο Παύλος Φύσσας

Το θύμα της δολοφονίας, ο Παύλος Φύσσας, γεννήθηκε στις 10 Απριλίου 1979 και ήταν καλλιτέχνης της ραπ. Ο πατέρας του δούλευε στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος. Ο Παύλος Φύσσας μετά το σχολείο είχε δουλέψει και αυτός σε παρόμοιες εργασίες από το 1998 μέχρι το 2003 και ανήκε στο Συνδικάτο του Μετάλλου, ενώ στη συνέχεια είχε αφιερωθεί στη μουσική.

Από την ηλικία των 18 ετών είχε γνωριστεί με μέλη της Freestyle Productions, εταιρείας παραγωγής low bap μουσικής με έδρα το Πέραμα.

Το καλλιτεχνικό του όνομα Killah P σήμαινε σύμφωνα με τον ίδιο «Killah Past – Δολοφόνος του παρελθόντος» και το πήρε όταν έφυγε από την Freestyle Productions.

Είχε συμμετάσχει σε δισκογραφικές συλλογές και είχε κάνει αρκετές ζωντανές εμφανίσεις στην Αθήνα και την περιφέρεια. Συνεργάστηκε με γνωστούς hip-hop καλλιτέχνες όπως ο Δημήτρης Μεντζέλος (από τα Ημισκούμπρια), μαζί με τον οποίο δημιούργησε βίντεο με τίτλο «Κρίση», και τον Λόγο Απειλή.

Μέσω της μουσικής του μιλούσε για πρόσφυγες, μετανάστες, για τη βία του κατεστημένου, για τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου και του Κάρλο Τζουλιάνι, διαδηλωτή στη Γένοβα το 2001.

Δεν ανήκε σε καμία παράταξη, αλλά είχε αναπτύξει αντιφασιστική δράση. Ο πατέρας του Παύλου Φύσσα εμφανιζόμενος σε τηλεοπτικό σταθμό, δήλωσε θυμωμένος πως ο γιος του δεν ανήκε ποτέ πουθενά πολιτικά, καταγγέλλοντας την πολιτική του εκμετάλλευση.

Ο Παύλος Φύσσας κηδεύτηκε στις 19 Σεπτεμβρίου 2013 στο νεκροταφείο Σχιστού. Όταν βγήκε το φέρετρο από την εκκλησία ακούστηκαν τα συνθήματα «Το αίμα κυλάει, εκδίκηση ζητάει», «Θάνατος στον φασισμό», ενώ την ώρα της ταφής οι παρευρισκόμενοι τραγουδούσαν στίχους των τραγουδιών του Παύλου Φύσσα. Το δημοτικό συμβούλιο Κερατσινίου, υιοθετώντας αίτημα πολιτών και συλλογικοτήτων, αποφάσισε να μετονομαστεί η Παναγή Τσαλδάρη σε οδό Παύλου Φύσσα.

newsbeast.gr

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

People

O Ροντ Στιούαρτ αποκάλυψε τη μάχη του με τον καρκίνο

Δημοσιεύτηκε

στις

Ο αστέρας της ροκ Ροντ Στιούαρτ αποκάλυψε τη μάχη που έδωσε με τον καρκίνο του προστάτη, τον οποίο κατάφερε να νικήσει, αφού υποβλήθηκε μυστικά σε θεραπεία για δύο χρόνια


Ο 74χρονος μουσικός μίλησε αυτό το Σαββατοκύριακο ανοικτά για την ασθένειά του, κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης με στόχο τη συγκέντρωση χρημάτων εναντίον του καρκίνου στο Σάρεϊ (νότια Αγγλία), έγινε γνωστό σήμερα από την οργάνωση Prostate Project, σε ένα δελτίο τύπου που εξέδωσε.

Ο Στιούαρτ θεωρείται ότι έχει θεραπευτεί πλήρως από τον περασμένο Ιούλιο.

Αποκαλύπτοντας τη μάχη με τη νόσο, ο Σερ Ροντ προέτρεψε τους άνδρες να υποβάλλονται τακτικά σε ιατρικές εξετάσεις για να έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες μιας διάγνωσης σε πρώιμο στάδιο.

«Κανείς δεν το γνώριζε, όμως σκέφτηκα ότι είναι καιρός να το πω σε όλον τον κόσμο. Εάν έχω θεραπευτεί, αυτή τη στιγμή, είναι απλά επειδή ασχολήθηκα νωρίς. Υποβλήθηκα σε τόσες (διαγνωστικές) εξετάσεις» υπογράμμισε.

«Πραγματικά, πρέπει να πηγαίνετε στον γιατρό» τόνισε ο Ροντ Στιούαρτ.

Κάθε χρόνο, περίπου 50.000 Βρετανοί διαγιγνώσκονται με καρκίνο του προστάτη.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Δημοφιλη